Ach bij de vorige paus was dat ook 20 jaar lang geen bezwaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:09 schreef WithMe het volgende:
Z'n uitspraak laat ook te wensen over.
Ben ik niet met je eens. Ik vind het vanavond erg goed gaan vanavond, op Serge en nu Harm ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:10 schreef Svensational het volgende:
Ik heb gewoon geen idee wie er uit moet vandaag, iedereen doet het slecht.
Vanavond vanavond? En je vind het goed ook? Volgens mij ijl je.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik vind het vanavond erg goed gaan vanavond, op Serge en nu Harm ja.
Vergeet Aäron niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik vind het vanavond erg goed gaan vanavond, op Serge en nu Harm ja.
Van mij mogen ook terecht alle drie de mannen op de krukquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Van mij mogen ook terecht alle drie de mannen op de kruk
Aäron en Raffa waren ook slecht, Marescha d'r nummer werd verneukt door de achtergrondmuziek, en Ellen was wel oké.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
T lijkt alsof iemand constant een ananas in zn aars duwtquote:
Die was zó slecht dat ik 'm alweer ben vergeten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:11 schreef WithMe het volgende:
Vergeet Aäron niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |