Zeker een tonks-liefhebberquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:47 schreef ijsmeis het volgende:
En hij probeerde mensen nogal gauw een ban aan te smeren. Mensen die hij niet mocht.
Zo kwam het in ieder geval over.
Ik meen hier en daar enige persoonlijke frustratie te bespeuren.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:16 schreef TimmyAsd het volgende:
En nu gaan we verder ook.
[..]
Zeker een tonks-liefhebber
Jij dus, mag je niet en zal dat nooit doen. Samen met brechtjebak je er werkelijk niets van. Helaas ziet niet iedereen dat (lees yvonne).
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:51 schreef HenkieVdV het volgende:
3 - Skaaivies.
2 - Ijsmeis, altijd in de slachtofferrol
1 - Yvonne: laat teveel haar eigen mening meetellen, stom wijf.
Er zijn nog veel posts te gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:27 schreef Bupatih het volgende:
Ctrl+F-topic.
...
Pfieuw, gelukkig! Ik sta er niet tussen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:27 schreef Bupatih het volgende:
Ctrl+F-topic.
...
Pfieuw, gelukkig! Ik sta er nog niet tussen.
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:31 schreef Molluck het volgende:
Die Svensational bijvoorbeeld misbruikt zijn rechten in het IDO forum om te baggeren over zijn eigen favoriet...
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:57 schreef Falco het volgende:
Tessje op nummer 1 als slechtste, Geqxon is ook wel een flapdrol.
Dirkh is cult!
Kutquote:
"We gooien dit topic snel vol, dan maken we een derde deel, zoals deze superzangeres verdient!"quote:
In een van die topics over Marescha uiteraard...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:23 schreef Svensational het volgende:
Nee, dat komt me niet bekend voor nee? Waar heb ik dat gezegd?
IDDquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:27 schreef Bupatih het volgende:
Ctrl+F-topic.
Neuh, gewoon een lage reactie van ijswijf.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:22 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik meen hier en daar enige persoonlijke frustratie te bespeuren.
Zjuist ja.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:36 schreef Extremini het volgende:
Normaal slecteert men een user op zijn mod-kwaliteiten. [....]
Nee, het enige wat Skaai doet is verwijzen naar de SC, hebben ze daar nou een extra mod voor nodigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hoe vreemd
Editten ze teveel van je posts?
Je weet dat die posts maar een maximale lengte kunnen hebben hè?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Oape![]()
Heb je ook nog een onderbouwing, of hoe zit dat?
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je weet dat die posts maar een maximale lengte kunnen hebben hè?
Ik kan slecht tegen mods die "Oapequote:Op zondag 29 januari 2006 18:50 schreef The_Terminator het volgende:
Heb je ook nog een onderbouwing, of hoe zit dat?
Die van jou is nog lager.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een lage reactie van ijswijf.
Om persoonlijke redenen?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik nomineer TimmyAsd ook gewoon even.
Van Gadgets, paar maanden terug.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:12 schreef classpc het volgende:
Wanneer ben je mod geweest, TimmyAsd?
Oke, was me niet opgevallen.quote:
Idem. Net als brechtje trouwens, jullie bakken er helaas weinig van. En ik was nog redelijk positief in het begin..quote:Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik mag je niet en zal dat nooit doen.
Als je geen antwoord op iemands vraag geeft, dan hou jij gewoonlijk je klep, ja?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik mag je niet en zal dat nooit doen.
en toen zei jij: Wat je zegt ben je zelf??!!?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Renmaestro ,de kneus.![]()
Hij vond het nodig om zich in een ''battle'' te mengen en mij zonder reden oa een dikke ratelslet te noemen.![]()
Het probleem met mijn copuleersysteem.
Dit kun je als mod echt niet maken.![]()
Nee!quote:Op maandag 30 januari 2006 09:32 schreef Extremini het volgende:
[..]
Als je geen antwoord op iemands vraag geeft, dan hou jij gewoonlijk je klep, ja?
Ik ook van jou Royquote:Op maandag 30 januari 2006 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nuon
Magneet
Strolie
Bastard
zijn er genoeg
Ik ben bloed serieusquote:
Ik vond jou ook een kutmodquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |