quote:poemojn - donderdag 1 september 2005 @ 22:54
Ik doe ook maar wat Bix, en Myrthe gedijt er goed op. Sommigen vinden het zielig voor haar dat ze zo RRRloos opgroeit, maar zelf heeft ze er wel een regelmaat in ontdekt (ze weet precies wanneer ze naar bed gaat ed, loopt zelf de goede kamers in in de goede volgorde, dus blijkbaar is de structuur vd dag voor haar wel duidelijk). Ik denk eigenlijk dat je dat niet snel fout kunt doen.
Is dat dan alleen bij diegenen die dat niet willen het geval?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:10 schreef TearSong het volgende:
Wat betreft de groei van je borsten door BV, dat is hier ook niet zo hoor. Ik had voor de zwangerschap een C-cup en dat heb ik nu nog steeds.
grijs' hypothese staat dus nog overeind.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:32 schreef poemojn het volgende:
Mij maakte het niet uit en ik heb weer m'n normale maat gekregen.
Ik ben er weer!quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:21 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
[knippie]
Jonnetje wat jammer zeg dat je niet genoeg leek te hebben. Raar lijkt me dat als het zomaar ineens stopt. Maar blijkbaar kan het wel.
[knippie]
Huh?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:23 schreef TearSong het volgende:
"Zo'n vrouw ziet er niet uit. Die is kapot. Die kan het eigenlijk niet aan. Die borsten zitten vol melk en wat nog allemaal. Dan pas zou je een walgelijk beeld gaan verspreiden."
Hier had David geen voorkeursborst, hetgeen ik weer opvatte als contra-indicatie van KISS. Maar de manueel therapeut zei dat dat niet altijd het geval hoefde te zijn, want je kind kijkt zeker in het begin toch vooral vooruit (buik-buik-ligging).quote:Op donderdag 15 september 2005 17:16 schreef poemojn het volgende:
Snowww, ik zag in het babytjestopic dat je denkt aan Kiss, heeft Nicole dan ook moeite bij het drinken met een borst omdat ze dan haar hoofdje de andere kant op moet draaien?
quote:Op zondag 18 september 2005 22:26 schreef bixister het volgende:
icaä, ai ik weet hoe pijnlijk het kan zijn... maar het bijten is ook echt wel af te leren hoor!
Het was een beetje kapot, niet heel erg, maar genoeg om zeer te doen als de bh er even langs gleed.quote:Op maandag 19 september 2005 13:41 schreef anneja het volgende:
Dat schuren herken ik alleen niet, ik kreeg wel soms een tandafdruk hoog op mijn tepelhof, maar schuren, nee.
Dat weet ik zelf ook niet, eigenlijkquote:Op maandag 19 september 2005 20:21 schreef poemojn het volgende:
Ik weet alleen niet of je nou afbouwtips wilt of anti-bijt-tips?
Da's liefquote:O, en als je helemaal niet op zoek was naar tips maar naar medeleven wil ik dat ook wel geven*aait Icaa over haar bolletje*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |