Leuk, hoe kom je daaraan?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:16 schreef migebiggie het volgende:
Fotos floortje :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke site?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:18 schreef migebiggie het volgende:
Aahh nee echt ?
Het is van een kindersite dus zal wel niet
je ziet toch duidelijk dat het foto's zijn van een persfotograaf, want alleen die mogen tijdens de opnamens foto's maken.....quote:Op zondag 5 februari 2006 18:18 schreef migebiggie het volgende:
Aahh nee echt ?
Het is van een kindersite dus zal wel niet
Heb je wel goed opgelet? Slecht was het absoluut niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:23 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Haha nee.. vond dr best ewl slecht![]()
Ze begon wel wat matig, maar daarna ging het een stuk beter. Slecht was het idd echt niet nee.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:21 schreef Eveli het volgende:
[..]
Heb je wel goed opgelet? Slecht was het absoluut niet.
Ja en we weten in ieder geval zeker dat we Floortje gaan zien op 4 maartquote:Op zondag 5 februari 2006 20:57 schreef WithMe het volgende:
Volgende week gaat ze ons twee keer overtuigen.![]()
Een "slechte" Floortje is altijd nog beter dan een willekeurige "goeie" andere, dus we zien haar sowieso op 4 maartquote:Op zondag 5 februari 2006 21:00 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ja en we weten in ieder geval zeker dat we Floortje gaan zien op 4 maart
of er moeten hele rare dingen gebeuren.
So truequote:Op zondag 5 februari 2006 21:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Een \"slechte\" Floortje is altijd nog beter dan een willekeurige \"goeie\" andere, dus we zien haar sowieso op 4 maart.
Okee nou bedanktquote:Op zondag 5 februari 2006 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je ziet toch duidelijk dat het foto\'s zijn van een persfotograaf, want alleen die mogen tijdens de opnamens foto\'s maken.....
Ik zeg het alleen maar! Heb het ook een keer gehad, kon ik een boete van 4500 euro betalen. Waar ik gelukkig onderuit ben gekomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |