wel als het droogbrood is, een heel brood EET je niet op binnen 3 dagen, ow je moest es weten hoe rot ik dat vond, maar ik deelde wel de lekkere dingen met de bewoners na een rantsoen, die bewaarde ik speciaal voor hun, als het mocht tenminste van BB,niet gezien zekerquote:Op zondag 29 januari 2006 05:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
dan nog flikker je geen broodjes weg met een maand houdbaarheidsdatum![]()
Ik weet wat zwanger zijn is en maagzuur, maar dat is geen vreten weg gooien![]()
En dat voor iemand die elke confrontatie uit de weg gaat, moet niet gekker wordenquote:Op zondag 29 januari 2006 05:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goh...zou het de Tanja zijn
Wel een stunt hoor
Ik heb het wel gezien en ik vertelde het allemaal, maar niemand wou me geloven, ken je dat gevoel?quote:Op zondag 29 januari 2006 05:16 schreef tann het volgende:
[..]
wel als het droogbrood is, een heel brood EET je niet op binnen 3 dagen, ow je moest es weten hoe rot ik dat vond, maar ik deelde wel de lekkere dingen met de bewoners na een rantsoen, die bewaarde ik speciaal voor hun, als het mocht tenminste van BB,niet gezien zeker
Zelfs hij? Wow!!quote:Op zondag 29 januari 2006 05:15 schreef Sjet het volgende:
[..]
Volgens mij las ik het vandaag of gister ook nog dat iemand dat hadIk weet niet zeker maar volgens mij M-en-A?
quote:Op zondag 29 januari 2006 05:15 schreef Sjet het volgende:
[..]
Volgens mij las ik het vandaag of gister ook nog dat iemand dat hadIk weet niet zeker maar volgens mij M-en-A?
Ik zou het niet weten..... ik heb, zo blijkt nu, een hele andere BB zitten kijkenquote:Op zondag 29 januari 2006 05:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wel een stunt hoor
Dat was "Siberia"quote:Op zondag 29 januari 2006 05:15 schreef Sjet het volgende:
[..]
Deze is al weer beter aan mijn oortjes.... Maar ik vond die je voor Morwen had uitgezocht nog de mooiste![]()
he jammer ik heb dat gemist dat ze dat zeiden, maar het ging over haar eerste rompertje en haar eerste pakje,kmoest fotoos naar bart mailenquote:Op zondag 29 januari 2006 05:11 schreef A-en-M het volgende:
[..]
In die mail vertelde ze (....) voor de veiling, maar we zitten ook met Jocelyn, die mag natuurlijk niet op tv
Hihihiihi..... ja dat meende ik alquote:
Het waren Shoarma broodjes die Josti uit de vullisbak haalde, naast die zak chips, en die Shoarma broodjes waren nog een maand goed. Ik heb echt wel gekeken, geen tijd voor rechten studiequote:Op zondag 29 januari 2006 05:16 schreef tann het volgende:
[..]
wel als het droogbrood is, een heel brood EET je niet op binnen 3 dagen, ow je moest es weten hoe rot ik dat vond, maar ik deelde wel de lekkere dingen met de bewoners na een rantsoen, die bewaarde ik speciaal voor hun, als het mocht tenminste van BB,niet gezien zeker
Waarom vraag je niet meteen haar pincode?quote:Op zondag 29 januari 2006 05:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar en watvoor ongeluk heb je wel eens gehad?
waar heb je op internaat gezeten?
Welke vechtsport heb je gedaan?
dat is na de bevalling gekkie, in elk geval bij mij, want pas toen kwam de echte melkproductie bij mij op gang, na het kolven, gadver wat was dat vervelend...quote:Op zondag 29 januari 2006 05:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je hebt dan juiist hele mooie strakke borsten, staan op springen dusssssssssssssssssssss mooier kan niet
Dat is heel schattig van jequote:Op zondag 29 januari 2006 05:15 schreef tann het volgende:
[..]
zo bedoel ik dat niet, ik zei niet veel wat fout was naar mijn mening, deed ik dat wel dan zei ik echt wel sorry....kzal de groeten doen aan menno van je als hij hier dinsdag is
geloof me nu maar, zou je dan aardiger tegen me doen?? vind ik veel leuker!!quote:Op zondag 29 januari 2006 05:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wel een stunt hoor
Het ging inderdaad over het BB rompertjequote:Op zondag 29 januari 2006 05:18 schreef tann het volgende:
[..]
he jammer ik heb dat gemist dat ze dat zeiden, maar het ging over haar eerste rompertje en haar eerste pakje,kmoest fotoos naar bart mailen
Ze zei dat ze het leuk vond en jij was al naar bedquote:Op zondag 29 januari 2006 05:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet meteen haar pincode?
moet kunnen tochquote:Op zondag 29 januari 2006 05:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hihihiihi..... ja dat meende ik alDat heb ik onthouden toen ik de SC's las omdat het mij ook overkomen was
![]()
Jij was toch weg?quote:Op zondag 29 januari 2006 05:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet meteen haar pincode?
ski ongeluk vlakbij Praag, Zwello en Groningen, Kung Fuquote:Op zondag 29 januari 2006 05:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar en watvoor ongeluk heb je wel eens gehad?
waar heb je op internaat gezeten?
Welke vechtsport heb je gedaan?
En die tepelkloven van je, dat gezuig van Josh, wat zo zeer deed, waar deed dat dan zeer en doet dat nog zeerquote:Op zondag 29 januari 2006 05:20 schreef tann het volgende:
[..]
dat is na de bevalling gekkie, in elk geval bij mij, want pas toen kwam de echte melkproductie bij mij op gang, na het kolven, gadver wat was dat vervelend...
Teveel informatiequote:Op zondag 29 januari 2006 05:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En die tepelkloven van je, dat gezuig van Josh, wat zo zeer deed, waar deed dat dan zeer en doet dat nog zeer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |