wel als het droogbrood is, een heel brood EET je niet op binnen 3 dagen, ow je moest es weten hoe rot ik dat vond, maar ik deelde wel de lekkere dingen met de bewoners na een rantsoen, die bewaarde ik speciaal voor hun, als het mocht tenminste van BB,niet gezien zekerquote:Op zondag 29 januari 2006 05:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
dan nog flikker je geen broodjes weg met een maand houdbaarheidsdatum![]()
Ik weet wat zwanger zijn is en maagzuur, maar dat is geen vreten weg gooien![]()
En dat voor iemand die elke confrontatie uit de weg gaat, moet niet gekker wordenquote:Op zondag 29 januari 2006 05:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goh...zou het de Tanja zijn
Wel een stunt hoor
Ik heb het wel gezien en ik vertelde het allemaal, maar niemand wou me geloven, ken je dat gevoel?quote:Op zondag 29 januari 2006 05:16 schreef tann het volgende:
[..]
wel als het droogbrood is, een heel brood EET je niet op binnen 3 dagen, ow je moest es weten hoe rot ik dat vond, maar ik deelde wel de lekkere dingen met de bewoners na een rantsoen, die bewaarde ik speciaal voor hun, als het mocht tenminste van BB,niet gezien zeker
Zelfs hij? Wow!!quote:Op zondag 29 januari 2006 05:15 schreef Sjet het volgende:
[..]
Volgens mij las ik het vandaag of gister ook nog dat iemand dat hadIk weet niet zeker maar volgens mij M-en-A?
quote:Op zondag 29 januari 2006 05:15 schreef Sjet het volgende:
[..]
Volgens mij las ik het vandaag of gister ook nog dat iemand dat hadIk weet niet zeker maar volgens mij M-en-A?
Ik zou het niet weten..... ik heb, zo blijkt nu, een hele andere BB zitten kijkenquote:Op zondag 29 januari 2006 05:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wel een stunt hoor
Dat was "Siberia"quote:Op zondag 29 januari 2006 05:15 schreef Sjet het volgende:
[..]
Deze is al weer beter aan mijn oortjes.... Maar ik vond die je voor Morwen had uitgezocht nog de mooiste![]()
he jammer ik heb dat gemist dat ze dat zeiden, maar het ging over haar eerste rompertje en haar eerste pakje,kmoest fotoos naar bart mailenquote:Op zondag 29 januari 2006 05:11 schreef A-en-M het volgende:
[..]
In die mail vertelde ze (....) voor de veiling, maar we zitten ook met Jocelyn, die mag natuurlijk niet op tv
Hihihiihi..... ja dat meende ik alquote:
Het waren Shoarma broodjes die Josti uit de vullisbak haalde, naast die zak chips, en die Shoarma broodjes waren nog een maand goed. Ik heb echt wel gekeken, geen tijd voor rechten studiequote:Op zondag 29 januari 2006 05:16 schreef tann het volgende:
[..]
wel als het droogbrood is, een heel brood EET je niet op binnen 3 dagen, ow je moest es weten hoe rot ik dat vond, maar ik deelde wel de lekkere dingen met de bewoners na een rantsoen, die bewaarde ik speciaal voor hun, als het mocht tenminste van BB,niet gezien zeker
Waarom vraag je niet meteen haar pincode?quote:Op zondag 29 januari 2006 05:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar en watvoor ongeluk heb je wel eens gehad?
waar heb je op internaat gezeten?
Welke vechtsport heb je gedaan?
dat is na de bevalling gekkie, in elk geval bij mij, want pas toen kwam de echte melkproductie bij mij op gang, na het kolven, gadver wat was dat vervelend...quote:Op zondag 29 januari 2006 05:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je hebt dan juiist hele mooie strakke borsten, staan op springen dusssssssssssssssssssss mooier kan niet
Dat is heel schattig van jequote:Op zondag 29 januari 2006 05:15 schreef tann het volgende:
[..]
zo bedoel ik dat niet, ik zei niet veel wat fout was naar mijn mening, deed ik dat wel dan zei ik echt wel sorry....kzal de groeten doen aan menno van je als hij hier dinsdag is
geloof me nu maar, zou je dan aardiger tegen me doen?? vind ik veel leuker!!quote:Op zondag 29 januari 2006 05:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wel een stunt hoor
Het ging inderdaad over het BB rompertjequote:Op zondag 29 januari 2006 05:18 schreef tann het volgende:
[..]
he jammer ik heb dat gemist dat ze dat zeiden, maar het ging over haar eerste rompertje en haar eerste pakje,kmoest fotoos naar bart mailen
Ze zei dat ze het leuk vond en jij was al naar bedquote:Op zondag 29 januari 2006 05:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet meteen haar pincode?
moet kunnen tochquote:Op zondag 29 januari 2006 05:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hihihiihi..... ja dat meende ik alDat heb ik onthouden toen ik de SC's las omdat het mij ook overkomen was
![]()
Jij was toch weg?quote:Op zondag 29 januari 2006 05:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet meteen haar pincode?
ski ongeluk vlakbij Praag, Zwello en Groningen, Kung Fuquote:Op zondag 29 januari 2006 05:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar en watvoor ongeluk heb je wel eens gehad?
waar heb je op internaat gezeten?
Welke vechtsport heb je gedaan?
En die tepelkloven van je, dat gezuig van Josh, wat zo zeer deed, waar deed dat dan zeer en doet dat nog zeerquote:Op zondag 29 januari 2006 05:20 schreef tann het volgende:
[..]
dat is na de bevalling gekkie, in elk geval bij mij, want pas toen kwam de echte melkproductie bij mij op gang, na het kolven, gadver wat was dat vervelend...
Teveel informatiequote:Op zondag 29 januari 2006 05:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En die tepelkloven van je, dat gezuig van Josh, wat zo zeer deed, waar deed dat dan zeer en doet dat nog zeer![]()
* BONG4002 gaat denken....quote:Op zondag 29 januari 2006 05:23 schreef Sjet het volgende:
[..]
Weer iets beter![]()
Maar nog steeds 'Siberia'![]()
vind dit wel leuk.....toen ik in de laatste weken van mn zwangerschap zat had ik daar de puf niet meer voor, boeide me allemaal niet zo veel meer, ik was moequote:Op zondag 29 januari 2006 05:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En dat voor iemand die elke confrontatie uit de weg gaat, moet niet gekker worden*bong hoor ik*
*bong*
![]()
Ik haal het beste in Bong naar bovenquote:Op zondag 29 januari 2006 05:23 schreef Sjet het volgende:
[..]
Weer iets beter![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 05:23 schreef Sjet het volgende:
[..]
Weer iets beter![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 05:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik haal het beste in Bong naar boven![]()
nog al ja, maar maakt niet uit, ik snap wel dat iedereen negatief is over mij, heb het er een beetje naar gemaakt, maar ook een heleboel dingen weten jullie niet, in de week dat ik weg ging moets ik het bijvoorbeeld weggooien van BB omdat ze niet wouden dat ze het op gingen eten als ik weg wasquote:Op zondag 29 januari 2006 05:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien en ik vertelde het allemaal, maar niemand wou me geloven, ken je dat gevoel?
Ik wou dat ik nog baby was, en weten wat ik nu al weet.quote:Op zondag 29 januari 2006 05:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En die tepelkloven van je, dat gezuig van Josh, wat zo zeer deed, waar deed dat dan zeer en doet dat nog zeer![]()
Er is veel gebeurt sinds je female-arliator af bentquote:Op zondag 29 januari 2006 05:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
sluiten we heel snel mannen buiten![]()
Dan maar dit: Psychologic (overall theme BB5)quote:Op zondag 29 januari 2006 05:23 schreef Sjet het volgende:
[..]
Weer iets beter![]()
WASquote:Op zondag 29 januari 2006 05:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik wou dat ik nog baby was, en weten wat ik nu al weet.Mannnnnnnn, is heaven voor de gemiddelde man
![]()
![]()
![]()
het eerste buitenbaarmoederlijke levensjaar is zwaarder dan al die maanden binnen de baarmoederquote:Op zondag 29 januari 2006 05:25 schreef tann het volgende:
[..]
vind dit wel leuk.....toen ik in de laatste weken van mn zwangerschap zat had ik daar de puf niet meer voor, boeide me allemaal niet zo veel meer, ik was moe
das niet waar, die Sbroodjes waren open en lagen hard in de koelkast, had Roel gedaan, die ships lag al 3 week open, was ik aan het bewaren voor hun als ze weer uit rantsoen zouden komen maar dat kwamen ze niet, de chips was slof!!!De hutspot was over tijd en de kletskoppen moet ik van BB weggooienquote:
Clusterhoofdpijnquote:Op zondag 29 januari 2006 05:26 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Niet te diep nadenken hoor Bongie.... krijg je hoofdpijn van![]()
Maar dat hadden ze natuurlijk expres gedaan om er mooie beelden van te maken en het nog uit te zenden ookquote:Op zondag 29 januari 2006 05:26 schreef tann het volgende:
[..]
nog al ja, maar maakt niet uit, ik snap wel dat iedereen negatief is over mij, heb het er een beetje naar gemaakt, maar ook een heleboel dingen weten jullie niet, in de week dat ik weg ging moets ik het bijvoorbeeld weggooien van BB omdat ze niet wouden dat ze het op gingen eten als ik weg was
Ik ga maar diepgelovig worden, hebben de vrouwen tenminste niks te vertellen, en mogen ze geen eigen mening hebben.quote:Op zondag 29 januari 2006 05:27 schreef Sjet het volgende:
[..]
Er is veel gebeurt sinds je female-arliator af bent![]()
![]()
![]()
zal ik doenquote:Op zondag 29 januari 2006 05:21 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is heel schattig van jeen geef 'm een dikke
erbij
![]()
oef, als ik daar aan terug denk, had scheuren in mn tepels, deed echt onwijze pijn, heb vaak snachts ligge janken van de pijn als ik haar voede, maar dat konden jullie niet zienquote:Op zondag 29 januari 2006 05:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Oh ja weer allemaal goedquote:Op zondag 29 januari 2006 05:22 schreef tann het volgende:
[..]
ski ongeluk vlakbij Praag, Zwello en Groningen, Kung Fu
Dat is naar Bongquote:Op zondag 29 januari 2006 05:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Clusterhoofdpijn
Dat is waar ik soms last van heb helaas
Dan toch...ik moet je betoverenquote:Op zondag 29 januari 2006 05:31 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is naar Bong![]()
Ik vond het laatste muziekie ook mooi..... maarrrrr...... nog steeds 'Siberia'![]()
Ik ben met Pc eend mee ik ben omquote:Op zondag 29 januari 2006 05:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dat hadden ze natuurlijk expres gedaan om er mooie beelden van te maken en het nog uit te zenden ook
Ze hadden het je ook kunnen laten inleveren in het voorraadhok of in de dagboekkamer
Mag je ook niet meer aan de melkfabriek komen..... is alleen voor de baby'squote:Op zondag 29 januari 2006 05:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ga maar diepgelovig worden, hebben de vrouwen tenminste niks te vertellen, en mogen ze geen eigen mening hebben.![]()
![]()
heb ik ook gedaan de dag voor mn excit toen iedereen ff weg was, daarna wou het niet meer dus moet ik het weg gooien, je wilt niet weten wat ik moest doen, en ja achteraf voor mooie beelden de klere lijkers!!quote:Op zondag 29 januari 2006 05:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dat hadden ze natuurlijk expres gedaan om er mooie beelden van te maken en het nog uit te zenden ook
Ze hadden het je ook kunnen laten inleveren in het voorraadhok of in de dagboekkamer
Bong, als ik je een tip mag geven, Siberia was bijna perfect. Doe er halverwege een hoogtepunt in en je hebt een topper. Muziek is een dans imo, langzaam snel langzaam snel. Op en neer, golfbewegingen net als het leven. Ups and Downs, dat willen mensen horen. Niet een constante dreun, dat spreekt meestal niet aanquote:Op zondag 29 januari 2006 05:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan maar dit: Psychologic (overall theme BB5)![]()
Hahahahah, fout, man is baas in huis, dus man beslist waar hij wel en niet aan mag komenquote:Op zondag 29 januari 2006 05:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Mag je ook niet meer aan de melkfabriek komen..... is alleen voor de baby's![]()
Vol verwachting klopt Sjetsquote:Op zondag 29 januari 2006 05:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan toch...ik moet je betoverenmomentje
haha ik blow ook niet meer, ben toen ik zwanger was gestopt daarmee, en weet je, ik mis het niet eensquote:
Ja jij bent echt onbeschoft behandeltquote:Op zondag 29 januari 2006 05:34 schreef tann het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan de dag voor mn excit toen iedereen ff weg was, daarna wou het niet meer dus moet ik het weg gooien, je wilt niet weten wat ik moest doen, en ja achteraf voor mooie beelden de klere lijkers!!
Daar moeten we het dan maar mee doen hehquote:Op zondag 29 januari 2006 05:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Beter dan dit wordt het niet met mij![]()
ja vlak bij emmen!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 05:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh ja weer allemaal goed
Als Zwello in drenthe ligt
quote:Op zondag 29 januari 2006 05:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bong, als ik je een tip mag geven, Siberia was bijna perfect. Doe er halverwege een hoogtepunt in en je hebt een topper. Muziek is een dans imo, langzaam snel langzaam snel. Op en neer, golfbewegingen net als het leven. Ups and Downs, dat willen mensen horen. Niet een constante dreun, dat spreekt meestal niet aan![]()
Just my thoughts![]()
Als je nu ineens diepgelovig bent dan leef je nu in grote zondequote:Op zondag 29 januari 2006 05:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ga maar diepgelovig worden, hebben de vrouwen tenminste niks te vertellen, en mogen ze geen eigen mening hebben.![]()
![]()
Ow, zuchtquote:Op zondag 29 januari 2006 05:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahah, fout, man is baas in huis, dus man beslist waar hij wel en niet aan mag komen![]()
waarom stoer dan.....lief van je dat je zegt dat je om bent............pffff. was me wel ff een vragen uurtje ben kapot!quote:Op zondag 29 januari 2006 05:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik ben met Pc eend mee ik ben om, tann is Tanja aka ........ vele namen
Stoer van je![]()
![]()
Ik geloof het gewoonquote:
ja leuk dat talpa hier mee leest en ook boulevardquote:Op zondag 29 januari 2006 05:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja jij bent echt onbeschoft behandelt
[slijm modus] sinds ik jou heb leren kennen hier heb ik alleen maar ups gehad, en dat in combinatie met mijn vriendin, wowowowowwow!!!! Het leven is mooi!!![/einde slijm modus]quote:Op zondag 29 januari 2006 05:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bong, als ik je een tip mag geven, Siberia was bijna perfect. Doe er halverwege een hoogtepunt in en je hebt een topper. Muziek is een dans imo, langzaam snel langzaam snel. Op en neer, golfbewegingen net als het leven. Ups and Downs, dat willen mensen horen. Niet een constante dreun, dat spreekt meestal niet aan![]()
Just my thoughts![]()
Wij zijn die hardsquote:Op zondag 29 januari 2006 05:37 schreef tann het volgende:
[..]
waarom stoer dan.....lief van je dat je zegt dat je om bent............pffff. was me wel ff een vragen uurtje ben kapot!
Zit niks anders opquote:Op zondag 29 januari 2006 05:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar moeten we het dan maar mee doen heh![]()
Nee hoor, voor de buitenwereld niet, en alleen die mening teltquote:Op zondag 29 januari 2006 05:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als je nu ineens diepgelovig bent dan leef je nu in grote zonde![]()
![]()
als ik sommige dingen zie, ja dan hebben ze me niet echt toffe dingen laten doen, maar dat weegt niet op of hoe je dat ook zegt tegen alle dingen die wel tof waren die ze voor mij en Jos gedaan hebben, echt!!ik klaag niet, vind sommige dingen alleen erg jammer, maar ik had meer moeten vertellend daar denk ik, maar zoals ik al zei, ik was de laatste weken erg moe en had nergens meer puf voorquote:Op zondag 29 januari 2006 05:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja jij bent echt onbeschoft behandelt
nee hoor, kzit echt niet voor jan lul tot bijna 6 uur me eige te verdedigenquote:Op zondag 29 januari 2006 05:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik geloof het gewoon( vorige keer ook, toen was het scanman, zal toch niet weer he
)
Liefquote:Op zondag 29 januari 2006 05:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
[slijm modus] sinds ik jou heb leren kennen hier heb ik alleen maar ups gehad, en dat in combinatie met mijn vriendin, wowowowowwow!!!! Het leven is mooi!!![/einde slijm modus]![]()
ik HAAT boulevard!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 05:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ja leuk dat talpa hier mee leest en ook boulevard![]()
En denk je nu al anders over ons???quote:Op zondag 29 januari 2006 05:37 schreef tann het volgende:
[..]
waarom stoer dan.....lief van je dat je zegt dat je om bent............pffff. was me wel ff een vragen uurtje ben kapot!
Stop daar dan meequote:Op zondag 29 januari 2006 05:40 schreef tann het volgende:
[..]
nee hoor, kzit echt niet voor jan lul tot bijna 6 uur me eige te verdedigen
je was niet de meest popi bewoner, Rob en Chantal en jij waren het minst geliefd, Naat het meest om haar smoelentopic. Dat ze rare muilen trekt, Menno is hier hot en Linda maar Menno is maar heel even geweest, die zit toch weer in zijn dekbedden of zoquote:Op zondag 29 januari 2006 05:37 schreef tann het volgende:
[..]
Petje af hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 05:39 schreef tann het volgende:
[..]
als ik sommige dingen zie, ja dan hebben ze me niet echt toffe dingen laten doen, maar dat weegt niet op of hoe je dat ook zegt tegen alle dingen die wel tof waren die ze voor mij en Jos gedaan hebben, echt!!ik klaag niet, vind sommige dingen alleen erg jammer, maar ik had meer moeten vertellend daar denk ik, maar zoals ik al zei, ik was de laatste weken erg moe en had nergens meer puf voor
Waarom haat je Boulevard en wat is je mening over Barend&Van Dorpquote:
ach, ik hoop dat je ziet dat ik ook een leuke kant heb...hormonen zijn ook al redelijk onder controle en begin me weer mezelf te voelen..........quote:Op zondag 29 januari 2006 05:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lief![]()
Ik weet niet wat ik moet zeggen eigenlijk![]()
Thanx![]()
Als je vaker hier komt staat je nog meer te wachten. Je was nu niet bepaald de meest populaire bewoonster hier. Tenminste, als iedereen hier reageert zoals ze tijdens BB5 posten. (ik ben nog niet om, maar gun je het voordeel van de twijfel)quote:Op zondag 29 januari 2006 05:37 schreef tann het volgende:
[..]
Als je weet waarvoor jij hier allemaal bent uitgemaakt, dan weet ik niet of je het nog wel grappig vindquote:Op zondag 29 januari 2006 05:42 schreef tann het volgende:
[..]
haha dat heb ik door, maar blijf het leuk vinden, jullie zijn echt grappig!! goed bedoeld
kvind jullie nog steeds leuk, en ik begrijp wel dat sommigen van jullie me niet echt mogen hoor!!quote:
Geeft niet...Siberia is ook een van mijn "hits"quote:Op zondag 29 januari 2006 05:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Vind ik ook mooi. Durf het bijna niet te zeggen.......... toch nog steeds Siberia![]()
Mocht je Tanja zijn: Ik heb je altijd gemogenquote:Op zondag 29 januari 2006 05:44 schreef tann het volgende:
[..]
kvind jullie nog steeds leuk, en ik begrijp wel dat sommigen van jullie me niet echt mogen hoor!!
Ik vind jou wel leuk hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 05:44 schreef tann het volgende:
[..]
kvind jullie nog steeds leuk, en ik begrijp wel dat sommigen van jullie me niet echt mogen hoor!!
Waarom zou je jezelf kwellen?quote:
Dat je me een klein beetje aardig vind?quote:Op zondag 29 januari 2006 05:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lief![]()
Ik weet niet wat ik moet zeggen eigenlijk![]()
Thanx![]()
ik naai je niet echt niet, Rob en Chan begrijp ik,Menno en Lin zijn top maar Naat ??!!! sorry hoor......quote:Op zondag 29 januari 2006 05:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je was niet de meest popi bewoner, Rob en Chantal en jij waren het minst geliefd, Naat het meest om haar smoelentopic. Dat ze rare muilen trekt, Menno is hier hot en Linda maar Menno is maar heel even geweest, die zit toch weer in zijn dekbedden of zoMaar dat Jij hier komt vind ik dan stoer
![]()
![]()
![]()
Al heb ik nog steeds het gevoel dat ik genaaid wordt![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 05:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mocht je Tanja zijn: Ik heb je altijd gemogen
No hard feelings
Dan had je het naat smoelentopic moeten zien, dat is heel hatelijk bedoeld hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 05:47 schreef tann het volgende:
[..]
ik naai je niet echt niet, Rob en Chan begrijp ik,Menno en Lin zijn top maar Naat ??!!! sorry hoor......
wat vind je van Dido???quote:Op zondag 29 januari 2006 05:47 schreef tann het volgende:
[..]
ik naai je niet echt niet, Rob en Chan begrijp ik,Menno en Lin zijn top maar Naat ??!!! sorry hoor......
boulevard maakt me belachelijk mbt de verwekker en noemde Jos Belinda, ondanks dat ik rookte vind ik dat niet netjes voor Jos, BvdD zijn leuk, had ik niet verwacht maar dat zijn 2 lieve mannen, was erg leuk daar te mogen komenquote:Op zondag 29 januari 2006 05:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Waarom haat je Boulevard en wat is je mening over Barend&Van Dorp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |