ken je ellen dan? Dat je weet dat Ellen smerig en goor is?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:33 schreef FuifDuif het volgende:
Maar ik mag haar verder wel graag. Ze is heel lief, ze zingt schitterend en heeft geen kapsones. Heel wat anders dan die smerige gore Ellen.
Whahahahahaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:25 schreef Californian_dreamer het volgende:
hmmm, fuifduif doet me denken aan mijn broertje van 9, mensen beledigen, maar de beledigingen raken kant noch wal.
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:02 schreef FuifDuif het volgende:
Ellen is een arrogant trutje. En ik moet mij sterk vergissen, maar volgens mij moet ze Floortje niet zo (dat is me al een aantal keer opgevallen). En ik durf te zweren dat dat komt, omdat Floortje zo populair is en dat kan de lelijke heks natuurlijk niet verdragen. Weg met dat wijf en wel direct!
Ellen is alles behalve arrogant en een stuk spontaner dan Floortje..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:02 schreef FuifDuif het volgende:
Ellen is een arrogant trutje. En ik moet mij sterk vergissen, maar volgens mij moet ze Floortje niet zo (dat is me al een aantal keer opgevallen). En ik durf te zweren dat dat komt, omdat Floortje zo populair is en dat kan de lelijke heks natuurlijk niet verdragen. Weg met dat wijf en wel direct!
Ja, maar ook een keer (ik dacht drie afleveringen geleden) had Ellen gezongen en kreeg hele goede kritieken. Toen liep ze terug naar de bank en gaf een aantal personen een hand en knuffel op de voorste bank, toen liep ze naar de achterste bank en liep Floortje straal voorbij en liep door naar een andere meid om haar even te omhelzen. Viel mij echt op toen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:08 schreef Tinkepink het volgende:
Nou.... wat Fuifduif zegt over dat zijn Floortje niet zo mag is mij ook al een keertje opgevallen. Ik vind dat ze altijd zo lauw klapt als Floortje heeft gezongen.
t was ook niet zo sterkquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:04 schreef Ayaxola het volgende:
HenkJan vond d'r dus eigenlijk niet zo goed zaterdag.
Yesssss. Floortje.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:09 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ellen is alles behalve arrogant en een stuk spontaner dan Floortje..![]()
Je weet echt niet waar je over praat. Ellen en Floortje kunnen het juist erg goed met elkaar vinden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:02 schreef FuifDuif het volgende:
Iets heel graag willen dat iets zo is, betekent niet dat het feitelijk zo in elkaar steekt, Vaduz. Met andere woorden: wat jij zegt klopt niet. Het is nu ook uitgekomen dat met name Ellen een bloedhekel heeft aan Floortje. Floortje zelf weet niet waarom en snapt het gewoon niet, zij heeft geen problemen met Ellen. Tja, de competitiegevoelens kunnen moordend zijn aan de topquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je weet echt niet waar je over praat. Ellen en Floortje kunnen het juist erg goed met elkaar vinden.
Bron?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:04 schreef FuifDuif het volgende:
Het is nu ook uitgekomen dat met name Ellen een bloedhekel heeft aan Floortje.
Als het in bladen als Privé of Story staat dan is de waarheid meestal net even iets anders.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Euh lees de media? Moet ik alles voor jullie doen?
Ik heb niks gezien in de media hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, maar je zou bijvoorbeeld kunnen vertellen uit welke media je dat hebt vernomen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Televisie en bladen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:07 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nee, maar je zou bijvoorbeeld kunnen vertellen uit welke media je dat hebt vernomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |