quote:Op zondag 29 januari 2006 12:51 schreef Zonda_F het volgende:
Eén van de betere onderstellen die dit trekt...
[afbeelding]
hellowahquote:Op zondag 29 januari 2006 12:52 schreef Klonk het volgende:
je weet niet hoe ie eruit ziet bij het neerkomen
hoi trouwens
Ik heb mn demper er nog steeds inzitten en nog kijken lui omquote:Op zondag 29 januari 2006 12:52 schreef BoJo het volgende:
kreeg gisteren weer te horen dat m'n uitlaat geluid erg "merkbaar" is zeg maar![]()
toch maar eens een keer filmen
* BoJo rulezzquote:Op zondag 29 januari 2006 12:54 schreef Mukie het volgende:
Mogguh
BoJo jij had het goed geschreven en Alexxxx? Zonder puntjes
ff je laptime op de A-10 ring A'dam aanscherpen?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:03 schreef BoJo het volgende:
ik ga maar even douchen en een rondje karren in de 205
ken uw talenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:02 schreef M5 het volgende:
Mukie
Leuke OP btw, ik kan er alleen niet zo heel veel van begrijpen
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:06 schreef M5 het volgende:
[..]
ff je laptime op de A-10 ring A'dam aanscherpen?
hier een filmpje gingen we met 260 van het gas af voor een glad stuk op een zeiknatte A2quote:Op zondag 29 januari 2006 13:17 schreef Fwnk het volgende:
[..]Ik zat dus een keer naast iemand die over die ring dus effe 200 ging rijden, daarna in 1 of andere scherpe bocht met 160 gas los gaat laten enzo
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:51 schreef Zonda_F het volgende:
Eén van de betere onderstellen die dit trekt...
[afbeelding]
gaat niet meer vanwege de 80 km zone met trajectcontrole in Westquote:Op zondag 29 januari 2006 13:06 schreef M5 het volgende:
[..]
ff je laptime op de A-10 ring A'dam aanscherpen?
Ga je me nu slaan?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:54 schreef Mukie het volgende:
Mogguh
BoJo jij had het goed geschreven en Alexxxx? Zonder puntjes
minder snuivenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:37 schreef M5 het volgende:
aaargh. ik heb telkens een net-niet-niezen gevoel
Ik dacht ik maak hem nietquote:
het is nu alleen maar offtopicquote:Op zondag 29 januari 2006 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Bijgelezen
Klonk: zoveel offtopic was er toch niet?
Ducktape over je kentekenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
gaat niet meer vanwege de 80 km zone met trajectcontrole in West![]()
Senzatie zoekerquote:Op zondag 29 januari 2006 13:59 schreef Fwnk het volgende:
netnietniezen is kut
Er staat hier een ambulance, er is vast weer zo een kutkind keihard op zen plaat gegaan, effe kijken, brb
geen flauw idee, maar half [onz] was op bezoekquote:Op zondag 29 januari 2006 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat had je dan voor reacties gewild/verwacht?
geil, foto's van een grasveld met in de verte een ambu, stiekem vanuit je slaapkamerraam genomenquote:
1) de auto midden in het parkeervak zetten is moeilijk of nietquote:
Doet mijn moeder altijd, kan ze makkelijker uitdraaien (quote:Op zondag 29 januari 2006 14:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) de auto midden in het parkeervak zetten is moeilijk of niet![]()
2) Wat doen die sukkels nog op het ijs als er 10m verderop doodleuk iemand ligt te zwemmen
Niet vanuit mijn slaapkamerraam...quote:Op zondag 29 januari 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geil, foto's van een grasveld met in de verte een ambu, stiekem vanuit je slaapkamerraam genomenheb je al een topic in GC geopend?
zit ff op wat anders te geilenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:27 schreef Fwnk het volgende:
Ow Peurac, me zusje staat ook nog ergens op de foto
Dit zijn algemene foto's, niet op een specifiek iemand gericht en dan mag het (afaik) altijdquote:Op zondag 29 januari 2006 14:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb je aan al die mensen toestemming gevraagd of je ze op de foto mocht zetten?
Mwa, tis koud buiten en ik vind het verder niet zo interesant, heb 3 minuten gekeken ofzoquote:Op zondag 29 januari 2006 14:32 schreef Sjoewe het volgende:
Wel dapper dat je echt even naar buiten ben gegaan hoor
Ja, OF je hebt de eer om als eerste in het nieuwe banmeldtopic genoemd te wordenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dit zijn algemene foto's, niet op een specifiek iemand gericht en dan mag het (afaik) altijd
Moet je voor stellen hoeveel chicks je daamee kan oppikken, het is net een ferrariquote:Op zondag 29 januari 2006 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor 1750 euro1.5 Boxer motor met 105pk, nieuwe distri, nieuwe remmen voor en apk. Alleen een beetje roest onderaan een deur.
en doe nu eens een gokje hoe wij er over denkenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:36 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mwa, tis koud buiten en ik vind het verder niet zo interesant, heb 3 minuten gekeken ofzo
die velgenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor 1750 euro1.5 Boxer motor met 105pk, nieuwe distri, nieuwe remmen voor en apk. Alleen een beetje roest onderaan een deur.
Die Alfetta GTV bedoel je? Nee, die was al verkocht voordat ik kon ga kijken.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Had je nu laatst dat autowrak gekocht of niet Peu?
Langzamer danquote:Op zondag 29 januari 2006 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die Alfetta GTV bedoel je? Nee, die was al verkocht voordat ik kon ga kijken.
Deze ga ik trouwens niet eens naar kijken, deze Sprint met 1.5 motor is een heerlijke motor, maar nog langzamer als mn 155, dus niet echt een aanvulling![]()
Hoort bij die tijd, auto is gemaakt van '83 tot '89quote:
Net als een trainingspak, een matje in je nek en weelderig borsthaarquote:Op zondag 29 januari 2006 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoort bij die tijd, auto is gemaakt van '83 tot '89
quote:Abmessungen:
14 cm x 23 cm x 17 cm
Gewicht:
2,55 kg
Verstärkerleistung:
Bass: 220 Watt/4 Ohm
Höhen: 120 Watt/8 Ohm
Frequenzgang:
50 Hz - 20'000 Hz
toch past het niet bij de auto imo, en ze staan te ver naar buiten. waarschijnlijk bredere banden dan standaard.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoort bij die tijd, auto is gemaakt van '83 tot '89
Beetje duur voor wat je krijgt IMHO, maar goed.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:49 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek heeft gisteren even met deze speakers gespeeld
[afbeelding]
En ik ben verliefd
Ik moet ze echt hebben![]()
[..]
Ism met een goede subwoofer zouden deze bestwel presteren, maar is ook afhankelijk van je smaak natuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 14:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Beetje duur voor wat je krijgt IMHO, maar goed.![]()
¤1495,- per stuk jaquote:Op zondag 29 januari 2006 14:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Beetje duur voor wat je krijgt IMHO, maar goed.![]()
Aardig bedragje blijft hetquote:
Lekker kontje dat wijf met dat grijze jasje aanquote:Op zondag 29 januari 2006 14:27 schreef Fwnk het volgende:
Ow Peurac, me zusje staat ook nog ergens op de foto
Das me burmeisje, met der vriend ernaastquote:Op zondag 29 januari 2006 15:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lekker kontje dat wijf met dat grijze jasje aan
Kut verkeerd gegoktquote:Op zondag 29 januari 2006 15:08 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Das me burmeisje, met der vriend ernaast
als je het snel zegt nietquote:
Ahquote:Op zondag 29 januari 2006 15:14 schreef PeuRac het volgende:
het is dat meisje met die zwarte jas ernaast en zwarte haren![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:14 schreef PeuRac het volgende:
het is dat meisje met die zwarte jas ernaast en zwarte haren![]()
Dat zeg ikquote:
Jup B&O. En he het kan altijd slechter qua geluid zeg ik altijd maarquote:Op zondag 29 januari 2006 15:04 schreef BaraCuda het volgende:
1500 euro kun je idd wel wat betere speakers kopen
Maarja zal wel van B&O zijn? Dat gaat toch alleen om de looks verder is het niet veel![]()
Zal me wel niet in dank worden afgenomen maarja het is zo
waarom geen PTA musea, kan er nog veel meer bijquote:
Ja met Bosequote:Op zondag 29 januari 2006 15:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jup B&O. En he het kan altijd slechter qua geluid zeg ik altijd maar![]()
En toch zijn er mensen die heilig bij Bose zweren hequote:
Kloptquote:Op zondag 29 januari 2006 15:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jup B&O. En he het kan altijd slechter qua geluid zeg ik altijd maar![]()
Mensen die nog nooit echte fatsoenlijke speakers hebben gehoord.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En toch zijn er mensen die heilig bij Bose zweren he![]()
Nog zo'n prutmerk inderdaadquote:
Puyck plan, meteen gedaanquote:Op zondag 29 januari 2006 15:21 schreef M5 het volgende:
[..]
waarom geen PTA musea, kan er nog veel meer bij(aviodome, militair luchtvaart meseum, etc.)
ik denk dat je de BeoVision Avant 5 bedoeld.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klopt
m'n opa heeft zo'n tv van B&O die naar je toe draait als je hem aanzet
Ken je die? Slaat eigenlijk nergens op, maar het is wel grappig
Jaquote:Op zondag 29 januari 2006 15:23 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Bose
wat hadden ze laatst nou weer? met 2 of 3 speakers een complete surround ervaring?
nee tis geen lcd/plasma vrij normale tv geloof ik...quote:Op zondag 29 januari 2006 15:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik denk dat je de BeoVision Avant 5 bedoeld.
[afbeelding]
Ik heb het nooit gehoord, maar wat ik er wél van gehoord heb (Bose in het algemeen) zal het wel niet veel soeps zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 15:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
JaBose 3-2-1
Die heb ik bij een hotel geplaatstwat een rommel!
Dit is ook een LCD of plasmaquote:Op zondag 29 januari 2006 15:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
nee tis geen lcd/plasma vrij normale tv geloof ik...
Doet Verstappen ook nog steeds mee? ik volg die serie totaal niet meer, vind er geen bal aan.quote:
10x Beter dan F1quote:Op zondag 29 januari 2006 15:29 schreef M5 het volgende:
[..]
Doet Verstappen ook nog steeds mee? ik volg die serie totaal niet meer, vind er geen bal aan.
Jup ala monacoquote:Op zondag 29 januari 2006 15:33 schreef Fwnk het volgende:
ja idd, veel bochten enzo
hij heeft weer een mooie 2e plaats verkloot in een poging de eerste plaats te halen lees ik. en maar goed praten met "natuurlijk ben ik teleurgesteld, maar dat was misschien nog erger geweest als ik het niet had geprobeerd."quote:
He wat?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:40 schreef M5 het volgende:
[..]
hij heeft weer een mooie 2e plaats verkloot in een poging de eerste plaats te halen lees ik. en maar goed praten met "natuurlijk ben ik teleurgesteld, maar dat was misschien nog erger geweest als ik het niet had geprobeerd."
Dat is in de feature race dan. check www.verstappen.nl of www.a1gp.comquote:Op zondag 29 januari 2006 15:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hij ligt nog steeds 2eal hij denk zo worden ingehaald
Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:43 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat is in de feature race dan. check www.verstappen.nl of www.a1gp.com
behalve PTA onderwerpenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:42 schreef M5 het volgende:
[..]
zo'n opmerking kun je voor elk onderwerp wel verzinnen
Maar ik weet al weer genoegquote:Op zondag 29 januari 2006 15:47 schreef M5 het volgende:
[..]
nu op rtl 7 is de sprint race. lekker dan
Ja rtl 7 verdient A1 GP niet vieze rukkers...quote:Op zondag 29 januari 2006 15:52 schreef M5 het volgende:
Bara, iig zou ik de main race dan wel ff kijken.. dat is wel leuk, aangezien rtl 7 weer eens niet live uitzend.
't smerigste is nog dat de race nu net is afgelopen, maar rtl 7 nog met de korte race bezig is, zit 2 uur tijdsverschil tussen ofzoquote:Op zondag 29 januari 2006 15:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja rtl 7 verdient A1 GP niet vieze rukkers...
zoiets zend je toch godver gewoon live uit!
Het goede levenquote:
dat zei ik dus, voordat ik zag dat ze bij rtl dus niet live bezig waren. volgende race beterquote:
Er kon eigenlijk niks mis gaan voor P2quote:Op zondag 29 januari 2006 16:08 schreef M5 het volgende:
[..]
dat zei ik dus, voordat ik zag dat ze bij rtl dus niet live bezig waren. volgende race beter
wel ff de hoofdrace kijken. die is zeker de moeite waardquote:Op zondag 29 januari 2006 16:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Er kon eigenlijk niks mis gaan voor P2
Nouja in iedergeval leuk dat hij geprobeerd heeft om 1e te worden
ik vind het niet een knap iemand. Maar rijden kan ze wel en die stem is redelijk geilquote:Op zondag 29 januari 2006 16:17 schreef BaraCuda het volgende:
Vicky van 5th gear zou ik kinderen schenken en de rest van mijn leven trouw aan zijn![]()
En ze zou altijd mogen rijden![]()
Mij maakt ze altijd weer blijquote:Op zondag 29 januari 2006 16:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vind het niet een knap iemand. Maar rijden kan ze wel en die stem is redelijk geil![]()
* ook_gek luistert Adje & Theo - Boem Is Ho, Tuut Tuut.![]()
maar een Mucielago, Zonda en 360 Modena kwalificeren als "geen sportscar"quote:Op zondag 29 januari 2006 16:14 schreef BaraCuda het volgende:
OOOOOOOOOOOH Vicky butler henderson![]()
![]()
![]()
![]()
5th gear![]()
Ze maakt mij blij in dit filmpjequote:
programma uit 2003.... weet niet of die er toen al waren in carbio versie?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:23 schreef M5 het volgende:
[..]
maar een Mucielago, Zonda en 360 Modena kwalificeren als "geen sportscar"
De 360 Spider wel. maar ja. die was volgens hun een Coupe met choped-off-roof. dus geen 'echte' sports car.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
programma uit 2003.... weet niet of die er toen al waren in carbio versie?
En die zijn stuk duurder die je nu roept ook?
het had een tekst van Fwnk kunnen zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 16:49 schreef ook_gek het volgende:
er staat hier om d hoek een BMW M5 nieuw model.
Het is een echte, maar wel een duitserquote:Op zondag 29 januari 2006 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het had een tekst van Fwnk kunnen zijn
Met dit verschil dat het in zijn geval een BMW 318 met M-logo zou zijn
Duitsersquote:Op zondag 29 januari 2006 17:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is een echte, maar wel een duitser![]()
Wat een zooitjequote:Op zondag 29 januari 2006 17:26 schreef ook_gek het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.:W
..........................................:W
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo iets?
neequote:Op zondag 29 januari 2006 17:26 schreef ook_gek het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.:W
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo iets?
Nu niet meerquote:
hij is veel te groot mafketel!quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:30 schreef ook_gek het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=6304447980554417691
WTF![]()
![]()
chick magnet material right there buddyquote:Op zondag 29 januari 2006 17:38 schreef PeuRac het volgende:
Oeh, ik ga misschien een Lusso interieur kopen(luxe versie) met velours ipv gewone stof, lendesteun, hoogte verstelling en armsteun voor + achter.
Je houdt je mattenset nog wel zoals nu hč?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:38 schreef PeuRac het volgende:
Oeh, ik ga misschien een Lusso interieur kopen(luxe versie) met velours ipv gewone stof, lendesteun, hoogte verstelling en armsteun voor + achter.
Eerder dat ik eindelijk kan zitten zonder dat ik bang hoef te zijn voor m'n rug, Alfa's zijn duidelijk gemaakt voor kleine italianenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:41 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
chick magnet material right there buddy
M'n matten hebben dezelfde kleur en tint als het 'nieuwe' interieurquote:Op zondag 29 januari 2006 17:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je houdt je mattenset nog wel zoals nu hč?!
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:09 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben net met m'n broertje door't ijsgezakt
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:09 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben net met m'n broertje door't ijsgezakt
Tering geil filmpjequote:Op zondag 29 januari 2006 17:50 schreef ook_gek het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=6756084931270105691&q=5th+gear
Who dit is pas geil
quote:
Zo heeeej jij hebt dan wel hele grote rissico's genomen danquote:Op zondag 29 januari 2006 18:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar een klein stukje van m'n voet was nat maar m'n broertje is tot aan z'n enkels nat
Kutslootjes hier
The Police, n00bquote:Op zondag 29 januari 2006 18:47 schreef ook_gek het volgende:
filterfunk - s. o. s. (message in a bottle)
club versie van sting - massage in a bottle![]()
ook goed n00bquote:
Kloptquote:
quote:
Dank je, nu moet ik meteen denken aan die Fokker welke naakt ik kleermakers zit met z'n laptop op tafel zitquote:Op zondag 29 januari 2006 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
anders zat je nu in de kleermakerszit met de computer op schoot, dus daar ging ik al van uit
PieDabbelJoequote:Op zondag 29 januari 2006 19:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, nu moet ik meteen denken aan die Fokker welke naakt ik kleermakers zit met z'n laptop op tafel zit![]()
Ik doe dat zo vaakquote:Op zondag 29 januari 2006 19:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, nu moet ik meteen denken aan die Fokker welke naakt ik kleermakers zit met z'n laptop op tafel zit![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zit je er eentje uit te zoeken?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:10 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Zo zij komt je even goed van dicht bij bekijken
kijk die link ook![]()
Keet de dikkop of zo?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:14 schreef ook_gek het volgende:
http://members.lycos.nl/hoknieuwveen/photoalbum3.html
gezien de foto's kan dit een stam kroeg zijn van FWNK![]()
zat er niet op te zoeken. Kwam het tegen bij zoeken op google onder naam lekker wijf.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:14 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
zit je er eentje uit te zoeken?
Hoeveel levertijd zit daar op?
tripod logoquote:Op zondag 29 januari 2006 19:17 schreef ook_gek het volgende:
http://crystalfawn24.trip(...)derpictures/hehe.jpg
Kijk kijk ze proberen FWNK na te doen![]()
site waar ik hem kan uploaden?quote:
quote:Ajax leed een onthutsende 1-4 thuisnederlaag tegen FC Utrecht.
Moet je ff lekker gaan schijtenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:33 schreef Zonda_F het volgende:
buikkramp
volgens mij van die kankerpizza van vannacht![]()
Die is niet voor openbaar gebruikquote:Op zondag 29 januari 2006 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.audiofuhrer.de/uppic.php
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:33 schreef Sjoewe het volgende:
Voetbal: Uitslagen Eredivisie Speelronde 21
[..]
Mietjequote:Op zondag 29 januari 2006 19:35 schreef lipje het volgende:
olah
BJ
terug
![]()
Oja en Winterberg is koud......![]()
jij skiet snachts met -20 graden?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mietje
Op wintersport ski ik altijd in een trui
Als een keen op de site van de Bunnikside kijkt snap je waarom ze het verbiedenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:37 schreef lipje het volgende:
[..]
[afbeelding]
vandaar dat logo embargo van FC Utrecht
zijn dr tietjes te klein voorquote:Op zondag 29 januari 2006 19:35 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Kijk dat meisje voor aan probeerd FWNK na te doen![]()
quote:
ik doe wel eens aan nacht skiën jaquote:Op zondag 29 januari 2006 19:38 schreef lipje het volgende:
jij skiet snachts met -20 graden?
volgende keer beter verstoppen dus, en de groetjes aan jebbaquote:Op zondag 29 januari 2006 19:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Is een persoonlijk uploader van mij en een vriend
Dat zal ie leuk vindenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgende keer beter verstoppen dus, en de groetjes aan jebba
van de dixo naar het hotel zeker ..quote:
Nee man met zo een fakkel in je handen. Leuk om te doen ook.quote:
schijten heeft niet geholpen, dokter wat nu?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:43 schreef Sjoewe het volgende:
Genoeg over technische zut, anders komt Fnk weer over z'n servers praten
http://www.webtrax.nl/pedopas/quote:Op zondag 29 januari 2006 19:45 schreef PeuRac het volgende:
ik zit met een 14 jarige meisje op msn die beweert dat Alfa beter is als Audi, qua kwaliteit, afwerking, enz![]()
![]()
![]()
Nee dank je, bij haar echt nooit, vraag Bojan maar, die kent dr ook net als Alfisti (dochter van de club voorzitter).quote:
Ik heb je post nu drie heer gelezen maar ik snap er geen hol vanquote:Op zondag 29 januari 2006 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee dank je, bij haar echt nooit, vraag Bojan maar, die kent dr ook net als Alfisti (dochter van de club voorzitter).
Ik wel.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb je post nu drie heer gelezen maar ik snap er geen hol van
Jij bent een forumseksueelquote:Op zondag 29 januari 2006 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wel.
maar ik ben dan ook lid van allemaal alfa fora
Kloptquote:
Boeiendquote:Op zondag 29 januari 2006 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
alleen zijn forum nummer 3,4 en 5 allemal down nu
3: datalimiet verlopen of zo (eind van de maand)
4: zondagavonddrukte, servers kunnen het niet meer aan
5: gehackt door PKK-haters
ik wil er niks van wetenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee dank je, bij haar echt nooit, vraag Bojan maar, die kent dr ook net als Alfisti (dochter van de club voorzitter).
mn bezoekersaantallen zijn dramatischquote:
Fatsoenlijke hosting regelenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn bezoekersaantallen zijn dramatischgisternacht de hele nacht linkejs aan het strooien geweest, maar als de boel down is, kan niemand klikken
en nee, ze komen morgen niet wel terug, truckers zijn alleen op zondagavodn dthuis
Je krijgt toch geen geld per bezoeker?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn bezoekersaantallen zijn dramatischgisternacht de hele nacht linkejs aan het strooien geweest, maar als de boel down is, kan niemand klikken
en nee, ze komen morgen niet wel terug, truckers zijn alleen op zondagavodn dthuis
ik fap op statistiekenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je krijgt toch geen geld per bezoeker?Waar maak je je dan druk om?
Ik dacht het niet, 780 werd van mij remember?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt
Alelen op opel Astra GSI frum word ik niet serieus genomen, omdat ik lid ben van Fok
780 word een voor Het_Biertje btw
Ik bedoel dat ik totaal geen interesse heb in dat meisje, ze is de dochter van de Alfa club voorzitter, dus Bojan en Alfisti weten wat ik bedoel.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb je post nu drie heer gelezen maar ik snap er geen hol van
heb je m al klaar staan?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:31 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, 780 werd van mij remember?
Eén foute blik en er staat een bijl in je 155?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik totaal geen interesse heb in dat meisje, ze is de dochter van de Alfa club voorzitter, dus Bojan en Alfisti weten wat ik bedoel.
Ik heb em klaar staanquote:Op zondag 29 januari 2006 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt
Alelen op opel Astra GSI frum word ik niet serieus genomen, omdat ik lid ben van Fok
780 word een voor Het_Biertje btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |