Idd.quote:
Nobody touches Bo qua dit nummer!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:08 schreef LeBeau het volgende:
Dit nummer past wel aardig bij Harm...
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:08 schreef Dizer het volgende:
Zit zijn neus verstopt of zo?Maak je woorden af.....
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat is Harm toch eigenlijk ook matig.
Ik heb nog geen een woord kunnen ontdekken in zijn brij klanken.
Tuurlijk, hier komt 'ie: DONAR 2005/2006 part dosquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:08 schreef Yeahinho het volgende:
Link hier es even naar een basketbaltopic -Hans-, zodat ik daar even kan komen posten.
Als ik zo kijk ben ik de enige die dat denkt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:08 schreef LeBeau het volgende:
Dit nummer past wel aardig bij Harm...
Ach bij de vorige paus was dat ook 20 jaar lang geen bezwaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:09 schreef WithMe het volgende:
Z'n uitspraak laat ook te wensen over.
Ben ik niet met je eens. Ik vind het vanavond erg goed gaan vanavond, op Serge en nu Harm ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:10 schreef Svensational het volgende:
Ik heb gewoon geen idee wie er uit moet vandaag, iedereen doet het slecht.
Vanavond vanavond? En je vind het goed ook? Volgens mij ijl je.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik vind het vanavond erg goed gaan vanavond, op Serge en nu Harm ja.
Vergeet Aäron niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik vind het vanavond erg goed gaan vanavond, op Serge en nu Harm ja.
Van mij mogen ook terecht alle drie de mannen op de krukquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Van mij mogen ook terecht alle drie de mannen op de kruk
Aäron en Raffa waren ook slecht, Marescha d'r nummer werd verneukt door de achtergrondmuziek, en Ellen was wel oké.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
T lijkt alsof iemand constant een ananas in zn aars duwtquote:
Die was zó slecht dat ik 'm alweer ben vergeten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:11 schreef WithMe het volgende:
Vergeet Aäron niet.
Met schil danquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T lijkt alsof iemand constant een ananas in zn aars duwt
Zo hoort het ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:12 schreef -Hans- het volgende:
oeh! de beste als laatste.
Of juist niet, ik vind dit maatjes naaienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:12 schreef WithMe het volgende:
Bah, een grote groep Christon-fans gaat op Harm stemmen.
Behalve als Talpa het doet.......quote:
Toch mag hij van mij nog wel even blijvenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T lijkt alsof iemand constant een ananas in zn aars duwt
Ik ga dr zo bellenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:15 schreef Yeahinho het volgende:
Heeft iemand soms contact met charmed_angel? Of moet je gsm uit enzo?
Vaak wel inderdaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Andrelon heeft altijd leuke reclames..
Suck my Dick bitch van Ice - Tquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:14 schreef LeBeau het volgende:
Weet iemand wat Floortje gaat zingen?
I Like Big Butts...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
of:
The Outhere Brothers - I wanna fuck you in the ass
Erg goede uitstraling. Wel een lastig liedje!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:20 schreef WithMe het volgende:
Wat ziet ze er leuk uit in het filmpje.![]()
Opzet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en ook dit is de originele geluidsband.. waarom kreeg Marescha die NIET?
Dit is by far het beste.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kom op, vinden jullie dit écht goed?.
Geweldig recht in de kruisingquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze kijkt erg Marescha uit haar ogen.
Precies, zo kwam het op mij ook over.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:23 schreef Dizer het volgende:
Ik vind het erg goed. Op een klein aantal schoonheidsfoutjes na. En had ik nou het gevoel dat ze even haar tekst kwijt was? Of lag dit aan mij?
Ik dus nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het schijnt dat er dartpijltjes op de markt komen met haar naam erop.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:25 schreef Frasier het volgende:
En weer met Jerney gooien.
Jerney wil graag weten wat voor botox je in je oren hebt laten spuiten?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik dus niet.
Haar slechtste optreden tot dusver, by far.
Oh ik dacht eerder aan een dartbord met haar foto er opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het schijnt dat er dartpijltjes op de markt komen met haar naam erop.
in duet met Chantalquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:27 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij nog een keer gaat zingen.
Juist!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:31 schreef Svensational het volgende:
Floortje was leuk, en haar uithaal was wél mooi
Tuurlijk. Ze is een klasse of drie beter dan de rest.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hier ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:34 schreef Yeahinho het volgende:
Gaan we hier ook verder babbelen over de backstageshow, of is daar een ander topic voor?
Dit topicquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:34 schreef Yeahinho het volgende:
Gaan we hier ook verder babbelen over de backstageshow, of is daar een ander topic voor?
En als we in een ander topic waren verder gegaan nietquote:
Dan had 'ie naar dat andere topic gegaan hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
En als we in een ander topic waren verder gegaan niet
Oh, ik dacht dat ie bedoelde dat ie dan gewoon weg was gegaanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan had 'ie naar dat andere topic gegaan he.
Groetjes terug!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Groetjes van c_a vanuit de studio!
Wie?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:41 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij zag ik daar een FOK'ker in beeld
Volgens haar was Angelique erg goed i/d studio,Marescha heel slecht en Serge best okquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:51 schreef WithMe het volgende:
[..]
http://av.rtl.nl/web/comp(...)ia_WM_364K_V9_av.wmv
Ik vind m er best mooi uitzien hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:57 schreef Svensational het volgende:
Alleen Anim Shop 3 zorgt voor ervoor dat ie lelijk wordt als ik 'm opsla.
Hij is pixelerig dus niet zo mooiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:57 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik vind m er best mooi uitzien hoor.![]()
Kon je dat zien?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jezus, dat wordt spannend.. Floortje en Angelique staan bovenaan, de rest ligt allemaal dicht bij elkaar.
Vreselijk onterecht vooral.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:58 schreef Yeahinho het volgende:
Floortje staat wel heel erg bovenaan!!![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:58 schreef Yeahinho het volgende:
Floortje staat wel heel erg bovenaan!!![]()
![]()
![]()
![]()
.
Die hoge was Floortjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kon je dat zien?Ik zag maar 1 zeeeer hoge staaf en de rest viel mee...
Wat lief jah!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Groetjes van c_a vanuit de studio!
Floortje. Ik kon het net lezen op mijn scherm!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:59 schreef WithMe het volgende:
Wie stond daar zo hoog?
Marescha staat erop dus hij is tof.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is pixelerig dus niet zo mooi!
Het was duidelijk de volgorde van optredens. Floortje's staaf (quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
Kon je dat zien?Ik zag maar 1 zeeeer hoge staaf en de rest viel mee...
Einde verhaal voor haar? Ze viel inderdaad weer tegen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens haar was Angelique erg goed i/d studio,Marescha heel slecht en Serge best ok![]()
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:59 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij zag je net de hoeveelheid stemmen op het scherm van die vent op de volgorde van de optredens. Twee keer een hele rij hele korte balkjes en een HELE grote aan het einde. Als Floortje niet wint eet ik m'n schoenen op.
Hoe kan je dat nou zien? Ik heb echt niks van de namen kunnen zienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Die hoge was Floortje.
Daraachter Raf en Serge heel close, de rest iets minder...
Die van Angelique was geloof ik ook vrij doorsnee??quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het was duidelijk de volgorde van optredens. Floortje's staaf (.) paste bijna niet op het scherm, die van Angelique (twee-na-laatste) was ook behoorlijk ang (
.) en de rest was allemaal rond hetzelfde niveau.
Het is toch logisch dat het op telefoonnummervolgorde staat? En dat is de optreedvolgorde.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
Hoe kan je dat nou zien? Ik heb echt niks van de namen kunnen zien
Optreedvolgorde.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zien? Ik heb echt niks van de namen kunnen zien
Als hij nou ook 's post hier hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:58 schreef Svensational het volgende:
Op die linkercomputer is hij aan het FOK!ken!
de eerste laptop linksquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:02 schreef Yeahinho het volgende:
Waar zie je dat Fokken dan, of was dat een geintje?
Marescha.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:02 schreef BVO het volgende:
Floortje.
Angelique.
Serge.
Raffaëla.
Aäron.
Harm.
Marescha.
Ellen.
Zo ziet het eruit.
Dus je bedoelt dat hij mee leest en zo enigszins bruikbare tips kan doorgeven aan de kandidaten?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Mark las zelfs vanmiddag nog i/d Blueroom mee! En een paar weken terug las ie tijdens de backstage ook mee .
Die tips geeft ie niet door denkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus je bedoelt dat hij mee leest en zo enigszins bruikbare tips kan doorgeven aan de kandidaten?
SERGE GA ZO DOOR, JE DOET 'T GOED JONGEN, BLIJF ZO ZINGEN!![]()
![]()
Ja, vind ik ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:06 schreef WithMe het volgende:
Toch leuk dat Jamai enthousiast blijft en niet af hoeft te geven op Idols.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |