heb ik ook gedaan de dag voor mn excit toen iedereen ff weg was, daarna wou het niet meer dus moet ik het weg gooien, je wilt niet weten wat ik moest doen, en ja achteraf voor mooie beelden de klere lijkers!!quote:Op zondag 29 januari 2006 05:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dat hadden ze natuurlijk expres gedaan om er mooie beelden van te maken en het nog uit te zenden ook
Ze hadden het je ook kunnen laten inleveren in het voorraadhok of in de dagboekkamer
Bong, als ik je een tip mag geven, Siberia was bijna perfect. Doe er halverwege een hoogtepunt in en je hebt een topper. Muziek is een dans imo, langzaam snel langzaam snel. Op en neer, golfbewegingen net als het leven. Ups and Downs, dat willen mensen horen. Niet een constante dreun, dat spreekt meestal niet aanquote:Op zondag 29 januari 2006 05:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan maar dit: Psychologic (overall theme BB5)![]()
Hahahahah, fout, man is baas in huis, dus man beslist waar hij wel en niet aan mag komenquote:Op zondag 29 januari 2006 05:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Mag je ook niet meer aan de melkfabriek komen..... is alleen voor de baby's![]()
Vol verwachting klopt Sjetsquote:Op zondag 29 januari 2006 05:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan toch...ik moet je betoverenmomentje
haha ik blow ook niet meer, ben toen ik zwanger was gestopt daarmee, en weet je, ik mis het niet eensquote:
Ja jij bent echt onbeschoft behandeltquote:Op zondag 29 januari 2006 05:34 schreef tann het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan de dag voor mn excit toen iedereen ff weg was, daarna wou het niet meer dus moet ik het weg gooien, je wilt niet weten wat ik moest doen, en ja achteraf voor mooie beelden de klere lijkers!!
Daar moeten we het dan maar mee doen hehquote:Op zondag 29 januari 2006 05:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Beter dan dit wordt het niet met mij![]()
ja vlak bij emmen!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 05:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh ja weer allemaal goed
Als Zwello in drenthe ligt
quote:Op zondag 29 januari 2006 05:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bong, als ik je een tip mag geven, Siberia was bijna perfect. Doe er halverwege een hoogtepunt in en je hebt een topper. Muziek is een dans imo, langzaam snel langzaam snel. Op en neer, golfbewegingen net als het leven. Ups and Downs, dat willen mensen horen. Niet een constante dreun, dat spreekt meestal niet aan![]()
Just my thoughts![]()
Als je nu ineens diepgelovig bent dan leef je nu in grote zondequote:Op zondag 29 januari 2006 05:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ga maar diepgelovig worden, hebben de vrouwen tenminste niks te vertellen, en mogen ze geen eigen mening hebben.![]()
![]()
Ow, zuchtquote:Op zondag 29 januari 2006 05:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahah, fout, man is baas in huis, dus man beslist waar hij wel en niet aan mag komen![]()
waarom stoer dan.....lief van je dat je zegt dat je om bent............pffff. was me wel ff een vragen uurtje ben kapot!quote:Op zondag 29 januari 2006 05:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik ben met Pc eend mee ik ben om, tann is Tanja aka ........ vele namen
Stoer van je![]()
![]()
Ik geloof het gewoonquote:
ja leuk dat talpa hier mee leest en ook boulevardquote:Op zondag 29 januari 2006 05:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja jij bent echt onbeschoft behandelt
[slijm modus] sinds ik jou heb leren kennen hier heb ik alleen maar ups gehad, en dat in combinatie met mijn vriendin, wowowowowwow!!!! Het leven is mooi!!![/einde slijm modus]quote:Op zondag 29 januari 2006 05:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bong, als ik je een tip mag geven, Siberia was bijna perfect. Doe er halverwege een hoogtepunt in en je hebt een topper. Muziek is een dans imo, langzaam snel langzaam snel. Op en neer, golfbewegingen net als het leven. Ups and Downs, dat willen mensen horen. Niet een constante dreun, dat spreekt meestal niet aan![]()
Just my thoughts![]()
Wij zijn die hardsquote:Op zondag 29 januari 2006 05:37 schreef tann het volgende:
[..]
waarom stoer dan.....lief van je dat je zegt dat je om bent............pffff. was me wel ff een vragen uurtje ben kapot!
Zit niks anders opquote:Op zondag 29 januari 2006 05:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar moeten we het dan maar mee doen heh![]()
Nee hoor, voor de buitenwereld niet, en alleen die mening teltquote:Op zondag 29 januari 2006 05:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als je nu ineens diepgelovig bent dan leef je nu in grote zonde![]()
![]()
als ik sommige dingen zie, ja dan hebben ze me niet echt toffe dingen laten doen, maar dat weegt niet op of hoe je dat ook zegt tegen alle dingen die wel tof waren die ze voor mij en Jos gedaan hebben, echt!!ik klaag niet, vind sommige dingen alleen erg jammer, maar ik had meer moeten vertellend daar denk ik, maar zoals ik al zei, ik was de laatste weken erg moe en had nergens meer puf voorquote:Op zondag 29 januari 2006 05:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja jij bent echt onbeschoft behandelt
nee hoor, kzit echt niet voor jan lul tot bijna 6 uur me eige te verdedigenquote:Op zondag 29 januari 2006 05:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik geloof het gewoon( vorige keer ook, toen was het scanman, zal toch niet weer he
)
Liefquote:Op zondag 29 januari 2006 05:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
[slijm modus] sinds ik jou heb leren kennen hier heb ik alleen maar ups gehad, en dat in combinatie met mijn vriendin, wowowowowwow!!!! Het leven is mooi!!![/einde slijm modus]![]()
ik HAAT boulevard!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 05:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ja leuk dat talpa hier mee leest en ook boulevard![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |