ik vind het niet erger dan al die kunstrijders en rijdsters waar van die trainers naast zitten die zo Communistisch Rusland zouden kunnen leidenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:31 schreef Remzz het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er teveel sporten waar alleen arrogante Amerikanen aan mee doen met over enthousiaste moeders?
Mogels straks krijg je nog de aerials, Snowboarden heeft er weer een nieuw onderdeel bij. Ik weet zeker dat die onderdelen zijn toegevoegt om de Spelen aantrekkelijker te maken. Maar is dat nodig
op welke werelddelen wordt geschaatst of schans gesprongen? Langebaanschaatsen stelt niet echt wat voor down under, laat staan schans springen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:41 schreef Remzz het volgende:
Maar ook de deelnemende landen, er doen er hoogstens 8 verschillende mee....
Ik weet dat het de regel is dat het minimaal in 4 werelddelen moet worden beoefend... maar zo kan elke sport Olympisch worden
Ik vind het geweldig al deze spektakel-evenementen... cool wereldje die Freestylers/Snowboardersquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:31 schreef Remzz het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er teveel sporten waar alleen arrogante Amerikanen aan mee doen met over enthousiaste moeders?
Mogels straks krijg je nog de aerials, Snowboarden heeft er weer een nieuw onderdeel bij. Ik weet zeker dat die onderdelen zijn toegevoegt om de Spelen aantrekkelijker te maken. Maar is dat nodig
Dat haalt langebaanschaatsen ook niet, 4 werelddelen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:41 schreef Remzz het volgende:
Maar ook de deelnemende landen, er doen er hoogstens 8 verschillende mee....
Ik weet dat het de regel is dat het minimaal in 4 werelddelen moet worden beoefend... maar zo kan elke sport Olympisch worden
ach je hebt wel in het topic wat hier liep over sporten die nog ontbraken op de Winterspelen gezien dat er vrij weinig meer over is, alleen schansspringen voor vrouwen ontbreekt nog.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:54 schreef Remzz het volgende:
Ja idd aan de 4 kom je niet bij schansspringen en schaatsen word ook moeilijk.....
Wat mij betreft hoeven er niet zoveel sporten meer bij.
Ik weet niet of iemand hier een reportages van het (gewone)NOS journaal heeft gezien, daar werd sledehonderijden(of hoe het ook heet) als demonstratiesport getoont. Die man dacht ook nog wel dat het een kans maakte "Op de zomerspelen word er toch ook met paarden gewerkt"
Ik moet er niet aan denken dat we dat binnenkort te zien krijgen
Mwou het is vooral dat wereldtje dat me tegenstaat...quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig al deze spektakel-evenementen... cool wereldje die Freestylers/Snowboarders
schansspringen is nog ergens, dat is volgens mij alleen europees met wat jappen erbijquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat haalt langebaanschaatsen ook niet, 4 werelddelen.
we moeten nederlanders naar Afrika en Oceanië sturen. een schaatssenegalees bijvoorbeeldquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwou, Europa, Azië en Amerika sowiezo en we hebben ook wel eens een verdwaalde Australieër aan de start gehad.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kah en.... shit ik kan niet meer op de 2e naam komenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mwou, Europa, Azië en Amerika sowiezo en we hebben ook wel eens een verdwaalde Australieër aan de start gehad.
Zo'n halfpipe ligt er al, of is gewoon aangelegd. Voor de cross wordt een compleet terrein "gesloopt". En qua competitie, er mag vrijwel niks. Leuk een beetje springen en een beetje glijden, maar ik krijg hier geen afdaling gevoel en of hier nou een (Olympische) traditie bij hoort. Hoeveel mensen beoefenen het Snowboard Cross nou helemaal?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:07 schreef Loohcs het volgende:
Die snowboardsters in de halfpipe waren ook erg, vooral degene die programmavulling waren. Van die 15 jarige meisjes die daar quasi cool staan te doen maar ondertussen niet eens boven de halfpipe uit komen en ook nog eens drie keer op hun bek gaan; en dan ook nog het lef hebben om na hun run heel enthousiast te gaan juichen.
Aan de ene kant is het toegevoegd vanwege de commercie, maar van de andere kant leeft de olympische gedacht ook weer helemaal op, want voor bijna het hele deelnemersveld geldt dat meedoen belangrijker is dan winnen.
ik zie niet in wat hier minder sport aan is dan rodelen of skeletonquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:11 schreef At_Fundum het volgende:
Het is idd jammer dat de medailles eigenlijk evenveel waard zijn als bij de echte sporten. Ik dacht dat dit soort sporten altijd prima als demonstratiesport het Olympisch Programma konden opvullen, maar blijkbaar is dat niet meer zo en moet het ook de "echte" status hebben![]()
(ondanks dat het wel leuk is om te kijken)
Ik vind die onderdelen zeker leuk om te ziek, ik word alleen schijtziek van die Amerikanen inderdaad.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:31 schreef Remzz het volgende:
Dus jij rijdt nooit sleetjequote:Op donderdag 16 februari 2006 15:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zie niet in wat hier minder sport aan is dan rodelen of skeleton
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |