Precies, zo kwam het op mij ook over.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:23 schreef Dizer het volgende:
Ik vind het erg goed. Op een klein aantal schoonheidsfoutjes na. En had ik nou het gevoel dat ze even haar tekst kwijt was? Of lag dit aan mij?
Ik dus nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kom op, vinden jullie dit écht goed?.
Het schijnt dat er dartpijltjes op de markt komen met haar naam erop.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:25 schreef Frasier het volgende:
En weer met Jerney gooien.
Jerney wil graag weten wat voor botox je in je oren hebt laten spuiten?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik dus niet.
Haar slechtste optreden tot dusver, by far.
Oh ik dacht eerder aan een dartbord met haar foto er opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het schijnt dat er dartpijltjes op de markt komen met haar naam erop.
in duet met Chantalquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:27 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij nog een keer gaat zingen.
Juist!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:31 schreef Svensational het volgende:
Floortje was leuk, en haar uithaal was wél mooi
Tuurlijk. Ze is een klasse of drie beter dan de rest.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kom op, vinden jullie dit écht goed?.
Hier ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:34 schreef Yeahinho het volgende:
Gaan we hier ook verder babbelen over de backstageshow, of is daar een ander topic voor?
Dit topicquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:34 schreef Yeahinho het volgende:
Gaan we hier ook verder babbelen over de backstageshow, of is daar een ander topic voor?
En als we in een ander topic waren verder gegaan nietquote:
Dan had 'ie naar dat andere topic gegaan hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
En als we in een ander topic waren verder gegaan niet
Oh, ik dacht dat ie bedoelde dat ie dan gewoon weg was gegaanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan had 'ie naar dat andere topic gegaan he.
Groetjes terug!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Groetjes van c_a vanuit de studio!
Wie?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:41 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij zag ik daar een FOK'ker in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |