vond het anders nog wel tijd voor een muts en een dikke jasquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:13 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
ja echt geweldig. ik kon gewoon in t-shirt wat klussen buiten!
en in de auto met het zonnetje ook heerlijk warm.
minpunt: ik ben alweer aangevallen door de eerste insecten
Vandaag voor de derde keer in meer dan 6 weken in een spijkerbroek gelopen.quote:
ja dan zeg je ook wat bij jou is het bijna herfstquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vandaag voor de derde keer in meer dan 6 weken in een spijkerbroek gelopen.
Ik koop wel een netwerkkabel van 20m en ga mooi buiten zitten met mn laptoppie!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:09 schreef Mirel het volgende:
LEKKER DE HELE DAG MET 30 C ACHTER DE PC ZITTEN:d;;D;D;
http://www.knmi.nl/VinkCMS/concept_detail.jsp?id=1993quote:Op maandag 20 maart 2006 18:00 schreef teh_m0nkey het volgende:
Wat de neuk is dit nou weer? De lente is begonnen![]()
De lente was astronomisch toch al lang begonnen en het wordt 22 maart toch pas lente? (op die andere manier)![]()
Hoe dan ook, heerlijk weer en al vroeg ligt zeg, wolla!![]()
quote:
Soquote:Op maandag 20 maart 2006 19:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Het was trouwens ffffffucking koud op de fiets
Dooie mussen zijn ook tof.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:51 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wat doen jullie nou zo blij omdat een paar zonnestraaltjes zich laten zien?
Het vriest 's ochtends nog steeds en later deze week neemt de kans op sneeuw!
!
! weer toe. Ik voorzie dus een tijdelijk slotje totdat het echt zover is.
quote:
Maar dan is iedereen toch dronken en merken we er niks vanquote:Op donderdag 27 april 2006 10:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
ZA en ZO wordt het anders retekoud
Ja mooi baggerquote:Op donderdag 27 april 2006 10:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
Edit: verkeerd gezien, kutweerquote:Op donderdag 27 april 2006 10:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
dat is bijna elk jaar om deze tijdquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:42 schreef i2Them2 het volgende:
Het bijna 9 uur en het is nog steeds licht![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |