quote:
Whehehe.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:ranja doelt op No More I Love You's door Annie Lennox, so you might wanna reconsider that smiley
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:42 schreef bartrid het volgende:
Studio waar onder ander The Ex hun platen opneemt toch?
quote:A new generation of music fans will get hip to one of new wave's most iconic acts through.
For the project, all five members ofregrouped to re-record some of its best known songs, including the 1980 hit ":)" with vocals provided by a quintet of kids. Also included will be "Cyclops" and "The Winner," the first new studio tracks from
in nearly two decades.
Ik had meteen associaties met Leasevarkens inc en Leenkip b.v.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:31 schreef ranja het volgende:
Ik doe wel een vraag.
Waarvan kennen we "Koeienverhuur"
Ik kom met die kinderstemmen niet veel verderder dan Another Brick in the Wall, Pink Floyd dus. Nee hè?quote:
quote:Their music echoed this view of society as rigid, repressive, and mechanical, with appropriate touches — jerky, robotic rhythms; an obsession with technology and electronics (the group was among the first non-prog rock bands to make the synthesizer a core element); often atonal melodies and chord progressions — all of which were filtered through the perspectives of geeky misfits.became a cult sensation, helped in part by their concurrent emphasis on highly stylized visuals, and briefly broke through to the mainstream with the smash single ":)," whose accompanying video was made a staple by the fledgling MTV network.
quote:Formed in Akron, OH, in 1972 by Kent State art students Jerry Casale and Mark Mothersbaugh,took its name from their concept of "de-evolution" — the idea that instead of evolving, mankind has actually regressed, as evidenced by the dysfunction and herd mentality of American society.
BEJAARDENband Tim, geen BAARDENbandquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:48 schreef dolle_hond het volgende:
grandaddy
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:28 schreef bukgeit het volgende:
The Shaggs natuurlijk.
LUBJE25 + 1quote:Op zondag 29 januari 2006 15:56 schreef lubje25 het volgende:
Bonnie St Claire, middag allemaal
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:42 schreef Berkery het volgende:
Bloodhound Gang
Denk nou eens één stapje verderder..quote:
www.pinkpop.nlquote:Op zondag 29 januari 2006 20:20 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Denk nou eens één stapje verderder..
cafca + 1quote:Op zondag 29 januari 2006 20:23 schreef cafca het volgende:
[..]
www.pinkpop.nl
maar die is toch niet nog steeds in het bezit van de Fresia's?
De site wordt wel door de organisatie van pinkpop beheerd enzo, maar het domein staat dus nog wel op hun naam.quote:Registrant Buro Waanzin!
Emmastraat 10
6828 HE ARNHEM
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR nee
Administratief contact M. Postema
postmaster@zingende-fresias.nl
Zo issie, ja.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:04 schreef Charmian het volgende:
ofishet Monkees
Deze is goedquote:Op zondag 29 januari 2006 21:15 schreef bartrid het volgende:
Tone Loc - Wild thing?
verkeerd knopjequote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat was toch Shania Twain - Man I feel like a woman?
Dus het concept was hetzelfde, enkel de invulling week af.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:22 schreef Charmian het volgende:
Das bijna hetzelfde concept, ze heeft de rollen alleen omgedraait. Tone loc deed precies hetzelfde als Robert.
Yoquote:Op maandag 30 januari 2006 00:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Blue Nile
Blue Murder
Blue Diamonds
Deacon Blue
Blue Aeroplanes
Blue Oyster Cult
Blueboy
Blue Pearl
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:16 schreef bukgeit het volgende:
Dat mag u zeker:
Red Star Belgrade
Redd Kross
Red Devils
Red Hot Chili Peppers
Red Box
Dan krijg je alsnog het punt. Het zijn Alfred Lion en Francis Wolff.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:20 schreef Berkery het volgende:![]()
Jazz- en labelvragen zijn niet aan mij besteed, dat ik de hint nog weet te ontcijferen mag een wonder heten.
quote:Jamaica's first dancehall superstar,ushered in a new era in reggae music following Bob Marley's death. His early-'80s success brought the popularity of toasting — the reggae equivalent of rapping — to a whole new level, and helped establish dancehall as the wave of the future. For better or for worse, he also epitomized dancehall's penchant for "slack" lyrics — that is, casual violence, sexism, homophobia, and general rudeness. Graphic sexuality was his particular forte, reaching levels of explicitness previously unheard in Jamaica. It brought him numerous detractors, but it was also a big reason for his early popularity. There was more to it than that, though;
was one of the most verbally nimble toasters of his time, with a loose, easy flow, a talent for improvisation, and a definite wit in his wordplay. Plus, all the boasting about his prowess on the mic or in the bedroom had to be over the top to be convincing: true to his stage name,
was an albino, which carries a tremendous social stigma in Jamaica. His rise to stardom was unlikely enough, but his transformation from untouchable outcast into sex symbol was staggering — and may not even have taken place without his trademark lewdness. Shocking though it could be, it affirmed him as a sexual being just like his listeners, and was delivered with enough humor to let the audience know that he wasn't taking himself too seriously. Bouts with cancer pushed him into more thoughtful, socially conscious territory in the '90s, but his initial style remains the most influential, paving the way for countless dancehall toasters to follow.
Lijkt me meer dan duidelijk. IGGY + 1quote:Op maandag 30 januari 2006 10:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
yellowman?
bijnaquote:Op maandag 30 januari 2006 11:35 schreef schaap001 het volgende:
Ze hebben alledrie een song getiteld 'Tsunami' (MSP wel in ieder geval..) ?
Yep!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:39 schreef ranja het volgende:
Alle 3 zingen ze over stormen? Tsunami en Storm and thunder en Melanie? geen idee
Jup!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:51 schreef Mark het volgende:
Ratt
Mooi, ik werd dat gezeur om Jive Bunny al aardig zat namelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 14:06 schreef schaap001 het volgende:
Art Garfunkel - Bright Eyes
Jefferson Airplane - White Rabbit
Party People - Bunny Hop
Elton John - Jack Rabbit
Bettie Serveert - Dust Bunny
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:27 schreef bukgeit het volgende:
Een van de lelijkste hoezen zijn die ik ooit heb gezien.
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:30 schreef Mark het volgende:
* Mark 's konijn kijkt gefascineerd toe
lijkt me geen paard maar een ezel. Def Mule ofzo?
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:33 schreef cafca het volgende:
Crazy Horse?
Psssst, dat woord is gewoon de Engelse benaming voor dat dier.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:40 schreef schaap001 het volgende:
Het is volgens mij een ezel: maar het gaat meer om een onderdeel van die ezel of paard of wat-dan-ook, daar is de naam van het album aan af te leiden. En in die hand met die wortel zou je de bandnaam kunnen zien (nogmaals, met veel fantasie)....
Pssssst, weet ikquote:Op maandag 30 januari 2006 14:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Psssst, dat woord is gewoon de Engelse benaming voor dat dier.
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:46 schreef Z het volgende:
Dan is de titel zeker 'Mule'?
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:52 schreef Berkery het volgende:
Een dubbele zelfmoord sounds like Badfinger.
Klopt! Het album ´Ass´ van Badfinger. Punt naar Berkery, omdat ie zelf met Badfinger aankomt, zonder hints.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:52 schreef Berkery het volgende:
Een dubbele zelfmoord sounds like Badfinger.
Dat weet ik niet, maar dan had ik wel meer voorbeelden geweten.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Er spelen broers van elkaar in?
Fuck yeah!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:09 schreef Mark het volgende:
Ah, For Unlawful Carnal Knowledge en Foxtrot Uniform Charlie kilo?
en dan 2 foute antwoorden.... misschien valt het wel mee met dat "altijd herinnerd worden"quote:Op maandag 30 januari 2006 16:01 schreef ranja het volgende:
Waardoor zal de britse band "Arrows" altijd herinnerd worden, ook al hebben ze weinig (of geen) hits gehad?
soort van, al hebben ze in Nederland zelf niet in de top 40 gestaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:02 schreef schaap001 het volgende:
Oww, zijn ze een one-hit wonder?
opgezocht en ik weet nog steeds niet precies waar je op doelt....quote:Op maandag 30 januari 2006 17:20 schreef ranja het volgende:
Ja, een keer in de zoveel tijd gebeurt het weer dat er weer even aan ze herinnerd wordt....
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:36 schreef Neleos het volgende:
Is dat Britney Spears?
Hebben ze een nummer geschreven dat vaak is gecovered? Vorig jaar was er een cover toernooi..
Hebben ze I Love Rock 'n Roll geschreven?
Nee, maar wel een drummer. En een Amerikaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:17 schreef Z het volgende:
Dave Lombardo?
Is Belsen een Vlaanderenaar¿?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:33 schreef bukgeit het volgende:
Hij lijkt een beetje op belsen maar nee, geen Belg. Amerikaan.
Zeker. Boz Scaggs.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:19 schreef cafca het volgende:
Is het een hele foute foto van Boz Scags?
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Bozzio Levins Stevens?
Wie weet heeft 'ie soms een pruik op.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:00 schreef bukgeit het volgende:
Ik zie niemand zonder haar. Tony Levin zit er niet bij.
Waarom?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:06 schreef bukgeit het volgende:
Het lijkt The Knack wel, maar dat lijkt me onmogelijk.
K-Bouter?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:13 schreef bukgeit het volgende:
K-Liber heeft een nieuwe naam. Hou luidt deze?
Daar kan ik nu even niet opkomen, maar het is echt te belachelijk voor woorden die naam geloof ikquote:Op maandag 30 januari 2006 21:13 schreef bukgeit het volgende:
K-Liber heeft een nieuwe naam. Hou luidt deze?
Huh ik tweede?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:16 schreef belsen het volgende:
Het werd wel weer eens tijd, maar:
* NU ONLINE:
De nieuwe openingspost & de nieuwe stand...
[afbeelding]
Wat fijn!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:16 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
[afbeelding]
Volgens mij klopt dat ook niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Huh ik tweede?![]()
En ik ben amper online tegenwoordig![]()
naja, veel minder dan vorig jaar iig
21 punten in 1 topic? Eitjequote:Op maandag 30 januari 2006 21:19 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat ook niet.
Of je zou in topic 612 21 punten hebben gehaald.
Sorry, je staat toch 10e.quote:
Ik moet gewoon m'n grote waffel houden dusquote:
Bubblinggroep.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:25 schreef bartrid het volgende:
wie of wat is K-Liber?
bah.quote:
Dat laatste is correct, dat eerste dus niet....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:47 schreef schaap001 het volgende:
Focus (ik zie wel Jan, maar geen Thijs?) ?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:50 schreef schaap001 het volgende:
Brainbox dan..
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:53 schreef MadMaster het volgende:
Dan moet het Bunny Wailer zijn...
quote:Known as Farley Keith or Farley Funkin' Keith up to that point, he began recording in 1984 with the single "Jack the Bass," which inaugurated the highly popular jacking craze in Chicago house. After two more singles ("Funkin' with Drums Again," "Give Yourself to Me") for Trax Records, he re-christened himself Farley Jackmaster Funk and released "Love Can't Turn Around," with vocals by(often mistaken for for Farley on the accompanying video).
3e??? En dat terwijl ik de laatste 2 weken nauwelijks online wasquote:Op maandag 30 januari 2006 21:16 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |