Heb je ook foute tepel foto's zijn er zatquote:Op zondag 29 januari 2006 05:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
puff pufffff nee hoor niets aan de hand......................
5 uur later...........................
die vriend kwam uit zwitserland, was een collega van mij, en mn broertje heeft op mijn hond gepast, toen ik het huis uitkwam vertelde mijn moeder mij dat zij dat later over heeft genomenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar kwam die vriend vandaan en wie paste er op je hond toen je erin zat?
Damn je bent goedquote:Op zondag 29 januari 2006 05:03 schreef tann het volgende:
[..]
die vriend kwam uit zwitserland, was een collega van mij, en mn broertje heeft op mijn hond gepast, toen ik het huis uitkwam vertelde mijn moeder mij dat zij dat later over heeft genomen
Mwah..quote:Op zondag 29 januari 2006 05:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij had het trouwens ook allemaal moeten weten als streamer![]()
Als ze het niet is doet diegene het wel goed
quote:Op zondag 29 januari 2006 05:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
*luistert nu Within Temptation - Ice Queen![]()
je moest es weten, ik kreeg eten wat nog maar 1 dag houdbaar was, ik moest alles opkoken, ook omdat ik last van maagzuur had (is normaal tijdens de zwangerschap) kreeg ik niet alles op en bewaren kon niet, ik heb het daar heel moeilijk mee gehad, maar dat snap je niet zo te zien, jammer...quote:Op zondag 29 januari 2006 04:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ja sorry dat eten eten jullie toch niet op dus mieter ik dat maar weg![]()
Verkeerde knoppie geklikt, had een edit moeten wezenquote:Op zondag 29 januari 2006 05:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Laat maar, is niet belangerijk. Alleen een tip, het komt bij mij niet goed over als je op je eerste dag hier post, en al een mening over mij klaar hebt staan zonder dat je me kent. Ik kan me vergissen, maar volgens mij maak je meerdere mensen daar niet blij mee.
Edit: Als je diezelfde mening over andere mensen ook al klaar heb staan, dat bedoelde ik
Jij weet het ook allemaal, dus er is vast nog iemand in NL te vinden die het ook allemaal weet, watn schizofreen ben je niet alleenquote:Op zondag 29 januari 2006 05:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij had het trouwens ook allemaal moeten weten als streamer![]()
Als ze het niet is doet diegene het wel goed
Nope, maar ik heb me er dan ook niet in verdieptquote:
Moet jij geen overdosis nemen? Zijn er ook zat van die dat doen.....quote:Op zondag 29 januari 2006 05:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb je ook foute tepel foto's zijn er zat![]()
Ik check het allemaal in filmpjesquote:Op zondag 29 januari 2006 05:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jij weet het ook allemaal, dus er is vast nog iemand in NL te vinden die het ook allemaal weet, watn schizofreen ben je niet alleen![]()
Ik ben omquote:Op zondag 29 januari 2006 05:05 schreef tann het volgende:
[..]
je moest es weten, ik kreeg eten wat nog maar 1 dag houdbaar was, ik moest alles opkoken, ook omdat ik last van maagzuur had (is normaal tijdens de zwangerschap) kreeg ik niet alles op en bewaren kon niet, ik heb het daar heel moeilijk mee gehad, maar dat snap je niet zo te zien, jammer...
zo bedoel ik het niet, maar sommigen van jullie doen dat ook , ik reageer alleen maar.....quote:Op zondag 29 januari 2006 05:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Laat maar, is niet belangerijk. Alleen een tip, het komt bij mij niet goed over als je op je eerste dag hier post, en al een mening over mij klaar hebt staan zonder dat je me kent. Ik kan me vergissen, maar volgens mij maak je meerdere mensen daar niet blij mee.
Samen met mijquote:Op zondag 29 januari 2006 05:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Okay, ik ben er uit........ ik heb een hele andere BB zitten kijken![]()
dan nog flikker je geen broodjes weg met een maand houdbaarheidsdatumquote:Op zondag 29 januari 2006 05:05 schreef tann het volgende:
[..]
je moest es weten, ik kreeg eten wat nog maar 1 dag houdbaar was, ik moest alles opkoken, ook omdat ik last van maagzuur had (is normaal tijdens de zwangerschap) kreeg ik niet alles op en bewaren kon niet, ik heb het daar heel moeilijk mee gehad, maar dat snap je niet zo te zien, jammer...
Okay...... ik zal het nog even tijd gunnen maar als ik dit zo beluister is deze niet voor mijquote:Op zondag 29 januari 2006 05:07 schreef BONG4002 het volgende:
@Sjet (en anderen):
Heb een VERS nummertje klaar (geef het even de tijd, dan komt het los)
wanneer, begrijp je nietquote:Op zondag 29 januari 2006 05:02 schreef A-en-M het volgende:
Er werd 1 kledingstuk genoemd, kan je me zeggen welk
quote:Op zondag 29 januari 2006 05:09 schreef Sjet het volgende:
[..]
Okay...... ik zal het nog even tijd gunnen maar als ik dit zo beluister is deze niet voor mij![]()
Dat had ik van de week ookquote:Op zondag 29 januari 2006 05:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Verkeerde knoppie geklikt, had een edit moeten wezen![]()
![]()
duh die zullen er idd wel genoeg zijn, borsten zijn niet mooi tijdens zwangerschap, meer een melkfabriekquote:Op zondag 29 januari 2006 05:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb je ook foute tepel foto's zijn er zat![]()
zijn ook zat die overdosis postenquote:Op zondag 29 januari 2006 05:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet jij geen overdosis nemen? Zijn er ook zat van die dat doen.....
In die mail vertelde ze (....) voor de veiling, maar we zitten ook met Jocelyn, die mag natuurlijk niet op tvquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 05:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Truste LS![]()
![]()
![]()
![]()
Tann ...![]()
De rest ook![]()
Tann
hehe hoi pc!!!! als ik kon had ik je nu een foto gemaild van mij en Jos, maar als je nog vragen hebt...vind et wel leuk hoor!!quote:
je hebt dan juiist hele mooie strakke borsten, staan op springen dusssssssssssssssssssss mooier kan nietquote:Op zondag 29 januari 2006 05:10 schreef tann het volgende:
[..]
duh die zullen er idd wel genoeg zijn, borsten zijn niet mooi tijdens zwangerschap, meer een melkfabriek
Goh...zou het de Tanja zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 05:13 schreef tann het volgende:
[..]
hehe hoi pc!!!! als ik kon had ik je nu een foto gemaild van mij en Jos, maar als je nog vragen hebt...vind et wel leuk hoor!!
Waar en watvoor ongeluk heb je wel eens gehad?quote:Op zondag 29 januari 2006 05:11 schreef tann het volgende:
[..]
kom maar op!!!!! geloof je me nog niet?
zo bedoel ik dat niet, ik zei niet veel wat fout was naar mijn mening, deed ik dat wel dan zei ik echt wel sorry....kzal de groeten doen aan menno van je als hij hier dinsdag isquote:Op zondag 29 januari 2006 05:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Okay, ik ben er uit........ ik heb een hele andere BB zitten kijken![]()
Volgens mij las ik het vandaag of gister ook nog dat iemand dat hadquote:
Deze is al weer beter aan mijn oortjes.... Maar ik vond die je voor Morwen had uitgezocht nog de mooistequote:
* Arliator vind borsten over het algemeen wel mooi, zwanger of niet zwangerquote:Op zondag 29 januari 2006 05:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je hebt dan juiist hele mooie strakke borsten, staan op springen dusssssssssssssssssssss mooier kan niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |