Hier ook!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:56 schreef zoalshetis het volgende:
zo heerlijk hoor. ramen staan hier lekker open
En hierquote:
15 hier! Maar van binnen heb ik het warm, door het lekkere weer!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:05 schreef __Saviour__ het volgende:
21 graden hier. Tof.
Wolkjesquote:Op zondag 29 januari 2006 15:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Strakblauwe lucht? Het is hier bewolkt..
Chemtrails![]()
Eijking, ik niet!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hier ook, alleen wat van die chemtrails inderdaad. Lente.
Maar weet iemand of er nog sneeuw komt ofzo nog?![]()
Stimmt. Krijg al zin an de lente.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:56 schreef veldmuis het volgende:
Strakblauwe lucht!
Buiten in de zon uit de wind is het best lekker!
Je zou er bijna vrolijk van worden!
Lentequote:Op zondag 29 januari 2006 16:13 schreef Lief-visje het volgende:
om alvast in de sfeer te komen [afbeelding]
Hallo we moeten nog even wachtenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:56 schreef veldmuis het volgende:
Strakblauwe lucht!
Buiten in de zon uit de wind is het best lekker!
Je zou er bijna vrolijk van worden!
quote:
MAAR DE METEOROLOGISCHE OP 1 MAART HAHAHAHquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
De (astronomische) lente begint om precies te zijn:maandag 20 maart om 19.26 uur.![]()
Dat is wel irritant, dan is de temperatuur van m'n videokaart altijd aan de hoge kant en moet ik eigelijk extra ventilatoren aansluiten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:09 schreef Mirel het volgende:
LEKKER DE HELE DAG MET 30 C ACHTER DE PC ZITTEN:d;;D;D;
In de lente regent het toch altijd?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Lente!!!!!
![]()
Ik verheug me erop![]()
Lente en de vrouwen in luchtige kleren !!!!!
En verder, bier in de zon![]()
Nu nog een note-book op buiten te zitten met internet
En vooral bier om de hersens schoon te houden.
Hersens zuiveren in de felle zon
De zon![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:55 schreef Take_A_Picture het volgende:
LenteLente
Lente
Lente
![]()
Ik heb er zin in!!! Het ziet er vandaag ook weer zo mooi uit.....
Winter mag wat mij part opdonderen. Ben de kou meer dan spuugzat.
dito. proost.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zolang ik zelf lekker binnen zit wel ja.![]()
en ik in lekkere damesquote:Op zondag 26 februari 2006 14:54 schreef Ivatje het volgende:
het is showtime!!
Iedereen wordt wakker en ik ook !
Ik heb nu al veel meer zin in alles vooral in lekkere jongens!![]()
ik hoef hier maar uit het raam te kijken of ik zie er heeeeeeeeel veel voorbij lopenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik ook met mijn domme bloemen, rokjes willen we zien
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bedankt voor de medelingquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:48 schreef Grimm het volgende:
Nog een Maand en dan zit ik in Frankrijk, bij de middelandse zee
correctie, 20 graden.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:31 schreef Casparovvv het volgende:
over 3 weken, als de temperatuur hier eindelijk boven het vriespunt uit begint te stijgen, vlieg ik naar Barcelona, en geniet ik van 15 graden zon, best ok
veel plezier met je stinkmoessonquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:17 schreef Jaguarized het volgende:
De herfst komt er aan.Nog een dag of twee.
Ik ontvlucht de herfst in april voor een weekje.quote:
in december mag het weerquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
Lente!
even een wake-up call. ik denk dat het nog wel wat kouder gaat worden dit jaar.
mijn gevoel zegt voor de zomer.quote:
Als je uit de wind stond, dan kon je duidelijk de warmte van de zon voelenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat een prachtige dag was het vandaag he!!!
De lucht 'ruikt' ook anders nu vind ik, het ruikt naar de aankomende lente!
ja echt geweldig. ik kon gewoon in t-shirt wat klussen buiten!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat een prachtige dag was het vandaag he!!!
De lucht 'ruikt' ook anders nu vind ik, het ruikt naar de aankomende lente!
vond het anders nog wel tijd voor een muts en een dikke jasquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:13 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
ja echt geweldig. ik kon gewoon in t-shirt wat klussen buiten!
en in de auto met het zonnetje ook heerlijk warm.
minpunt: ik ben alweer aangevallen door de eerste insecten
Vandaag voor de derde keer in meer dan 6 weken in een spijkerbroek gelopen.quote:
ja dan zeg je ook wat bij jou is het bijna herfstquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vandaag voor de derde keer in meer dan 6 weken in een spijkerbroek gelopen.
Ik koop wel een netwerkkabel van 20m en ga mooi buiten zitten met mn laptoppie!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:09 schreef Mirel het volgende:
LEKKER DE HELE DAG MET 30 C ACHTER DE PC ZITTEN:d;;D;D;
http://www.knmi.nl/VinkCMS/concept_detail.jsp?id=1993quote:Op maandag 20 maart 2006 18:00 schreef teh_m0nkey het volgende:
Wat de neuk is dit nou weer? De lente is begonnen![]()
De lente was astronomisch toch al lang begonnen en het wordt 22 maart toch pas lente? (op die andere manier)![]()
Hoe dan ook, heerlijk weer en al vroeg ligt zeg, wolla!![]()
quote:
Soquote:Op maandag 20 maart 2006 19:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Het was trouwens ffffffucking koud op de fiets
Dooie mussen zijn ook tof.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:51 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wat doen jullie nou zo blij omdat een paar zonnestraaltjes zich laten zien?
Het vriest 's ochtends nog steeds en later deze week neemt de kans op sneeuw!
!
! weer toe. Ik voorzie dus een tijdelijk slotje totdat het echt zover is.
quote:
Maar dan is iedereen toch dronken en merken we er niks vanquote:Op donderdag 27 april 2006 10:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
ZA en ZO wordt het anders retekoud
Ja mooi baggerquote:Op donderdag 27 april 2006 10:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
Edit: verkeerd gezien, kutweerquote:Op donderdag 27 april 2006 10:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
dat is bijna elk jaar om deze tijdquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:42 schreef i2Them2 het volgende:
Het bijna 9 uur en het is nog steeds licht![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |