quote:
Op vrijdag 2 september 2005 23:21 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[knippie]
Jonnetje wat jammer zeg dat je niet genoeg leek te hebben. Raar lijkt me dat als het zomaar ineens stopt. Maar blijkbaar kan het wel.
[knippie]
Ik ben er weer!
![]()
Ik heb zo'n anderhalf week 'adempauze' gehad. Met andere woorden: Hanne heeft bijna zo'n anderhalve week kv gehad.
Ik was het gepier zat, en ook om de hele dag een kind aan de borst te hebben. Ik was gewoon kapot en had er écht geen zin meer in. Er kwam bijna niks meer uit. Hanne was zo goed als over op de fles. Ik kolfde nog maar één keer in de twee (soms drie) dagen.
En toen kreeg ik spijt....
Dit wou ik helemaal niet! Ik wil gewoon bv geven!
Geen gehannes met poedertjes, warm water en flesjes. Niet zomaar weg kunnen en onderweg besluiten nog ergens langs te gaan zonder je zorgen te hoeven maken dat je op een bepaald tijdstip thuis moet zijn om een fles te geven.
Nee! Gewoon alle ingrediënten altijd bij je hebben.
(Gisteren heb ik Hanne gewoon in het zwembad gevoed. Lekker in een stoel aan de waterkant terwijl Michiel met Wilyan in het golfslagbad aan het spelen was.)Ik kolfde dus nog maar één keer in de twee (soms drie) dagen. Tot ik dus spijt kreeg.
Ik heb het roer omgegooid en ik ben Hanne weer gaan aanleggen. Er kwam immers nog steeds melk uit m'n borsten dus dan zou het op zich toch gewoon weer mogelijk moeten zijn om het op te krikken.
Waar eerst ineens bijna niks meer kwam, was het nu vrij vlot weer op gang! Vijf dagen is ze (af en toe) nog wat bijgevoed en sinds drie dagen krijgt ze weer volledige bv!
Schijnbaar hadden we even een "(adem)pauze"/"vakantie" nodig.
* Jonnetje zingt: "Ik ben zo happy, happy, happy!"
*