Tsja, dat van Brooks hing al een beetje in de lucht maar ik denk dat dit wel het beste is. Hij kan wel aardig ballen, maar dat is niet voldoende, zeker niet bij Ton Boot. Hopen dat Young begin januari weer van de partij is, want anders moet er weer een vervanger worden gehaald.
Verloren met 72-74 , en met nog 1:20 te spelen stond Donar 5 punten voor!!!!!!! en het laatste schot van Ramiz ging helaas mis, anders was het overtime geworden. Tsja, als je de hele wedstrijd voor staat en je geeft het dan toch weg dan sucks dat zwaar! verder heb ik vanavond echt genoten van de wedstrijd, van de sfeer (was voor een doordeweekse dag niet slecht) en van de vechtlust bij de spelers van Donar. Erg knap dat een zwaar gehavend Donar zo goed kan meekomen, en het onderstreept wat mij betreft de eerdere woorden van Chris en Ton Boot als het om de vorm gaat. Ik denk dat wat we hebben gezien zeker hoopgevend is voor de toekomst.
Jason had wederom een verwoestend block! te gruwelijk gewoon!
![]()
Ja, ik begin hem steeds beter te vinden, al is hij natuurlijk nog lang niet in zijn bloedvorm maar hij is volgens mij toch echt op de goede weg.
" Donar geeft overwinning in slotfase uit handen" zou wel een passende titel zijn. We hebben kansen genoeg gehad om verder uit te lopen, en dat het zo is afgelopen is echt zuur. Het gevoel is klote, maar ik put wel hoop uit hetgeen wat ik vanavond heb gezien.
We hadden een paar keer geluk met de calls van de refs, alleen jammer dat de kansen die daarop volgden niet goed werden benut.
Er waren een stuk of 1800 toeschouwers, dat viel dus wat tegen. (zeker in vergelijking met vorige week zaterdag)
Reed deed weer lekker fanatiek mee toen iedereen stond te klappen, hij stond zelfs te zwaaien met een handdoek!
Opvallend was het goede optreden van Poels, want die liet in de minuten die hij kreeg een paar hele goede dingen zien. Steals, rebounds en scores (4 pnt), erg hoopgevend.
Zaterdag tegen Amsterdam, en het is te hopen dat Novak van de partij is. Hij liep mank en heeft de hele wedstrijd met een blessure gespeeld.