Ja rustige floortje songsquote:Op zondag 5 februari 2006 11:44 schreef WithMe het volgende:
Ze was misschien ietsje minder dan de vorige keer, maar voor mij steekt ze nog steeds kilometers boven de rest uit.
Het thema van volgende week is haar meer op het lijf geschreven.
Haar moeder lijkt op Brittany van America's Next Topmodel.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf erbij: Ze is mij te zoet... en over dat bouwpakket van een moeder heb ik het dan nog niet eens
Veranderd..quote:
waarschijnlijk ziet die eruit als Mr. Potatoehead en laten ze daarom alleen Barbie zienquote:Op zondag 5 februari 2006 12:42 schreef --Globe-- het volgende:
Eigenlijk wel vreemd dat die moeder telkens in beeld komt en we die vader nog nooit hebben gezien terwijl hij er wel blijkbaar elke week zit.
Gelukkig zien barbies er niet zo uit zeg, kindertrauma's krijgen we dan mee te maken.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
waarschijnlijk ziet die eruit als Mr. Potatoehead en laten ze daarom alleen Barbie zien
In het filmpje vd vorige pagina is Floortjes vader te zienquote:Op zondag 5 februari 2006 13:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
waarschijnlijk ziet die eruit als Mr. Potatoehead en laten ze daarom alleen Barbie zien
Hellemaal mee eens dat ze te zoet isquote:Op zondag 5 februari 2006 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf erbij: Ze is mij te zoet... en over dat bouwpakket van een moeder heb ik het dan nog niet eens
Ze was nu wel opgevallen tijdens het winkelen, drie maal raden waardoor dat kwam.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Is het iemand opgevallen dat de vader van Floortje Smit in dit filmpje Henk van de Ven heet?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:51 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
In het filmpje vd vorige pagina is Floortjes vader te zien
Ja. Vreemd...quote:Op zondag 5 februari 2006 17:01 schreef Riparius het volgende:
[..]
Is het iemand opgevallen dat de vader van Floortje Smit in dit filmpje Henk van de Ven heet?
Of haar ouders zijn niet getrouwd en ze heeft de naam van haar moeder gekregen?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:03 schreef Lynx666 het volgende:
Stiefpa?
Niet echt een populaire beslissing in de tijd dat Floortje ter wereld kwam denk ikquote:Op zondag 5 februari 2006 17:08 schreef WithMe het volgende:
[..]
Of haar ouders zijn niet getrouwd en ze heeft de naam van haar moeder gekregen?
Owja das waarquote:Op zondag 5 februari 2006 17:11 schreef migebiggie het volgende:
Maar floortje heeft ook nog een heel klein broertje dus ik denk dat het haar stiefpa is
Leuk, hoe kom je daaraan?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:16 schreef migebiggie het volgende:
Fotos floortje :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke site?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:18 schreef migebiggie het volgende:
Aahh nee echt ?
Het is van een kindersite dus zal wel niet
je ziet toch duidelijk dat het foto's zijn van een persfotograaf, want alleen die mogen tijdens de opnamens foto's maken.....quote:Op zondag 5 februari 2006 18:18 schreef migebiggie het volgende:
Aahh nee echt ?
Het is van een kindersite dus zal wel niet
Heb je wel goed opgelet? Slecht was het absoluut niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:23 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Haha nee.. vond dr best ewl slecht![]()
Ze begon wel wat matig, maar daarna ging het een stuk beter. Slecht was het idd echt niet nee.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:21 schreef Eveli het volgende:
[..]
Heb je wel goed opgelet? Slecht was het absoluut niet.
Ja en we weten in ieder geval zeker dat we Floortje gaan zien op 4 maartquote:Op zondag 5 februari 2006 20:57 schreef WithMe het volgende:
Volgende week gaat ze ons twee keer overtuigen.![]()
Een "slechte" Floortje is altijd nog beter dan een willekeurige "goeie" andere, dus we zien haar sowieso op 4 maartquote:Op zondag 5 februari 2006 21:00 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ja en we weten in ieder geval zeker dat we Floortje gaan zien op 4 maart
of er moeten hele rare dingen gebeuren.
So truequote:Op zondag 5 februari 2006 21:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Een \"slechte\" Floortje is altijd nog beter dan een willekeurige \"goeie\" andere, dus we zien haar sowieso op 4 maart.
Okee nou bedanktquote:Op zondag 5 februari 2006 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je ziet toch duidelijk dat het foto\'s zijn van een persfotograaf, want alleen die mogen tijdens de opnamens foto\'s maken.....
Ik zeg het alleen maar! Heb het ook een keer gehad, kon ik een boete van 4500 euro betalen. Waar ik gelukkig onderuit ben gekomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |