mijn laatste bericht, nu ga ik Emma badderenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:41 schreef Jelief het volgende:
Tips om urine in luier te detecteren: leg een tissue in de luier, daar zie je wel aan of het nat is, of een navelbandje, kan ook. Wij lieten de luier in het begin op de grond vallen, aan de dreun( of plof hoor je ook wel een beetje hoe zwaar hij is. Bij de meeste luiers is het zo dat als er in geplast is dat je de vulling dan tussen je vingers kunt rollen (gewoon van buiten af vastpakken) het voelt dan glad aan ipv korrelig ruw.
Nogmaals Randa, fijn dat het zo goed gaat!![]()
Mijn dank is grootquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:46 schreef poemojn het volgende:
[ img ]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheerlie-rc5.gif[/ img ] is zonder spaties
[afbeelding]
Zodra hij gaat trekken, zelf het vacuum verbreken door even je pink in het mondhoekje te doen. Scheelt je een hoop ellende met je tepelsquote:Op maandag 30 januari 2006 09:06 schreef Randa_v het volgende:
Alleen als hij aan mijn borst ligt en deze is zo goed als leeg gaat hij aan de tepel trekken en trekt ook als hij hem los wil laten. Dat doet dus echt pijn. Is er een manier om te voorkomen dat hij dat doet, of houdt het op bij gewoon goed in de gaten houden?
Ik moet het zelf beter in de gaten houden dus en dan loskoppelen.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:10 schreef nebelung het volgende:
[..]
Zodra hij gaat trekken, zelf het vacuum verbreken door even je pink in het mondhoekje te doen. Scheelt je een hoop ellende met je tepels
Snap ik eigenlijk niet helemaal....ik bedoel..waarom zou er dan psychisch iets mankeren aan het kind? geen kritiek hoor..heb het alleen nog nooit zo bekeken dus snap het nietquote:Op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef poemojn het volgende:
Natuurlijke speenleeftijd schijnt ergens tussen 2,5 en 7 te zijn, maar bij een kind dat daadwerkelijk op haar 7e nog bv krijgt zou ik me eigenlijk ook afvragen of dat psychisch nog wel zo gezond is (en vooral wanneer ze dan gaan stoppen)..
Aaaah Poemojn, ik maak er een zooitje van met mn gequote. Ik snap t denk ik al...je bedoelt dat het voor de moeder psychisch moeilijk zal zijn????quote:Op maandag 30 januari 2006 17:00 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[..]
Snap ik eigenlijk niet helemaal....ik bedoel..waarom zou er dan psychisch iets mankeren aan het kind? geen kritiek hoor..heb het alleen nog nooit zo bekeken dus snap het niet![]()
Op een ander forum schrijft namelijk ook een mama waarvan het kind van 6 (en dochter van 3) nog wel eens borstvoeding drinken..niet regelmatig..maar het aanbod is er nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |