mmmja, je had gelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 17:34 schreef Ambrosius het volgende:
Niemand denk ik.
Hij is trouwens Australiėr.
Da's eigenlijk nog wle het mooiste van het verhaal.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:42 schreef komrad het volgende:
vergeet er niet bij te vertellen dat hij door een soortgelijke valpartij ook al de finale gehaald had
idd daarom moet het er ook even bijquote:Op maandag 13 februari 2006 17:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's eigenlijk nog wle het mooiste van het verhaal.
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:42 schreef komrad het volgende:
vergeet er niet bij te vertellen dat hij door een soortgelijke valpartij ook al de finale gehaald had
quote:Bradbury's Olympic feat has entered the Australian vernacular in the phrase "doing a Bradbury" meaning an accidental win or unexpected or unusual success.
Zekerheden bestaan niet in de sport.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:19 schreef HassieBassie het volgende:
Dan moet ik toch zeggen, de mannenachtervolgingsploeg van Italie. Misschien ingegeven door chauvinisme, maar zonder de valpartij van Kramer hadden ze natuurlijk nooit waarschijnlijk geen goud gewonnen.
Niet dat ik het ze niet gun hoor, ik vond het juist geweldig dat ze de finale wel op eigen kracht wonnen
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zekerheden bestaan niet in de sport.
Je, het was nog echt niet bekeken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:26 schreef thijsdetweede het volgende:
Niet mee eens. De Italianen waren op weg om een spannende race ervan te maken. Om te zeggen dat ze onverdiend goud hebben gewonnen gaat veel te ver.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |