Het was vanochtend geen 2004 kaffer.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:40 schreef HuHu het volgende:
Ik hoop dat het niet deze was. Die vond ik vanochtend langs de A12:
[afbeelding]
Ik had m'n bril niet opquote:Op zondag 29 januari 2006 19:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het was vanochtend geen 2004 kaffer..
DAT IS HEM!quote:Op zondag 29 januari 2006 19:44 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik heb er toevallig nog wel 1 te koop zien staan!
[TK] Subaru Mini-Jumbo, superzuinige auto.
Dank je Adé. Ze heeft het er maar moeilijk mee, het was een cadeautje van mijn opa zaliger.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:41 schreef Adelante het volgende:
Nou die raken ze aan de straatstenen niet meer kwijt, denk dat het een junk was die 'm aan een oud ijzer handel verkoopt
succes voor je oma gewenst
Bedoel je nu dat ik de auto van mijn oma terug moet kopen?quote:
De economie moet levendig blijven. Denk eens aan het grotere geheel.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat ik de auto van mijn oma terug moet kopen?
Hoe intens slecht ben je, NJ!
Voor sommige mensen is dat anders een avond keihard werkenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:59 schreef ChicaneBT het volgende:
Kan je eigenlijk weinig gebeuren voor dat geld.
Zo...werk jij daar een hele avond voor?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is dat anders een avond keihard werken![]()
Geld moet rollen Inso.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat ik de auto van mijn oma terug moet kopen?
Hoe intens slecht ben je, NJ!
Je bent een heler. Crimineel dat je bent.quote:
Die auto van jouquote:
Ze mag wel mee in de Citroën.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:03 schreef Dirkh het volgende:
Ze heeft anders geen auto meer voor op jouw oprit, naast de Citroën.
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:44 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik heb er toevallig nog wel 1 te koop zien staan!
[TK] Subaru Mini-Jumbo, superzuinige auto.
Gewoon. Normaal.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:03 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Die auto van jou![]()
Hoe reageren mensen daar nou op in het openbaar?(gezien de reacties hier op internet al)
Hoe oud ben je dan? 16?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Gewoon. Normaal.
Het heeft vier wielen en het rijdt. Als het koud is zet ik de verwarming een tandje hoger en dat kunnen een hoop leeftijdsgenoten niet zeggen..
Momenteel niet. Ze ligt in bed te huilen en heeft net "NJ moet sterven" op haar nieuwe tafelkleedje geborduurd.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Momenteel niet. Ze ligt in bed te huilen en heeft net "NJ moet sterven" op haar nieuwe tafelkleedje geborduurd.
Ze ligt in bed te naaien?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Momenteel niet. Ze ligt in bed te huilen en heeft net "NJ moet sterven" op haar nieuwe tafelkleedje geborduurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |