Maar ook boring gezongen.. Tot op heden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T is saai...
Komt door de muziek.
Erg soft. Origineel is beter.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:10 schreef WithMe het volgende:
Wat een rare beat erachter.
Milde kritiek. De vorige keer was je veel harder met je kritiek.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
Niet echt goed, ze ziet er ook tuttig uit zeg.
Misschien is ie inmiddels ook wel pro-Marescha aan het worden...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Milde kritiek. De vorige keer was je veel harder met je kritiek.![]()
Dat vermoed ik ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien is ie inmiddels ook wel pro-Marescha aan het worden...![]()
Nu ga ik ook paf hoor.... Wat ben je zachtaardig vandaagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
Ze ziet er gewoon uit als een typische bitch, en is dat in het echt waarschijnlijk ook. Alleen als ze in de schijnwerpers staat is ze opeens lief ofzo. Alleen dat speelt ze veel te geacteerd. Ze kan best aardig zingen, maar zeker geen finalist-waardig.
In het echt is ze juist ZO lief, spontaan en down to earth.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
Ze ziet er gewoon uit als een typische bitch, en is dat in het echt waarschijnlijk ook. Alleen als ze in de schijnwerpers staat is ze opeens lief ofzo. Alleen dat speelt ze veel te geacteerd. Ze kan best aardig zingen, maar zeker geen finalist-waardig.
Joss Stone zie ik Floortje nog wel doen. Angelique niet, die heeft dat al eens gedaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Joss Stone = Raffaela?
Gavin = Harm/Ellen ?
Harmquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Joss Stone = Raffaela?
Gavin = Harm/Ellen ?
Dat acteert ze volgens mij, om zo stemmen te winnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In het echt is ze juist ZO lief, spontaan en down to earth.![]()
Joss Stone is Floortje idd denk ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Joss Stone zie ik Floortje nog wel doen. Angelique niet, die heeft dat al eens gedaan.
ik vind Gavin wel iets voor Ellen ja.
En Train is dus. Serge.
.
Gaat ie vast weer geil bij kijkenquote:
Ik heb dr toch zeker echt meegemaakt met haar vriendje en familie en ze is echt gewoon lekker spontaanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat acteert ze volgens mij, om zo stemmen te winnen.
ALS HIJ HET WAAGT!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Joss Stone zie ik Floortje nog wel doen. Angelique niet, die heeft dat al eens gedaan.
ik vind Gavin wel iets voor Ellen ja.
En Train is dus. Serge.
.
Sergequote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:16 schreef LeBeau het volgende:
Hoorde ik nou dat iemand Train gaat doen?Dan hoop ik dat het één van de dames is, want Serge, Harm en Aäron zullen toch alleen maar een nummer van m'n favoriete band verkrachten.
![]()
Serge gaat DOJ doen, is al bevestigd ergens.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:16 schreef LeBeau het volgende:
Hoorde ik nou dat iemand Train gaat doen?Dan hoop ik dat het één van de dames is, want Serge, Harm en Aäron zullen toch alleen maar een nummer van m'n favoriete band verkrachten.
![]()
Tuurlijk joh, jij zal het allemaal wel weten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat acteert ze volgens mij, om zo stemmen te winnen.
Ben niet echt weg van haar zang.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb dr toch zeker echt meegemaakt met haar vriendje en familie en ze is echt gewoon lekker spontaan![]()
Neeeeeeee!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Serge gaat DOJ doen, is al bevestigd ergens.
De band was ook matig ja. Misschien dat dat het was, want ik was ook niet zo onder de indruk van Marescha.quote:
Krijg toch lekker schurft op je balzak.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]'Now that she's back in the atmosphere with drops of jupiter in her haiaiaiaiyeaheyeaheyaehhaair.'
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]'Now that she's back in the atmosphere with drops of jupiter in her haiaiaiaiyeaheyeaheyaehhaair.'
Kus je anus toch.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:17 schreef WithMe het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, jij zal het allemaal wel weten.![]()
Ja echt, en je kent ze allemaal natuurlijk persoonlijk en goed ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In het echt is ze juist ZO lief, spontaan en down to earth.![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:15 schreef TimmyAsd het volgende:
En ik mag hopen dat Harm vandaag door de mand valt
Ik denk dat Joss Stone voor Angelique isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:18 schreef BVO het volgende:
Laat Raffa aub geen Joss Stone doen zeg, dat wordt niks.
Aah, gelukkig je bent weer gewoonquote:
de band was van ondermaats goedkope blokker karaoke DVD niveauquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:17 schreef BVO het volgende:
[..]
De band was ook matig ja. Misschien dat dat het was, want ik was ook niet zo onder de indruk van Marescha.
Ze kijkt nog steeds alsof ze bang is, en alsof ze zaad wil. Tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Marescha komt wat afstandelijk over, haar zang is wel oke.
Mwah, denk het niet, zou de tweede keer zijn... (Alhoewel, Boris met z'n Prince steedsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Joss Stone voor Angelique is
Ik ben benieuwd of ie dat nummer gaat verkrachten of nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb dr best wel een tijdje meegemaakt die zaterdagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja echt, en je kent ze allemaal natuurlijk persoonlijk en goed ook
Dan moet je eens naar Serge kijken als ie zingt...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze kijkt nog steeds alsof ze bang is, en alsof ze zaad wil. Tegelijkertijd.
Ze blijft een beetje die bange hertje uitstraling houden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Mee eens. Mwa, maar van haar zang ben ik niet echt kapot.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zal je alvast uit de onzekerheid helpen...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ie dat nummer gaat verkrachten of niet
Ik kan wel 1 of 2 nummers bedenken van Joss die Raffaëla denk ik wel aardig zou doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:18 schreef BVO het volgende:
Laat Raffa aub geen Joss Stone doen zeg, dat wordt niks.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb dr best wel een tijdje meegemaakt die zaterdag![]()
En dan nog zingen ook, is al een prestatie opzich.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze kijkt nog steeds alsof ze bang is, en alsof ze zaad wil. Tegelijkertijd.
Ik ken weinig nummers van Joss, dus ik laat me verrassen, maar de singles die ze had lijken me niks voor Rafquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan wel 1 of 2 nummers bedenken van Joss die Raffaëla denk ik wel aardig zou doen.
Ik wist niet dat Joss ook instrumentale nummers deed.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:20 schreef LeBeau het volgende:
Ik kan wel 1 of 2 nummers bedenken van Joss die Raffaëla denk ik wel aardig zou doen.
Ik laat dat liever achterwege als je het niet erg vindt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar Serge kijken als ie zingt...![]()
Vrijdag tochquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb dr best wel een tijdje meegemaakt die zaterdag![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Joss ook instrumentale nummers deed.
Sven!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:20 schreef Molluck het volgende:
[..]
"We gooien dit topic snel vol, dan maken we een derde deel, zoals deze superzangeres verdient!"
Komt je dat niet bekend voor?
Heb je nou al schurft op je balzak? Anders kan je beter even niks zeggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze is wel met afstand de lekkerste ldol..
Kun je nagaan hoe lelijk de rest isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dit klinkt wel okay inderdaadquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
Stuk beter dan Marescha.
Dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
Stuk beter dan Marescha.
Sanne.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die blauwe legging is gereclyced..van Sannetoch?
mee eens, word erg schreeuwerig.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oei..schat.je mist t relaxte van Joss.
Nu heb je je +punt van net alweer verspeeldquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sanne..
Die had ook in de finale gemoeten..
Neuh, die had zo'n snollen uitstralingquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sanne..
Die had ook in de finale gemoeten..
Kijk dat is nou nog eens een objectieve observatie...quote:
Sanne had iets fout sletterigs. En een goede stem, heel stom van d'r ook dat ze dat nummer van Alicia Keys deed in de workshops.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nu heb je je +punt van net alweer verspeeld
Daar is Alice de vorige keer ook heel ver mee gekomen hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, die had zo'n snollen uitstraling.
Ze had een hele vervelende uitstraling.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sanne had iets fout sletterigs. En een goede stem, heel stom van d'r ook dat ze dat nummer van Alicia Keys deed in de workshops.
Whehequote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:28 schreef Dizer het volgende:
Oeeh... je zag net der tieten echt goed... DAMN
ROFL !quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:28 schreef Dizer het volgende:
Oeeh... je zag net der tieten echt goed... DAMN
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Aäron, die moet er volgens jullie vanavond uit.
Whehequote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
VriendinDat zegt ie ook alleen maar omdat zn gelovige papa anders boos word.
hahahahahquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:29 schreef Duiveltja het volgende:
Deze gast is zooooo gay
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irritante ademhaling.
Dávide all over again.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:31 schreef -Hans- het volgende:
Beetje te opera achtig gezongen, dat vind ik wel minder.
Papa is zwaar gelovig he?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:31 schreef tong80 het volgende:
Houden ze tegenwoordig alleen maar van EO-muziek ofzo ?
je caps staat aanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:31 schreef Dizer het volgende:
IK VIND DIT EEN VERKRACHTING VAN EEN VAN DE BESTE NUMMERS VAN AFGELOPEN JAAR
Sorryquote:
truequote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit nummer kan alleen John Legend.
Punt.
Zo'n nepzigeunerquote:
HJ ik hoorde een vibrator.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:32 schreef tong80 het volgende:
Kim Holland moest van de buis maar hij hijgt tien keer zoveel in een minuut dan zij
Voor het eerst ben ik het totaal met je eensquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit nummer kan alleen John Legend.
Punt.
Inderdaad over haar longen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jerney haalt net zo adem als Aäron.
Ik heb t m a capalla zien doen voor mn neusquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor het eerst ben ik het totaal met je eens
Leeft Jerney?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jerney haalt net zo adem als Aäron.
Spookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou met Marescha sloeg nergens op net
Is er een keer 1 positief (lees Jerney)
Komt die oetlul met zn Annie schilder vergelijking
Wie denk je dat er onder die helm zat in Star Wars als Darth Vader?quote:
Wat ik zei: een ouwe nepzigeuner.quote:
Is het Jerney?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie denk je dat er onder die helm zat in Star Wars als Darth Vader?
2quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:36 schreef Dizer het volgende:
Racoon... damn, ze hebben 1 hit en ze zijn gelijk poie-jopie...
Ze zijn wel goed maar toch...
Heeft ie ook geen sokken aan?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Martijn ziet eruit als Reinout..
Fanboyquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:36 schreef BVO het volgende:
Ik vond Aäron het best goed doen.
Je bent een van de weinigen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:36 schreef BVO het volgende:
Ik vond Aäron het best goed doen.
I'm used to it.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent een van de weinigen.
Hij word net zo saai als qua kledingquote:
Met zijn drieeen is ook een groepquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent een van de weinigen.
SUPER plaat inderdaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee joh, Crazy In Love, dát is een vet goed nummer.
Dat is inderdaad een heel lekker nummerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee joh, Crazy In Love, dát is een vet goed nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |