Qwie> Slowaak? Er speelt 1 Slowaak bij DONAR: Daniël Novak. Goede speler. Dat hij zo openlijk praat over een vertrek verbaasd me.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:06 schreef Qwie het volgende:
Vorige week heb ik op een feestje staan praten met een slowaak die bij donar speelt is ie een beetje goed? Is wel een aardige gozer. Vertelde mij dat hij een nieuwe ploeg zocht voor volgend jaar(zijn vriendin vind nederland maar niks).
Tevens schijnt het weer helemaal mis te zijn met Travis Young. Er zijn n.a.v. zijn knie-operatie een aantal complicaties opgetreden, zoals vocht en bloed wat in zijn knie zou zitten. Young zou het ziekenhuis op eigen initiatief hebben verlaten, tegen de adviezen van de dokters in. Voorlopig zijn het nog geruchten, maar ik vrees dat in deze geruchten toch een kern van waarheid zit. Een vervolg operatie lijkt noodzakelijk..quote:Brooks loopt averij op bij Boot
Omdat Darren Brooks de opdrachten die hij van coach Boot ontving niet uitvoerde, is hij tijdens de pauze naar huis gestuurd om over zijn positie na te denken. En dat is precies ook wat Ton Boot dit weekeinde gaat doen. Brooks krijgt dan ook nog maandag de tijd en zal dan dinsdag weer op de training (moeten) verschijnen. Het is een herhaling van wat zich op de training van gisteren afspeelde, inclusief het wegsturen.
Aldus Donar.nl
Jason was de eerste helft goed bezig, maar na de pauze werd het wat minder. Op het einde had hij moeite om de bal onder controle te houden, het leek wel of de bal in de fik stond.. zo ging hij met de bal om. Maar hij ging een paar keer mooi het 1 om 1 gevecht aan, en zijn schoten waren best okay.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:25 schreef Jeroen_M het volgende:
Damn, ik vond Brooks wel aardig spelen... off-bench dan, als 2-guard.
Hoe speelden Jason en Ramiz vanavond?
quote:Beelden van Demon Astronauts tegen MPC Capitals zullen zaterdagavond bij Studio Sport worden getoond. Aanvang van de uitzending is om 21.45 uur.
Noord Sport begint om 18:45. Herhalingen op 19.25 uur en vanaf 20.00 uur ieder heel uur t/m 06.00 uurquote:Noord Sport
..... Verder een reportage over de twee geblesseerde Travissen van MPC Capitals: Travis Young en Travis Reed
Ton Boot spreekt met een verslaggever van TV Noord over de wedstrijd.quote:MPC Capitals is uit het bekertoernooi gegooid. In de tweede ronde verloor de bekerhouder in Den Helder van Cape Holland met 71-66. Ruststand was 35 - 31 voor Den Helder.
En vanaf 16:15 is de wedstrijd van vandaag tegen de Eiffeltowers LIVE te zien op nederland 2. Het beloofd een pracht van een wedstrijd te worden, met veel vechtbasketball! Nate James zal zeker geen warm welkom krijgen... Nate James (Eiffeltowers) had een paar jaar geleden een contract bij Donar getekend, maar hij is echter nooit komen opdagen.quote:Keith Triplett op Try-out
Vanaf vandaag zal de Amerikaan Keith Triplett op try-out basis aan het team van MPC CAPITALS worden toegevoegd.
Keith is 25 jaar en heeft een lengte van 1.91 m. De afgelopen vier jaar kwam hij op de positie 2 en 3 uit voor Toledo College spelend in de Mid-American Conference. Hij staat te boek als een allround speler en was tijdens zijn collegeperiode in zijn laatste drie seizoenen zowel qua score, rebounds en steals de beste speler van zijn team.
In het seizoen 2003-2004 waren zijn cijfers: 19.6 ppg, 4.7 reb, 3.1 apg en 2.5 st.
In het afgelopen seizoen 2004-2005 scoorde hij met 15.1 ppg minder maar werd zijn team wel conferencekampioen.
De try-out periode bedraagt 14 dagen waarna wordt bekeken of hij in eerste instantie een contract tot eind 2005 krijgt.
In een ander artikel over Reed quote ik even een mooi citaat, een citaat wat veel zegt over de teamplayer wat Travis Reed is.quote:Travis, waarom moet het basketbalpubliek morgen (Hans, is vandaag ook goed?) massaal naar Martiniplaza? “ Omdat wij van plan zijn er een hele mooie wedstrijd van te maken. Ik denk dat we met ons team op de goede weg zijn, dat lieten we in Israël al zien. We hebben gewoon een goede ploeg. Zwolle is ook een goed team, dus kan het flink spannend worden vanavond. ”
Het wordt tijd dat jullie weer een competitiewedstrijd winnen “ Dat klopt, maar dat zijn we ook van plan “
Nog een citaat: “We hebben echt een sterk team als iedereen er weer bij is en fit is. We zullen het Groninger publiek nog mooie dingen laten zien”
Zoals gezegd, vanavond om 19:30 thuis tegen Zwolle.quote:"De afgelopen maanden waren een hel voor mij. Ik voelde me zo machteloos. Ik zag mijn team vechten, strijden, ploeteren. Eigenlijk wilde ik erin springen om mijn teamgenoten te helpen, maar dat kon niet"
Kees had straf want hij had de training voor de wedstrijd gemist... en Tom mocht 4 minuten meedoen, erg weinig.quote:1 op 1 -> 2 pnt
3 op 3 -> 3 pnt
7 op 8 -> FT
Vandaag moest Donar weer trainen. Grote afwezige? de coach, Ton Boot. Hij vind dat de spelersgroep nu bij zichzelf te rade moet gaan over hoe het nou verder moet. Valmo heeft de training voor zijn rekening genomen. Overigens bestond de training alleen maar uit wat schietoefeningen. De groep heeft een lange periode (45 minuten) in de kleedkamer(s) gezeten om het e.e.a. te bespreken. Morgen tegen Aris, de ploeg die onderaan staat. Ik moet er niet aan denken wat er gaat gebeuren als ze verliezen. Ik heb vertrouwen in de coach, maar heeft de rest van de buitenwereld dat ook? Voorlopig valt er weinig te juichen, zelfs nu dequote:In het vierde kwart gaan de Magixx vanaf 63-63 door met hun run tot aan 75-67, maar dan beginnen de Capitals aan hun inhaalrace. Met minder dan twee minuten op de klok dicht Reed bij 81-79 bijna het gat, maar binnen no-time mag nota bene center Rens Brempong moederziel alleen het verschil weer naar vier punten dunken. Opnieuw inhalen geblazen dus voor de Groningers, en via Reed en Detrick lukt dat twintig seconden voor tijd zowaar ook: 83-83. Voor de zoveelste keer deze wedstrijd wordt men echter direct daarop verrast door de Magixx-break. Mohammed gaat op snelheid naar de ring, Akerboom grijpt in en wordt daarvoor erg zwaar bestraft met een onsportieve fout. Reed, die achter Akerboom in een veel betere positie stond om Mohammed af te stoppen maar door zijn teamgenoot niet werd gezien, kijkt hem onbegrijpend aan. Op bijna identieke wijze als in de met 79-80 verloren wedstrijd tegen Landstede Zwolle gaan de Capitals hiermee uiteindelijk de boot in. Mohammed benut beide vrije worpen en het daaropvolgende balbezit voor de Magixx leidt vijf seconden voor tijd opnieuw naar de vrije worplijn, Brian Lubeck zet vanaf daar de 86-83 op het bord
verslag wedstrijd
En dan valt er verder te melden dat Albert van der Ark een oriënterend gesprek heeft gehad met Dalles Logan, de oud speler van Woon!Aris. Mijn mening over Logan: het is een goede speler, maar geen makkelijke jongen. Volgens mij is het een behoorlijke egotripper, en als Ton Boot ergens een hekel aan heeft..... Maar ik zou zeggen: laat maar komen, dan kan hij laten zien dat hij een teamplayer is met voldoende kwaliteiten. Zou Logan dan de vervanger worden van Young?quote:Ton Boot pikt wanprestaties niet meer".
“Ik vraag me af of er voldoende interesse is bij een aantal spelers. Neem Kees Akerboom. Hij mag dan geen uitbundige persoonlijkheid zijn, maar je zit toch niet met je hoofd naar beneden op de bank en juicht niet als je team scoort?
En waar was Travis Young? Ik heb hem niet gezien. Hij zal wel zeggen dat het aan zijn knie ligt, maar hij moet bij het team zijn. Hij heeft niet eens afgebeld. Het is toch echt zo dat ik als coach wil bepalen of je er wel of niet bij bent.
Neem Chris McGuthrie. Hij mist alles en gooit er na twee time-outs opeens vier driepunters in. Na twee time-outs! Omdat ik het eis!
Ook zo’n verhaal: Sjors Poels. Een jonge speler, die graag beter wil worden. Maar doet hij daar wat voor? Nee. Als hij wil aansluiten bij het niveau zal hij meer moeten trainen dan de anderen. Maar zelf komt hij daar niet op, dat moet ik hem opdragen. Onbegrijpelijk!”
Boot zou Boot niet zijn om ook gelijk te zinspelen op maatregelen. “Ja, want ik pik dit niet langer. Ik zal niet anders ten onder gaan dan strijdend. Deze coach gaat het gevecht niet uit de weg. Wie opgelet heeft, heeft gezien dat ik m’n eerste maatregel al genomen heb in de wedstrijd. (Boot doelt op Tom Timmermans, die in het laatste kwart niet meer speelde). Als het moet, ga ik niet verder met een aantal spelers.” Andere spelers dus? “Ja, die optie ligt open. Nogmaals; ik wil niet verder met spelers die blijk geven niet te kunnen of willen verbeteren en kennelijk te weinig interesse hebben.”
bron: DvhN
Klinkt als einde verhaal voor Travis Young. 't is te hopen dat er een clausule in het contract staat wat gelicht kan worden want anders moet de club flink in de buidel tasten, Young staat namelijk ook voor het volgende seizoen nog onder contract.quote:GRONINGEN - Coach Ton Boot heeft de beslissing over het al dan niet aanblijven van Travis Young in de handen van het bestuur van MPC Capitals gelegd.
Boot ziet verdergaan met Young niet meer zitten, omdat hij zich te weinig betrokken zou voelen bij het team. Zo komt Young, die al een geruime tijd geblesseerd is, niet opdagen op trainingen, tijdens wedstrijden en zelfs niet bij een afspraak in het ziekenhuis.
Het bestuur van MPC Capitals wil inhoudelijk niet op de zaak reageren, wel wil het kwijt dat er met Young gesproken is
http://www.rtvnoord.nl/sport/index.asp?actie=totaalbericht&pid=53609
Young heeft dus ontslag genomen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Qwie> Slowaak? Er speelt 1 Slowaak bij DONAR: Daniël Novak. Goede speler. Dat hij zo openlijk praat over een vertrek verbaasd me.
A.s. dinsdag weer naar de DONAR Dome. Voor de wedstrijd tegen Hapoel Tel Aviv. De wedstrijd tegen Weert laat ik voor wat het is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |