Nee dat snappen wij hier namelijk nietquote:Op zondag 29 januari 2006 04:54 schreef tann het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik beter mijn best ging doen en geen internet taal meer zou typen, wel lastig
Ik luister ook ff meequote:Op zondag 29 januari 2006 04:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En zo is dat
Siberia
Speciaal voor jouw
pfff volgens mij 150 euro,tlag in snippertjes door mn huis, omdat er nog stukjes waren met nummers kreeg ik dat terug van de verzekering, ik heb ook verteld dat een andere hond die nu weg is want die werd gevaarlijk een mobiel gesloopt heeft...quote:Op zondag 29 januari 2006 04:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Vertel me hoeveel en ik ga het nog geloven ook
Oeh, thanx, Bongquote:Op zondag 29 januari 2006 04:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En zo is dat
Siberia
Speciaal voor jouw
heb jij even niet goed gekeken, als ik iets fout had of zei bood ik altijd mijn excuses aan!!quote:Op zondag 29 januari 2006 04:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hieraan kan je al weten dat het niet Tanja is.......................... Tanja zei NOOIT sorry![]()
![]()
Kijk en nu is het zeker het is een cloon van Pcquote:Op zondag 29 januari 2006 04:56 schreef tann het volgende:
[..]
pfff volgens mij 150 euro,tlag in snippertjes door mn huis, omdat er nog stukjes waren met nummers kreeg ik dat terug van de verzekering, ik heb ook verteld dat een andere hond die nu weg is want die werd gevaarlijk een mobiel gesloopt heeft...
Waar kwam die vriend vandaan en wie paste er op je hond toen je erin zat?quote:Op zondag 29 januari 2006 04:56 schreef tann het volgende:
[..]
pfff volgens mij 150 euro,tlag in snippertjes door mn huis, omdat er nog stukjes waren met nummers kreeg ik dat terug van de verzekering, ik heb ook verteld dat een andere hond die nu weg is want die werd gevaarlijk een mobiel gesloopt heeft...
wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 29 januari 2006 04:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En nog steeds: TOT ZIENS
Mij krijg je echt niet in de maling
Graag gedaanquote:Op zondag 29 januari 2006 04:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, thanx, Bong![]()
Zeer passend bij mij, knap, precies mijn smaak![]()
Ik denk dat ze het wel eens kan zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 04:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kijk en nu is het zeker het is een cloon van Pc![]()
Ja sorry dat eten eten jullie toch niet op dus mieter ik dat maar wegquote:Op zondag 29 januari 2006 04:58 schreef tann het volgende:
[..]
heb jij even niet goed gekeken, als ik iets fout had of zei bood ik altijd mijn excuses aan!!
quote:Op zondag 29 januari 2006 04:58 schreef tann het volgende:
[..]
heb jij even niet goed gekeken, als ik iets fout had of zei bood ik altijd mijn excuses aan!!
Zoals ik het bedoelquote:
heeft snel even koptelefoon gepakt om stiekem mee te luisterenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En zo is dat
Siberia
Speciaal voor jouw
gemail, men vond het een leuk idee de eerste kleertjes van Jos te veilen voor het goede doel, ik heb met Bart gemaild, en antwoord gehad terug gemaild en tot op heden nog geen antwoord gehad, hoezoquote:Op zondag 29 januari 2006 04:56 schreef A-en-M het volgende:
Tann, heb je ook met HBB gebeld of gemaild??
En?quote:Op zondag 29 januari 2006 05:00 schreef M-en-A het volgende:
[..]
heeft snel even koptelefoon gepakt om stiekem mee te luisteren [afbeelding]
Idee had ik al, of er is net zo een nerd als jij opgestaan van een andere site, god behoede mequote:Op zondag 29 januari 2006 04:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel eens kan zijn![]()
ik wist toen ik het vertelde al niet meer precies hoeveel het was, in elk geval meer als 100 euroquote:Op zondag 29 januari 2006 04:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jij had het trouwens ook allemaal moeten weten als streamerquote:Op zondag 29 januari 2006 04:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
*luistert nu Within Temptation - Ice Queenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Goh, wat leuk
Ik had dit nr. al eerder gepost maar blijkbaar was het jouw ontgaan
Laat maar, is niet belangerijk. Alleen een tip, het komt bij mij niet goed over als je op je eerste dag hier post, en al een mening over mij klaar hebt staan zonder dat je me kent. Ik kan me vergissen, maar volgens mij maak je meerdere mensen daar niet blij mee.quote:Op zondag 29 januari 2006 04:52 schreef tann het volgende:
[..]
nee, sorry ,dan snapte ik hem niet, ik begin moe te worden wat bedoelde je dan, sorry sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |