oh ja, maar dat is niet zo belangrijk he, mag wel in kleine letters iddquote:Op zondag 29 januari 2006 18:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
de schrik van me leven dat ze opeens in ziekenhuis lag
maar ze is weer thuis en het gaat goed![]()
da wil ik ook wel krijgen...quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:51 schreef Skazminko het volgende:
Geld.
Een enkele reisquote:
Dus je lijkt op een sok?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:30 schreef cerror het volgende:
Een paar sokken omdat ze aan me moest denken toen ze zag in de winkel.
Serieus gestoord mens.
Neen, mijn moeder spoort gewoon niet.quote:
Ach welke mama welquote:Op zondag 29 januari 2006 19:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, mijn moeder spoort gewoon niet.
Ik ook.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:51 schreef Thice het volgende:
een scheerapparaat ....
Wij hebben onze vader een 'Pap, vertel eens' gegeven, maar volgens mij ligt die nu al een half jaar stof te vangenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:10 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
Een boek wat ik haar een jaar geleden gaf met allerlei vragen over haar jeugd en haar belevingen van mijn jeugd. Ik heb het pas van haar terug gehad. Gevuld met anekdotes, foto's en verhalen.
Zelfs een foto van haar eerste liefde zat er bij.
Een geweldig geschenk.... badankt mams !
Dat is mooi jaquote:Op zondag 29 januari 2006 20:56 schreef alwaysleft het volgende:
Sinds ik kamers woon en als ik dan eens in het weekend met mijn moeder boodschappen ga doen, denkt ze dat ik het financieel moeilijk heb en doet ze me de boodschappen altijd cadeauDus het laatste wat ik kreeg van mijn moeder was mijn boodschapjes voor niks
![]()
Hulde aan je mam !quote:
Was dat ook gelijk het laatste wat ze gaf?quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Was dat ook gelijk het laatste wat ze gaf?![]()
Wat heb jij uitgespookt dat je huid nodig hebt?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:08 schreef foktastic het volgende:
[..]
een mens kan nog goed functioneren met 1 nier hoor
over 2 weken krijg ik een huidtransplantatie, mam![]()
![]()
Met auto?quote:
iets mooiers kun je niet krijgen eigenlijk (uiteraard in overdrachtelijke zin bedoeld, het is al lullig genoeg dat et nodig is)quote:
Fijn dat ze dit nog kon zeggen tegen jequote:Op maandag 30 januari 2006 08:52 schreef dborhem het volgende:
Een kus en de zin 'je bent lief'.
Een dag later overleed ze.
Zeker,we hadden nooit echt ruzie,maar ik heb heus wel de verkeerde dingen tegen haar gezegd,waarvan ik bang was dat zij het verkeerd zou opvatten (pubertijd).quote:Op maandag 30 januari 2006 09:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Fijn dat ze dit nog kon zeggen tegen je
ocharmquote:Op maandag 30 januari 2006 16:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
borstvoeding
lielig hequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |