abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 januari 2006 @ 01:18:35 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34332814

Vervolg op Idols #47: Spanning alom, maar Marescha is door!!

Laat in [POLL] Wie is NU je favoriet? Na Liveshow 4. even weten wie je favoriet is. De hele poll zet ik hier niet neer, want dan wordt Sven boos.

[ Bericht 31% gewijzigd door Svensational op 23-01-2006 18:35:44 ]
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_34332845
Ja, zo'n TT kon je verwachten natuurlijk !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 22 januari 2006 @ 01:19:34 #3
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34332850
Zo, ik heb mijn TT, dus ik kan weg . .
pi_34332867
quote:
Op zondag 22 januari 2006 01:19 schreef BVO het volgende:
Doei

Die TT pas ik wel aan...
  zondag 22 januari 2006 @ 01:21:09 #5
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34332894
quote:
Op zondag 22 januari 2006 01:20 schreef Svensational het volgende:

[..]

Doei

Die TT pas ik wel aan...
Dat doe jij wel vaker bij mij ja .
Anyway, heb een subtiel linkje in de OP gezet .
pi_34332964
quote:
Op zondag 22 januari 2006 01:18 schreef BVO het volgende:
Laat in [POLL] Wie is NU je favoriet? Na Liveshow 4. even weten wie je favoriet is. De hele poll zet ik hier niet neer, want dan wordt Sven boos.
Hoppa !
  zondag 22 januari 2006 @ 01:32:37 #7
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_34333243
quote:
Op zondag 22 januari 2006 01:19 schreef BVO het volgende:
pi_34337190
Mijn review van live-show 4, die ik net heb zitten kijken omdat ik gisteren bij Vrienden van Amstel zat:

coole en hilarische introfilmpjes Christon als Axl Rose en Harm als Ozzy
Chantal

1. Rafaella: veel beter als de afgelopen twee shows maar toch heeft haar stem op kleine momentjes iets valsig... wel een goede performance, ze zag er ook erg leuk uit

2. Christon: Zijn kleding was een bijeengeraapt zootje... Maik de Boer denkt dat een leren jack genoeg is voor een Rock-uitstraling Christon was zowaar te pruimen vanavond, ook beter dan de afgelopen weken, zijn stem paste goed bij het nummer...

3. Rock past niet bij Angelique maar zij heeft de gave om een lied helemaal haar eigen stijl te geven.
Erg goed gedaan.

4. Aaron: Alleen al voor het feit dat ie Gavin Degraw rock vindt had ie exit gemogen Het valt me nu op dat hij elk liedje op dezelfde manier zingt en daarbij dezelfde bewegingen maakt dus het wordt een beetje saai. De performance paste totaal niet bij het nummer. Niet slecht gezongen maar ik kon er niet warm van worden... hij haalde de ziel uit het nummer

5. Serge: vorige week vond ik hem goed, deze week ging het ook bij lange na niet slecht eigenlijk al past het genre totaal niet bij hem. Serge moet het toch vooral van zijn performance hebben en zijn looks en niet van stem...

6. Floortje heeft toch wel de beste stem van de finalisten maar het is een beetje het suffe-dozen imago waar ik me aan irriteer... het begin was niet best maar ze maakte het helemaal goed in het tweede gedeelte... ik denk dat ze het gewoon gaat winnen eigenlijk, maar het is niet mijn idool... dat janksmoelerige gezicht bij de jury-commentaren moet ze ook eens achterwege laten

7. Marescha koos een schreeuw-nummer. De afgelopen weken blonk ze uit in schreeuwen en uithalen en juist nu het mocht deed ze het veel te weinig... niet heel slecht gedaan maar ook zij haalde net als Aaron een beetje de ziel uit het nummer

8. Mijn idool (zoals jullie wel weten) Ellen maar ik zal het objectief bekijken en dan nog vind ik dat ze het geweldig heeft gedaan. Ze wordt in mijn ogen zwaar ondergewaardeerd door de jury. Haar performances worden met de week beter. Ze zag er weer uit

Complete bullshit trouwens van Erik tijdens het commentaar want hij zit daar toch om zijn eigen mening te geven en hij hoeft niet te zeggen wat het publiek in zijn ogen denkt. Ellen durft tenminste te kiezen voor een nummer wat echt in het genre past... en niet zo'n halfzacht rocknummer dat Floortje zong

9. Harm is als typetje helemaal goed (Ozzy ) maar qua stem en performance heb ik het er een beetje mee gehad. Vond het niet best, hij verneukte het nummer gewoon

Concluderend op basis van vanavond hadden Marescha, Aäron, Harm of Serge op de bank mogen zitten. Ellen en Christon zaten er zwaar onterecht op basis van vanavond maar kijkend naar de afgelopen weken kan ik wel leven met de exit van Christon
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_34337270
Van mij mag Ellen nou echt wel een keer weg. Vond verder dat Floortje, Raffaëla en Marescha het wel goed deden, de rest wat minder, maar Christon had moeten blijven.
Die rockfilmpjes waren echt geweldig.
pi_34337405
Wat wel opvallend is: de afgelopen 3 weken zijn er steeds kandidaten uit workshop 1 afgevallen. Alleen Floortje is daarvan nog over.
De finalisten uit workshop 3 zijn nog steeds compleet met z'n vijven.
pi_34337437
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:19 schreef WithMe het volgende:
Wat wel opvallend is: de afgelopen 3 weken zijn er steeds kandidaten uit workshop 1 afgevallen. Alleen Floortje is daarvan nog over.
De finalisten uit workshop 3 zijn nog steeds compleet met z'n vijven.
Workshop 3 had sowieso de meeste kwaliteit dus da's wel terecht
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_34344829
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef Marble het volgende:

[..]

DIe titel heb ik ook wel eens gewijzigd naar FAQ Jimforum of zo. Werd I.R. nog boos om. .
.

School & Studie
pi_34350128
Raffaëlla weer in de TT opeens
  ESF Reporter zondag 22 januari 2006 @ 18:09:50 #14
87554 Cee
Welluk?
pi_34350200
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Workshop 3 had sowieso de meeste kwaliteit dus da's wel terecht
Eensch!
En workshop 1 was weer dramatisch.
pi_34350395
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:09 schreef Cee het volgende:

[..]

Eensch!
En workshop 1 was weer dramatisch.
Op de winnares na dan
  zondag 22 januari 2006 @ 20:13:54 #16
137995 Kirstenn
ellen ellen ellen !
pi_34354741
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:15 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Op de winnares na dan
Floortje was daar ook dramatisch
pi_34355873

zondag 22 januari 2006 @ 21:48:10 #18
13973 ranja
image means nothing
pi_34359148
Voor de zoveelste keer had ik het opgenomen en net afgekeken.

Mijn lijst van deze aflevering:

1. Marescha. Veel en veel beter dan het orgineel, maar dat haat ik dan ook.
2. Serge. Ik geloofde hem wel
3. Floortje. Zie Marescha, maar een paar keer wat rare geluiden
4. Christon. Ik heb even gekeken en ik vond hem altijd niks behalve de vorige week en deze week. Of ik hem ga missen? Waarschijnlijk niet.
5. Ellen. Geen fan van haar maar dit deed ze wel ok.
6. Angelique. Beste van de minderen, terwijl ik haar vorige week nog wel goed vond, zal wel aan het genre liggen.
7. Harm. Dit keer vond ik het zwaar tegenvallen.
8. Rafaella. Stem ging me tegenstaan, past beter bij huppelmuziek.
9. Aaron. Mag die eindelijk eens weg

verder vond ik het super kinderachtig hoe ze het genre rock neerzetten, in de voorfilmpjes en het commentaar van vooral Martijn. Gelukkig gingen de kandidaten daar tijdens het zingen niet in mee.
pi_34360128
quote:
De concurrentie op RTL 4 deed het ook iets slechter. 'Idols' scoorde ruim 1,6 miljoen kijkers. Vorige week waren dat er 1,8 miljoen.
Ik heb zo'n vermoeden dat 200.000 mensen het te genant voor woorden vonden om naar die gekke voorstelling te kijken. Wie vond de uitzending van gister ook ronduit genant?
pi_34366219
was dd wel enigzins genant idd, met als absolute dieptepunten de manier waarop ze een beeld gaven van rock...hoezo stereotype? en de uitslag natuurlijk, dit is hoe nederland denkt....ben zo blij da'k me niet nederlands voel soms. (ben het wel)

nou ja, er zijn vast wel genantere shows geweest tijdens 3 jaar Idols...denkt ff na...ehm, als iemand wil helpen, is dat NU welkom
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_34366269
quote:
Op maandag 23 januari 2006 01:11 schreef Californian_dreamer het volgende:
nou ja, er zijn vast wel genantere shows geweest tijdens 3 jaar Idols...denkt ff na...ehm, als iemand wil helpen, is dat NU welkom
Toen Jim naar de finale ging in plaats van Hind. Een absoluut dieptepunt.
pi_34366451
dank je, dat is idd het grootste dieptepunt ooit in de geschiedenis van IDOLS... een van de weinige exits waar ik zwaar van baalde...zijn er tot nu toe nog pas 2 geweest. okay, en de exit van Ron in Idols 2 was best wel klote, maar had zoiets van "nou ja, pech gehad"

de exit van HInd vond ik toch een stuk erger, en dan nu Chris...
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_34368597
Dat JK verder kwam dan Irma was ook een aanfluiting natuurlijk. .
pi_34368793
Serge is de nieuwe Eric.

... Wanneer vloog Eric eruit?

Ik was eigenlijk helemaal niet zo enthousiast over de liveshow van zaterdag Eigenlijk hebben ze allemaal een tyfushekel aan rock en kiezen ze daarom maar "the middle of the road"... Die voorstukjes waren wel grappig Raffaëla met Kiss makeup en wie was die oude langharige gozer ook alweer?

Ellen vond ik geweldig, die was echt op haar best deze keer en daarmee stak ze ruim boven de rest uit. Floortje en Marescha waren redelijk, maar ze hadden allebei hetzelfde probleem.. Een te burgerlijke uitstraling bij een nummer wat hoort te rocken Raffaëla is langzaam bezig om uit het diepe dal van I'm Not So Tough te klauteren, maar het gaat mij niet snel genoeg. Aäron en Harm beginnen echt vervelend te worden nu; steeds hetzelfde en ik hoef het niet meer. Serge heeft qua performance de lijn doorgetrokken van vorige week en dat bevalt me uitstekend, maar hij kan nog steeds niet zingen Hij heeft zo'n zeurderig stemmetje. Christon's uitvoering deze keer vond ik zijn beste en het was gewoon echt goed, maar gezien de vorige uitvoeringen was het op zich wel terecht dat hij ging, alleen wel jammer, zeker op zo'n hoogtepunt En dan Angelique. Ik vond het nummer niet bij haar passen en haar zang is ook beter geweest, maar ze had een uitstraling van heb ik jou daar Had ik echt niet verwacht, zeker niet van haar bij een rocknummer, maar het was wel zo.
pi_34368808
quote:
Op maandag 23 januari 2006 08:13 schreef Black_Tulip het volgende:
wie was die oude langharige gozer ook alweer?
Harm als Ozzy Osbourne bedoel je?
pi_34370263
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:13 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik heb zo'n vermoeden dat 200.000 mensen het te genant voor woorden vonden om naar die gekke voorstelling te kijken. Wie vond de uitzending van gister ook ronduit genant?
Ik heb wel gekeken, maar ik vond het een supersaaie aflevering. Ik vond het Thema totaal niet intressant en heb gewoon niet genoten als normaal.....

Ik was ook blij dat ik niet in de studio zat dit keer.....

Aanstaande zaterdag eindelijk een leuk thema..... en meer bekende nummers hoop ik. Dat trekt toch meer kijkers lijkt mij.....
pi_34373452
quote:
Op maandag 23 januari 2006 08:16 schreef Svensational het volgende:

[..]

Harm als Ozzy Osbourne bedoel je?
Nee. Die blonde. Die eigenlijk geen gozer was dus..

Ik zit te denken aan Angelique of Marescha...
  maandag 23 januari 2006 @ 12:20:14 #28
13973 ranja
image means nothing
pi_34373703
Marescha was geloof ik Dee Snider van Twisted Sister.

De echte:
pi_34373777
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:20 schreef ranja het volgende:
Marescha was geloof ik Dee Snider van Twisted Sister.
Dan was het vast Angelique.
pi_34380103
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:09 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb wel gekeken, maar ik vond het een supersaaie aflevering. Ik vond het Thema totaal niet intressant en heb gewoon niet genoten als normaal.....

Ik was ook blij dat ik niet in de studio zat dit keer.....

Aanstaande zaterdag eindelijk een leuk thema..... en meer bekende nummers hoop ik. Dat trekt toch meer kijkers lijkt mij.....
He-le-maal mee eens. Het was echt zo
Gelukkig ben ik de laatste dagen doorgekomen met de audities van AI.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')