* BONG4002 gaat denken....quote:Op zondag 29 januari 2006 05:23 schreef Sjet het volgende:
[..]
Weer iets beter![]()
Maar nog steeds 'Siberia'![]()
vind dit wel leuk.....toen ik in de laatste weken van mn zwangerschap zat had ik daar de puf niet meer voor, boeide me allemaal niet zo veel meer, ik was moequote:Op zondag 29 januari 2006 05:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En dat voor iemand die elke confrontatie uit de weg gaat, moet niet gekker worden*bong hoor ik*
*bong*
![]()
Ik haal het beste in Bong naar bovenquote:Op zondag 29 januari 2006 05:23 schreef Sjet het volgende:
[..]
Weer iets beter![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 05:23 schreef Sjet het volgende:
[..]
Weer iets beter![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 05:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik haal het beste in Bong naar boven![]()
nog al ja, maar maakt niet uit, ik snap wel dat iedereen negatief is over mij, heb het er een beetje naar gemaakt, maar ook een heleboel dingen weten jullie niet, in de week dat ik weg ging moets ik het bijvoorbeeld weggooien van BB omdat ze niet wouden dat ze het op gingen eten als ik weg wasquote:Op zondag 29 januari 2006 05:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien en ik vertelde het allemaal, maar niemand wou me geloven, ken je dat gevoel?
Ik wou dat ik nog baby was, en weten wat ik nu al weet.quote:Op zondag 29 januari 2006 05:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En die tepelkloven van je, dat gezuig van Josh, wat zo zeer deed, waar deed dat dan zeer en doet dat nog zeer![]()
Er is veel gebeurt sinds je female-arliator af bentquote:Op zondag 29 januari 2006 05:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
sluiten we heel snel mannen buiten![]()
Dan maar dit: Psychologic (overall theme BB5)quote:Op zondag 29 januari 2006 05:23 schreef Sjet het volgende:
[..]
Weer iets beter![]()
WASquote:Op zondag 29 januari 2006 05:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik wou dat ik nog baby was, en weten wat ik nu al weet.Mannnnnnnn, is heaven voor de gemiddelde man
![]()
![]()
![]()
het eerste buitenbaarmoederlijke levensjaar is zwaarder dan al die maanden binnen de baarmoederquote:Op zondag 29 januari 2006 05:25 schreef tann het volgende:
[..]
vind dit wel leuk.....toen ik in de laatste weken van mn zwangerschap zat had ik daar de puf niet meer voor, boeide me allemaal niet zo veel meer, ik was moe
das niet waar, die Sbroodjes waren open en lagen hard in de koelkast, had Roel gedaan, die ships lag al 3 week open, was ik aan het bewaren voor hun als ze weer uit rantsoen zouden komen maar dat kwamen ze niet, de chips was slof!!!De hutspot was over tijd en de kletskoppen moet ik van BB weggooienquote:
Clusterhoofdpijnquote:Op zondag 29 januari 2006 05:26 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Niet te diep nadenken hoor Bongie.... krijg je hoofdpijn van![]()
Maar dat hadden ze natuurlijk expres gedaan om er mooie beelden van te maken en het nog uit te zenden ookquote:Op zondag 29 januari 2006 05:26 schreef tann het volgende:
[..]
nog al ja, maar maakt niet uit, ik snap wel dat iedereen negatief is over mij, heb het er een beetje naar gemaakt, maar ook een heleboel dingen weten jullie niet, in de week dat ik weg ging moets ik het bijvoorbeeld weggooien van BB omdat ze niet wouden dat ze het op gingen eten als ik weg was
Ik ga maar diepgelovig worden, hebben de vrouwen tenminste niks te vertellen, en mogen ze geen eigen mening hebben.quote:Op zondag 29 januari 2006 05:27 schreef Sjet het volgende:
[..]
Er is veel gebeurt sinds je female-arliator af bent![]()
![]()
![]()
zal ik doenquote:Op zondag 29 januari 2006 05:21 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is heel schattig van jeen geef 'm een dikke
erbij
![]()
oef, als ik daar aan terug denk, had scheuren in mn tepels, deed echt onwijze pijn, heb vaak snachts ligge janken van de pijn als ik haar voede, maar dat konden jullie niet zienquote:Op zondag 29 januari 2006 05:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En die tepelkloven van je, dat gezuig van Josh, wat zo zeer deed, waar deed dat dan zeer en doet dat nog zeer![]()
Oh ja weer allemaal goedquote:Op zondag 29 januari 2006 05:22 schreef tann het volgende:
[..]
ski ongeluk vlakbij Praag, Zwello en Groningen, Kung Fu
Dat is naar Bongquote:Op zondag 29 januari 2006 05:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Clusterhoofdpijn
Dat is waar ik soms last van heb helaas
Dan toch...ik moet je betoverenquote:Op zondag 29 januari 2006 05:31 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is naar Bong![]()
Ik vond het laatste muziekie ook mooi..... maarrrrr...... nog steeds 'Siberia'![]()
Ik ben met Pc eend mee ik ben omquote:Op zondag 29 januari 2006 05:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dat hadden ze natuurlijk expres gedaan om er mooie beelden van te maken en het nog uit te zenden ook
Ze hadden het je ook kunnen laten inleveren in het voorraadhok of in de dagboekkamer
Mag je ook niet meer aan de melkfabriek komen..... is alleen voor de baby'squote:Op zondag 29 januari 2006 05:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ga maar diepgelovig worden, hebben de vrouwen tenminste niks te vertellen, en mogen ze geen eigen mening hebben.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |