Die hoge was Floortjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kon je dat zien?Ik zag maar 1 zeeeer hoge staaf en de rest viel mee...
Wat lief jah!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Groetjes van c_a vanuit de studio!
Floortje. Ik kon het net lezen op mijn scherm!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:59 schreef WithMe het volgende:
Wie stond daar zo hoog?
Marescha staat erop dus hij is tof.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is pixelerig dus niet zo mooi!
Het was duidelijk de volgorde van optredens. Floortje's staaf (quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
Kon je dat zien?Ik zag maar 1 zeeeer hoge staaf en de rest viel mee...
Einde verhaal voor haar? Ze viel inderdaad weer tegen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens haar was Angelique erg goed i/d studio,Marescha heel slecht en Serge best ok![]()
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:59 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij zag je net de hoeveelheid stemmen op het scherm van die vent op de volgorde van de optredens. Twee keer een hele rij hele korte balkjes en een HELE grote aan het einde. Als Floortje niet wint eet ik m'n schoenen op.
Hoe kan je dat nou zien? Ik heb echt niks van de namen kunnen zienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Die hoge was Floortje.
Daraachter Raf en Serge heel close, de rest iets minder...
Die van Angelique was geloof ik ook vrij doorsnee??quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het was duidelijk de volgorde van optredens. Floortje's staaf (.) paste bijna niet op het scherm, die van Angelique (twee-na-laatste) was ook behoorlijk ang (
.) en de rest was allemaal rond hetzelfde niveau.
Het is toch logisch dat het op telefoonnummervolgorde staat? En dat is de optreedvolgorde.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
Hoe kan je dat nou zien? Ik heb echt niks van de namen kunnen zien
Optreedvolgorde.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zien? Ik heb echt niks van de namen kunnen zien
Als hij nou ook 's post hier hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:58 schreef Svensational het volgende:
Op die linkercomputer is hij aan het FOK!ken!
de eerste laptop linksquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:02 schreef Yeahinho het volgende:
Waar zie je dat Fokken dan, of was dat een geintje?
Marescha.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:02 schreef BVO het volgende:
Floortje.
Angelique.
Serge.
Raffaëla.
Aäron.
Harm.
Marescha.
Ellen.
Zo ziet het eruit.
Dus je bedoelt dat hij mee leest en zo enigszins bruikbare tips kan doorgeven aan de kandidaten?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Mark las zelfs vanmiddag nog i/d Blueroom mee! En een paar weken terug las ie tijdens de backstage ook mee .
Die tips geeft ie niet door denkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus je bedoelt dat hij mee leest en zo enigszins bruikbare tips kan doorgeven aan de kandidaten?
SERGE GA ZO DOOR, JE DOET 'T GOED JONGEN, BLIJF ZO ZINGEN!![]()
![]()
Ja, vind ik ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:06 schreef WithMe het volgende:
Toch leuk dat Jamai enthousiast blijft en niet af hoeft te geven op Idols.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |