quote:Op zondag 29 januari 2006 14:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Bekijk het positief: ze had ook naar de Ikea in Groningen kunnen gaan
Of naar ,t heufdkanteur in Zweuden.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Bekijk het positief: ze had ook naar de Ikea in Groningen kunnen gaan
In Utrecht staan er ook een paar werkende tv's.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:14 schreef Klonk het volgende:
bij Ikea hebben ze alleen maar van plastic nep tv's
wij gaan naar die in Eindhoven, en de vorige keer mocht ik daar niet in de ballenbakquote:Op zondag 29 januari 2006 14:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
In Utrecht staan er ook een paar werkende tv's.
Je was er nog te klein voor en de kans bestond dat je eenmaal onder de ballen gedoken niet meer boven zou komen?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
wij gaan naar die in Eindhoven, en de vorige keer mocht ik daar niet in de ballenbak![]()
Dat zou dan weer een leuke reis zijn, dus natuurlijk doet ze dat niet danquote:Op zondag 29 januari 2006 14:14 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Of naar ,t heufdkanteur in Zweuden.![]()
Van wie niet, Ikea of je vriendin ?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
wij gaan naar die in Eindhoven, en de vorige keer mocht ik daar niet in de ballenbak![]()
wat liefquote:Op zondag 29 januari 2006 14:08 schreef Klonk het volgende:
en ik ben een man, en heb me net laten overhalen om naar de ikea te gaan terwijl ik eigenlijk lekker relaxt op de bank naar het wk veldrijden wou kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |