Hier ook!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:56 schreef zoalshetis het volgende:
zo heerlijk hoor. ramen staan hier lekker open
En hierquote:
15 hier! Maar van binnen heb ik het warm, door het lekkere weer!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:05 schreef __Saviour__ het volgende:
21 graden hier. Tof.
Wolkjesquote:Op zondag 29 januari 2006 15:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Strakblauwe lucht? Het is hier bewolkt..
Chemtrails![]()
Eijking, ik niet!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hier ook, alleen wat van die chemtrails inderdaad. Lente.
Maar weet iemand of er nog sneeuw komt ofzo nog?![]()
Stimmt. Krijg al zin an de lente.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:56 schreef veldmuis het volgende:
Strakblauwe lucht!
Buiten in de zon uit de wind is het best lekker!
Je zou er bijna vrolijk van worden!
Lentequote:Op zondag 29 januari 2006 16:13 schreef Lief-visje het volgende:
om alvast in de sfeer te komen [afbeelding]
Hallo we moeten nog even wachtenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:56 schreef veldmuis het volgende:
Strakblauwe lucht!
Buiten in de zon uit de wind is het best lekker!
Je zou er bijna vrolijk van worden!
quote:
MAAR DE METEOROLOGISCHE OP 1 MAART HAHAHAHquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
De (astronomische) lente begint om precies te zijn:maandag 20 maart om 19.26 uur.![]()
Dat is wel irritant, dan is de temperatuur van m'n videokaart altijd aan de hoge kant en moet ik eigelijk extra ventilatoren aansluiten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:09 schreef Mirel het volgende:
LEKKER DE HELE DAG MET 30 C ACHTER DE PC ZITTEN:d;;D;D;
In de lente regent het toch altijd?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Lente!!!!!
![]()
Ik verheug me erop![]()
Lente en de vrouwen in luchtige kleren !!!!!
En verder, bier in de zon![]()
Nu nog een note-book op buiten te zitten met internet
En vooral bier om de hersens schoon te houden.
Hersens zuiveren in de felle zon
De zon![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:55 schreef Take_A_Picture het volgende:
LenteLente
Lente
Lente
![]()
Ik heb er zin in!!! Het ziet er vandaag ook weer zo mooi uit.....
Winter mag wat mij part opdonderen. Ben de kou meer dan spuugzat.
dito. proost.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zolang ik zelf lekker binnen zit wel ja.![]()
en ik in lekkere damesquote:Op zondag 26 februari 2006 14:54 schreef Ivatje het volgende:
het is showtime!!
Iedereen wordt wakker en ik ook !
Ik heb nu al veel meer zin in alles vooral in lekkere jongens!![]()
ik hoef hier maar uit het raam te kijken of ik zie er heeeeeeeeel veel voorbij lopenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik ook met mijn domme bloemen, rokjes willen we zien
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bedankt voor de medelingquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:48 schreef Grimm het volgende:
Nog een Maand en dan zit ik in Frankrijk, bij de middelandse zee
correctie, 20 graden.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:31 schreef Casparovvv het volgende:
over 3 weken, als de temperatuur hier eindelijk boven het vriespunt uit begint te stijgen, vlieg ik naar Barcelona, en geniet ik van 15 graden zon, best ok
veel plezier met je stinkmoessonquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:17 schreef Jaguarized het volgende:
De herfst komt er aan.Nog een dag of twee.
Ik ontvlucht de herfst in april voor een weekje.quote:
in december mag het weerquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
Lente!
even een wake-up call. ik denk dat het nog wel wat kouder gaat worden dit jaar.
mijn gevoel zegt voor de zomer.quote:
Als je uit de wind stond, dan kon je duidelijk de warmte van de zon voelenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat een prachtige dag was het vandaag he!!!
De lucht 'ruikt' ook anders nu vind ik, het ruikt naar de aankomende lente!
ja echt geweldig. ik kon gewoon in t-shirt wat klussen buiten!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat een prachtige dag was het vandaag he!!!
De lucht 'ruikt' ook anders nu vind ik, het ruikt naar de aankomende lente!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |