Ook Jasey-Jay Anderson is een kanshebber op goud. Vier jaar geleden was hij dat in Salt Lake City op de reuzeslalom in Salt Lake City. Stelde daar echter zwaar teleur en haalde de finale niet eens. Nu dus voor de tweede keer op de spelen, maar in een andere discipline.quote:“There are guys on the tour that play dirty and you don’t want to draw them in your heats. You’re bummed out when you do and you know that it could definitely come to physical conflict during that run,”
Dat is het zeker.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:41 schreef mixed-up het volgende:
lijkt me wel vet dit !!
We worden volwassen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:03 schreef komrad het volgende:
zuur voor de X games trouwens
In Salt Lake City wilden de boarders niet meedoen omdat de FIS (de skiers) de evenementen mochten organiseren. Alle favorieten reden de grote alternatieve wedstrijden tegelijkertijd. Nu zijn er geen alternatieve wedstrijden tijdens de spelen en zeggen boarders alternatieve wedstrijden af om bij de skiers mee te doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:09 schreef komrad het volgende:
wat bedoel je XL?
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:01 schreef greatgonzo het volgende:
dit ziet er vet uit XL, wanneer komt dit op tv, kan ik mijn video inschakelen
Nog 2 nachtjes slapen tot de mooiste sport van de spelen.quote:
tvpquote:Op zondag 12 februari 2006 16:25 schreef XL het volgende:
Donderdag van 10:00 tot 14:45
Als het op tv is, de streams willen niet meer bij mij.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:29 schreef Flippe het volgende:
Nog een half uurtje..
XL, ga je het volgen in deze thread?
[afbeelding]
geen cross voor mij....quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:37 schreef Flippe het volgende:
Hmm.. bij mij werken ze gelukkig nog wel!
Met Firefox werkt 't niet meer, maar IE wel... Misschien dat het daar aan ligt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:33 schreef XL het volgende:
[..]
Als het op tv is, de streams willen niet meer bij mij.
Het werkt niet op een Applequote:Op donderdag 16 februari 2006 09:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met Firefox werkt 't niet meer, maar IE wel... Misschien dat het daar aan ligt?
ja, ze moeten nu gewoon keihard naar beneden. Vanaf de kwartfinale is in groepen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:02 schreef Flippe het volgende:
Ze starten niet zoals in de plaatjes staat met 4e tegelijk..
Is dit alleen in de kwalificatie?
Juist gaat op tijd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:17 schreef Flippe het volgende:
Volgens mij gaat het bij dit onderdeel om de tijd, en niet om de sprongen
Dat had ik idd al een beetje doorquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:17 schreef Flippe het volgende:
Volgens mij gaat het bij dit onderdeel om de tijd, en niet om de sprongen
en wat zijn de tijden om beneden te komen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:21 schreef XL het volgende:
Hoe is de pistes jongens, omschrijf eens een beetje.
Mistig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:21 schreef XL het volgende:
Hoe is de pistes jongens, omschrijf eens een beetje.
Als het spektakel was geweest had ik nu niet naar langlaufen moeten kijken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:26 schreef pfaf het volgende:
Zo met 1 snowboarder tegelijk de piste af, vind ik het niet erg interessant overigens..
Het sneeuwt ook flink trouwens.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:27 schreef XL het volgende:
[..]
Als het spektakel was geweest had ik nu niet naar langlaufen moeten kijken.
Vanmiddag is het leuk, als de mist dan weg is.
Wat zijn een beetje de planken waar ze op rijden Kentaro.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:40 schreef Kentaro het volgende:
Ze hebben het parcour wel heel knap gemaakt. Het is een hele technische run waardoor hardbooters niet in het voordeel zijn
Die verwacht ik niet echt. Een Burton T6 zou nog wel gaan. Je ziet heel veel boards van Palmer en Volkl, ook wel Phiokka en Atomic of F2.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:42 schreef XL het volgende:
[..]
Wat zijn een beetje de planken waar ze op rijden Kentaro.
Lange Custom X's ofzo....
Ze zijn gelukkig weer verder gegaan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:50 schreef TheVulture het volgende:
Nu weer op de NOS... gaf om te zien dit... goedemorgen trouwens
Wacht maar tot ze met 4 tegelijk gaan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:50 schreef TheVulture het volgende:
Nu weer op de NOS... gaf om te zien dit... goedemorgen trouwens
Op een ander kanaal zekerquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:57 schreef Againzender het volgende:
nos gaat weer biathlonnen
op tv lopen ze echt met geweren rond hoor!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:58 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Op een ander kanaal zeker
Heb hier nog gewoon Snowboarden ervoor
Tijdverschilquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:00 schreef Marjan_K het volgende:
op bbc2 om 12.30 uur weer dacht ik...
slapend had ik het ook geweten, maar kan ik niet posten.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:45 schreef ThaKiller het volgende:
Dit lijkt me een stuk leuker om te kijken dan het standaard slalommen ed.
Ben benieuwd
Als beer online komt zal ik vragen of hij het opneemt (die heeft zo'n hip mediacenter), dan maakt die er wel een torrent van ofzo.quote:
Vast! Het zonnetje komt er nu ook bijquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:11 schreef At_Fundum het volgende:
Mooie lange piste zeg, dat zal vast nog wel wat spektakel op gaan leveren.
In de pauze net was dat volgens mij ook zo, ik zag tenminste allemaal lui op 2 latten...quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:25 schreef At_Fundum het volgende:
Wel vreemd dat het exclusief voor snowboarders is, als je zo'n baan toch hebt liggen kun je er net zo goed ook een groepje skiërs vanaf sturen.
Maar dat zal wel vloeken zijn hier, tussen de snowboardfans![]()
Ik heb het ook wel eens met skiërs gezien bij de X-games ofzo, maar ik heb het er meer over dat dat dan ook op de OS kan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:28 schreef Remzz het volgende:
Ja word ook wel gedaan in het skieen, heb het wel eens gezien.
Verschrikkelijk ja... zit je in een mooie boardercross....quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:25 schreef At_Fundum het volgende:
Wel vreemd dat het exclusief voor snowboarders is, als je zo'n baan toch hebt liggen kun je er net zo goed ook een groepje skiërs vanaf sturen.
Maar dat zal wel vloeken zijn hier, tussen de snowboardfans![]()
Wat te denken van mountainbikers en sneeuwscootersquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:25 schreef At_Fundum het volgende:
Das wel een goed plan voor de finalequote:Op donderdag 16 februari 2006 12:22 schreef XL het volgende:
[..]
Als beer online komt zal ik vragen of hij het opneemt (die heeft zo'n hip mediacenter), dan maakt die er wel een torrent van ofzo.
Hij is nog steeds niet online, misschien kan iemand hier het opnemen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:36 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Das wel een goed plan voor de finale![]()
Nope sorry, ik kan het misschien wel streamen, maar niet opnemen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:22 schreef XL het volgende:
[..]
Hij is nog steeds niet online, misschien kan iemand hier het opnemen?
Kan wel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:22 schreef XL het volgende:
[..]
Hij is nog steeds niet online, misschien kan iemand hier het opnemen?
Niet op de NOS denk ik, misschien BBCquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:21 schreef SkunkfireJoe het volgende:
Finale begint om 13:55 dus kijken!!
Als je in een digitaal bestand kunt opnemen zou je er Kentaro veel plezier mee doen. De kans dat ze dit mooi gaan herhalen is nihil. Het begint zometeen om de BBC, van 14:00 tot 15:00 ofzo.quote:
Staat al klaar. Probeer DVD kwaliteit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:47 schreef XL het volgende:
[..]
Als je in een digitaal bestand kunt opnemen zou je er Kentaro veel plezier mee doen. De kans dat ze dit mooi gaan herhalen is nihil. Het begint zometeen om de BBC, van 14:00 tot 15:00 ofzo.
Fantastisch commentaar ook daar. Commentator heeft een eigen topic.
Dat is hemquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Staat al klaar. Probeer DVD kwaliteit.
Is dat ook die kerel van Cheryl Maas? Met zijn as smooth as peanutbutter
Eerste twee gaan door.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:59 schreef Flippe het volgende:
Gat het nu weer om de tijd? Of gewoon wie per heat als eerste beneden is ?
Da's die gast die ook het skaten, surfen en Xgames doet,quote:
Die opgefokte brit brengt het wel cool hoor.quote:
ja, over een half uur is het klaar.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef Remzz het volgende:
Komt hier meteen de kwart/halve en finale acheraan?
* Remzz schakelt ook overquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:23 schreef rubbereend het volgende:op de BBC is het met die commentator nog eens 2 keer zo spannend
Daarna finales he, vette heat dit trouwensquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:30 schreef Flippe het volgende:
1 na laatste heat alewer?
Z'n broerquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Delerue was er toch uit?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:31 schreef Trainspotter het volgende:
Ik zat het net op m'n werk effe te bekijken. Komt een collega erbij staan: hoeveel rondjes is het?
![]()
Ik zat het net op m'n werk effe te bekijken. Komt een collega erbij staan: hoeveel rondjes is het?
![]()
![]()
Spektakel uiteraard, waarom denk je dat we bij schaatsen ineens ploegenachtervolging hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:40 schreef okee6 het volgende:
Ik vind dit meer een kinderonderdeel, wat doet dat hier? Waarom geen dwergen en konijnenpoortjes op het parcours?
je moet het okee6 niet kwalijk nemen , das altijd al een bromsnor geweestquote:
wat dat betreft lijkt het op shorttrack maar toch vind ik dit eerlijker en leuker om naar te kijken....quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:45 schreef Flippe het volgende:
Leuke is dat iedereen hier kan winnen
Foutje van jezelf, of van een ander kan fataal zijn
Ik snap best dat dit een natte droom is voor elke puber, wat springen voor Olympisch goud, maar ik zie nergens netten hangen, dus zo stoer is het nou ook weer niet. Wie voorop start, wint.quote:
Een onderdeel als dit is heel naturel....quote:
De titel is goed.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:47 schreef Bonobo11 het volgende:
Kan een MOD de TT veranderen in Snowboard Boardercross of heet het tegenwoordig cross ?
Nee hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:48 schreef okee6 het volgende:
Wie voorop start, wint.
As if he's going right through him!quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Delerue must be riding with a rabbit foot, he is sooooo lucky
ja, ik dacht dat ik het verkeerd verstaan ahd de eerste keerquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:57 schreef Bonobo11 het volgende:
Ze hebben daar bij Turijn trouwens een jump op de piste naar Zlatan Ibrahimovic genoemd
er is amper tijd voor een lift omhoog.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:58 schreef TheVulture het volgende:
Het gaat wel snel achter elkaar door trouwens
Ik had na een paar keer "there's the Ibrahimovic"quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, ik dacht dat ik het verkeerd verstaan ahd de eerste keer
dat wou ik zeggen ja, verbazingwekkend... er zal wel een diskwalificatie volgen... dit duurt te langquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:59 schreef XL het volgende:
[..]
er is amper tijd voor een lift omhoog.
Canadees zal wel gediskwalificeerd worden dan, denk ik...quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:00 schreef Flippe het volgende:
Wat duurt het nu lang?
Er is een protest geloof ik en er is zo'n rood vlaggetje losquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:00 schreef Flippe het volgende:
Wat duurt het nu lang?
het kan wel iets sprankelender bij dit spektakel inderdaadquote:
ja das jmmr en eurosport ligt er hier weer is uit dus ben wel verplicht om na die vervelende man te luisteren !quote:
BBC is prachtig!quote:
zap naar de BBCquote:
donequote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:02 schreef XL het volgende:
"She looks a little bit like the girl in Black Eyed Peas"
Heeft al een eigen topicquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]die commentator is nu al een held
(lang verhaal over startpoortjes): ".. If that does make any sense to you"quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Waarom zouden de Nederlanders hier niet beter in kunnen worden als ik zie dat er een Spanjool goed bezig is... stop eens met dat schaatsen en ga Snowboard Crossenwat doen die miljoen Nederlanders anders altijd op wintersport?
Spanje is zelfs na Zwitserland het hoogste land van Europa.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:07 schreef Remzz het volgende:
Tja een Spanjaard, die hebben echt wel bergen en skiegebieden ik vind het juist opvallend dat ze zo weinig deelnemers hebben.
Eerst de plaatsen 16 tm 5quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:10 schreef TheVulture het volgende:
wanneer is nu de finale?
Na alle troost"finales"quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:10 schreef TheVulture het volgende:
wanneer is nu de finale?
Ik supporter meequote:Op donderdag 16 februari 2006 15:10 schreef Brahimov het volgende:
Delerue moet winnen, zo dadelijk
Hebben ze dan ook pertinente sneeuwgebieden op een bepaalde hoogte?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:09 schreef XL het volgende:
[..]
Spanje is zelfs na Zwitserland het hoogste land van Europa.
pertinent of permanent?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hebben ze dan ook pertinente sneeuwgebieden op een bepaalde hoogte?
Niet het hele jaar rond, maar in de winter zowel in het noorden als in het zuiden mooie gebieden met goede sneeuw.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hebben ze dan ook pertinente sneeuwgebieden op een bepaalde hoogte?
Delerue heeft al wat mazzel gehad hoor!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:17 schreef rubbereend het volgende:
dit is wel een sport voor Steven Bradbury, misschien heeft ie hier ook zoveel geluk
dan kunnen we dit topic vast bij de hand houden: De Steven Bradbury van Turijn?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:19 schreef XL het volgende:
[..]
Delerue heeft al wat mazzel gehad hoor!
We gaan het nu zien!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan kunnen we dit topic vast bij de hand houden: De Steven Bradbury van Turijn?
"Strength of mind to handle any situation"quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:19 schreef XL het volgende:
[..]
Delerue heeft al wat mazzel gehad hoor!
Absoluut, maar geen olympische medaille waard. Maar wel ontzettend genoten van het spektakelquote:
Nou, niet waard? Bij het shorttrack gaat het er veel absurder aan toe.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:29 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Absoluut, maar geen olympische medaille waard. Maar wel ontzettend genoten van het spektakel
en waarom is dit minder Olympisch dan bijvoorbeeld Shorttrack?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:29 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Absoluut, maar geen olympische medaille waard. Maar wel ontzettend genoten van het spektakel
Je kunt er een torrent van maken. Ik help wel sharen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor wie het terug wil zien, ik heb alles opgenomen
2,5 gig
Die 'sport' is pas geen medaillie waardquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:32 schreef TheVulture het volgende:
Wat een overgang bij de BBC... van dit spektakel naar Curling![]()
ze zeiden net wel op de BBC dat Curling in Italie beter wordt bekeken dan kunstrijden, er is dus wel een markt voor....quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Die 'sport' is pas geen medaillie waard![]()
Sharen die rommel!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor wie het terug wil zien, ik heb alles opgenomen
2,5 gig
De Spelen leven sowieso niet in Italie.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze zeiden net wel op de BBC dat Curling in Italie beter wordt bekeken dan kunstrijden, er is dus wel een markt voor....
Moesten ze vaker doen, maakt het nog spectaculairder, jury toevoegen dan maar?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:37 schreef Trancelocator het volgende:
Leuk om te zien hoe sommige deelnemers nog wat mooie grabs lieten zien.
Coolquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga het morgen online zetten.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Van Rock 'n Roll naar Concertradioquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:32 schreef TheVulture het volgende:
Wat een overgang bij de BBC... van dit spektakel naar Curling![]()
Eerder van Rock'n Roll naar De Vogeltjesdansquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:00 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Van Rock 'n Roll naar Concertradio
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Darts is zoniet nog erger![]()
Wanneer wordt darten eigenlijk een Olympische Sport?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Darts is zoniet nog erger![]()
is ook een echte Amerikaanse sport, lekker tempo, spektakel en korte races.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:09 schreef Eveli het volgende:
Was erg leuk om te zien, jammer dat er weer zo'n Amerikaan gewonnen heeft.
1 post boven je staat de uitzending als download.quote:
0 seeders, 0 leechersquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:01 schreef XL het volgende:
[..]
1 post boven je staat de uitzending als download.
BliksemSchigt bedankt!
Bij mij loopt de tweede, snelheid gaat nu ook langzaam omhoog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |