abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35136429
Ligt het aan mij of zijn er teveel sporten waar alleen arrogante Amerikanen aan mee doen met over enthousiaste moeders?
Mogels straks krijg je nog de aerials, Snowboarden heeft er weer een nieuw onderdeel bij. Ik weet zeker dat die onderdelen zijn toegevoegt om de Spelen aantrekkelijker te maken. Maar is dat nodig
pi_35136529
Voor mij hoeven al die moderne show-nummers ook niet zo.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_35136536
Rogge zal wel goed betaald worden door de fabrikanten van snowboards.
pi_35136877
Maar ook de deelnemende landen, er doen er hoogstens 8 verschillende mee....
Ik weet dat het de regel is dat het minimaal in 4 werelddelen moet worden beoefend... maar zo kan elke sport Olympisch worden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 februari 2006 @ 23:46:12 #5
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35137131
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:31 schreef Remzz het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er teveel sporten waar alleen arrogante Amerikanen aan mee doen met over enthousiaste moeders?
Mogels straks krijg je nog de aerials, Snowboarden heeft er weer een nieuw onderdeel bij. Ik weet zeker dat die onderdelen zijn toegevoegt om de Spelen aantrekkelijker te maken. Maar is dat nodig
ik vind het niet erger dan al die kunstrijders en rijdsters waar van die trainers naast zitten die zo Communistisch Rusland zouden kunnen leiden . Die Amerikanen zullen zich afvragen wat het langebaanschaatsen bij de OS doet aangezien er alleenmaar gekverklede Nederlanders zitten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35137219
Tja met kunstrijden heb ik ook helemaal niets, maar dat zat er in Chamonix ook al bij(1920 Antwerpen zelfs al).
Deze sporten stralen gewoon uit dat ze er kunstmatig zijn bijgehaalt voor de commercie.
pi_35137357
Curling blijft tenminste 'n echte sport.

Maar het is altijd dat je niet stil kan blijven staan met zo'n evenement, je moet dingen vernieuwen. En dingen die spectaculair zijn trekken vast meer sponsoren.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 februari 2006 @ 23:51:24 #8
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35137358
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:41 schreef Remzz het volgende:
Ik weet dat het de regel is dat het minimaal in 4 werelddelen moet worden beoefend... maar zo kan elke sport Olympisch worden
op welke werelddelen wordt geschaatst of schans gesprongen? Langebaanschaatsen stelt niet echt wat voor down under, laat staan schans springen.

het lijkt me logisch dat je wintersporten erbij haalt die nu veel beoefend worden.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35137411
quote:
Ik vind het geweldig al deze spektakel-evenementen... cool wereldje die Freestylers/Snowboarders
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_35137466
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:41 schreef Remzz het volgende:
Dat haalt langebaanschaatsen ook niet, 4 werelddelen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_35137496
Ja idd aan de 4 kom je niet bij schansspringen en schaatsen word ook moeilijk.....
Wat mij betreft hoeven er niet zoveel sporten meer bij.

Ik weet niet of iemand hier een reportages van het (gewone)NOS journaal heeft gezien, daar werd sledehonderijden(of hoe het ook heet) als demonstratiesport getoont. Die man dacht ook nog wel dat het een kans maakte "Op de zomerspelen word er toch ook met paarden gewerkt"

Ik moet er niet aan denken dat we dat binnenkort te zien krijgen
pi_35137567
Ach, ieder zijn eigen smaak, en als er nou een heel aantal mensen blij worden van die 'pimp' sporten waarom niet. Kan geen kwaad wat meer sporten erbij op de ows
stupidity has become as common as common sense was before
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 februari 2006 @ 23:56:36 #13
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35137575
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:54 schreef Remzz het volgende:
Ja idd aan de 4 kom je niet bij schansspringen en schaatsen word ook moeilijk.....
Wat mij betreft hoeven er niet zoveel sporten meer bij.

Ik weet niet of iemand hier een reportages van het (gewone)NOS journaal heeft gezien, daar werd sledehonderijden(of hoe het ook heet) als demonstratiesport getoont. Die man dacht ook nog wel dat het een kans maakte "Op de zomerspelen word er toch ook met paarden gewerkt"

Ik moet er niet aan denken dat we dat binnenkort te zien krijgen
ach je hebt wel in het topic wat hier liep over sporten die nog ontbraken op de Winterspelen gezien dat er vrij weinig meer over is, alleen schansspringen voor vrouwen ontbreekt nog.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_35137610
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind het geweldig al deze spektakel-evenementen... cool wereldje die Freestylers/Snowboarders
Mwou het is vooral dat wereldtje dat me tegenstaat...
Ik vind het fantastisch als een sporter jaren alles aan de kant zet voor de Spelen. En als er dan volk komt die het als een leuk iets voor erbij ziet, vind ik dat echt jammer.
Dan denk ik echt van, jullie hebben er dus helemaal geen behoefte bij dat dit Olympisch word?
Wie wel dan?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 februari 2006 @ 23:57:38 #15
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35137620
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]

schansspringen is nog ergens, dat is volgens mij alleen europees met wat jappen erbij
DeLuna vindt me dik ;(
pi_35137642
quote:

[..]

we moeten nederlanders naar Afrika en Oceanië sturen. een schaatssenegalees bijvoorbeeld

ik stel MK voor trouwens....
pi_35137649
quote:

[..]

Mwou, Europa, Azië en Amerika sowiezo en we hebben ook wel eens een verdwaalde Australieër aan de start gehad.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 februari 2006 @ 00:00:17 #18
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35137727
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:58 schreef Remzz het volgende:

[..]

Mwou, Europa, Azië en Amerika sowiezo en we hebben ook wel eens een verdwaalde Australieër aan de start gehad.
Kah en.... shit ik kan niet meer op de 2e naam komen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_35152822
Ik ben vandaag net deelgenoot geworden van het zogenaamde Snowboard Cross. Wat een verschrikkelijk onderdeel. Natuurlijk mag je in een rijtje naar beneden achter elkaar aan, maar aub laat deelnemers elkaar mogen hinderen en leg aub niet zo'n Madurodam-piste aan Hierbij vergeleken is zelfs Moguls stoer. Ik besef wel dat BMX op de zomerspelen ook nog gaat komen, dus dan hoort Cross er ook gewoon bij. Je vraagt je af wie dat IOC van dit soort ideeen voorzien
pi_35153172
Die snowboardsters in de halfpipe waren ook erg, vooral degene die programmavulling waren. Van die 15 jarige meisjes die daar quasi cool staan te doen maar ondertussen niet eens boven de halfpipe uit komen en ook nog eens drie keer op hun bek gaan; en dan ook nog het lef hebben om na hun run heel enthousiast te gaan juichen.

Aan de ene kant is het toegevoegd vanwege de commercie, maar van de andere kant leeft de olympische gedacht ook weer helemaal op, want voor bijna het hele deelnemersveld geldt dat meedoen belangrijker is dan winnen.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_35153295
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 15:07 schreef Loohcs het volgende:
Die snowboardsters in de halfpipe waren ook erg, vooral degene die programmavulling waren. Van die 15 jarige meisjes die daar quasi cool staan te doen maar ondertussen niet eens boven de halfpipe uit komen en ook nog eens drie keer op hun bek gaan; en dan ook nog het lef hebben om na hun run heel enthousiast te gaan juichen.

Aan de ene kant is het toegevoegd vanwege de commercie, maar van de andere kant leeft de olympische gedacht ook weer helemaal op, want voor bijna het hele deelnemersveld geldt dat meedoen belangrijker is dan winnen.
Zo'n halfpipe ligt er al, of is gewoon aangelegd. Voor de cross wordt een compleet terrein "gesloopt". En qua competitie, er mag vrijwel niks. Leuk een beetje springen en een beetje glijden, maar ik krijg hier geen afdaling gevoel en of hier nou een (Olympische) traditie bij hoort. Hoeveel mensen beoefenen het Snowboard Cross nou helemaal?
pi_35153316
Het is idd jammer dat de medailles eigenlijk evenveel waard zijn als bij de echte sporten. Ik dacht dat dit soort sporten altijd prima als demonstratiesport het Olympisch Programma konden opvullen, maar blijkbaar is dat niet meer zo en moet het ook de "echte" status hebben

(ondanks dat het wel leuk is om te kijken)
Atje zeggen is adje doen!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 februari 2006 @ 15:30:45 #23
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35153926
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 15:11 schreef At_Fundum het volgende:
Het is idd jammer dat de medailles eigenlijk evenveel waard zijn als bij de echte sporten. Ik dacht dat dit soort sporten altijd prima als demonstratiesport het Olympisch Programma konden opvullen, maar blijkbaar is dat niet meer zo en moet het ook de "echte" status hebben

(ondanks dat het wel leuk is om te kijken)
ik zie niet in wat hier minder sport aan is dan rodelen of skeleton
DeLuna vindt me dik ;(
pi_35155281
quote:
Ik vind die onderdelen zeker leuk om te ziek, ik word alleen schijtziek van die Amerikanen inderdaad.
pi_35155288
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 15:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik zie niet in wat hier minder sport aan is dan rodelen of skeleton
Dus jij rijdt nooit sleetje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')