Ik vind het wel mooi.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:50 schreef Eveli het volgende:
Weer een medaille voor Amerika.Ik had toch stiekem gehoopt dat 'ie zou vallen.
Hoe gaat het downloaden?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:54 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi.
Halfpipe was een loterij volgens iedereen, maar de twee topfavorieten winnen.
Snowboard Cross was een loterij, a la shorttrack, maar de topfavoriet wint.
Ze lopen beidequote:
Ok.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef XL het volgende:
[..]
Ze lopen beide
Tweede bestand zit al over 50%
Eerste bestand gaat minder hard.
Mooi om te zien ook dat het ene bestand door 11 man en het ander door 8 man bij me gedownload word. Er is dus wel vraag naar.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef XL het volgende:
[..]
Ze lopen beide
Tweede bestand zit al over 50%
Eerste bestand gaat minder hard.
bedankt nogquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Torrents zijn ook 36 en 49 keer gedownloadMorgen gaat in de loop van de dag de rest online.
Al zou ik het nu ook al wel kunnen doen, maar dat schiet niet op denk ik.
volgens mij wel, maar ik kan ook geen stream vindenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:20 schreef No-Li-Ta het volgende:
Ik mn wekker op 10 uur gezet.. geen cross?
Ja tuurlijk zit ik hier ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:47 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ha Jasper, jij ook hier.![]()
Op dit moemnt gaat er een Italiaanse flink hard op d'r plaat..![]()
Jaa straks na de kwalificaties toch? F*ck k moet de trein om 1uur halen straks...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het word pas stoer als ze met 4 tegelijk gaan![]()
Ja dat is na de kwalificatiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:02 schreef No-Li-Ta het volgende:
[..]
Jaa straks na de kwalificaties toch? F*ck k moet de trein om 1uur halen straks...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |