Voor de mensen die de eerdere trackmania spellen niet kennen: Het is een enorm over the top variant op het oude 4d stunts. Een arcade racer waarmee je de meest belachelijke banen kan bouwen en over kan racen. Ik ben het spel zelf nog aan het downloaden, maar als het ook maar half zo leuk is als de vorige delen kan je je er lang mee vermaken.quote:TM NATIONS VEROVERT DE WERELD!
Exclusief op TM-radio, werd het grote nieuws onthuld dat Nadeo een partnerschap heeft aangegaan met het grootste gaming competitie orgaan in de wereld (ESWC). Speciaal voor de 2006 editie zal Nadeo een unieke versie van hun TrackMania spel crëren genaamd TrackMania: Nations. Dit spel zal enkele specifieke gameplay modes zoals een speciale team mode en de world 1vs1 modus bevatten die gebruikt zal worden om het spel in z'n officiële hoedanigheid te spelen en zo mee te dingen.
Het spel bevat 1 omgeving (stadium) met een nieuwe gameplay en racewagens en natuurlijk ook unieke bouwblokken. Dit spel is dus geen uitbreiding of vervolg op TrackMania Original of Sunrise maar bestaat naast deze twee games als een soort van Nadeo paradepaardje dat klaar is om de wereld te veroveren en niet-ingewijden te laten kennis maken met de TrackMania spirit. Bovendien zal het spel volledig gratis zijn maar het zal wel sponsoring content bevatten.
TrackMania is dus ook metteen als officiële dicipline aangenomen door de ESWC, welke een kleine duizend kampioenen van meer dan 50 landen zal laten strijden in het grootste wereldkampioenschap voor online games. TrackMan staat samen naast andere games zoals quake4 en counterstrike CS!
Volgens mij niet nee.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:39 schreef Floepsje het volgende:
Zat hier niet zo'n kut programmatje bij de installatie?
?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Als ik online wil spelen zegt ie invalid key
Gewoon blijven proberen. Het is een beetje druk dus de boel raakt wat overbelast.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:12 schreef Tankiej het volgende:
Nu krijg ik wel dat Suggested Servers venster, maar nu komt er: Could not search: Internal Error of Incorrect Server Answer
Met de gratis versie kan je geen auto's customizen volgens mijquote:Op zondag 29 januari 2006 16:05 schreef kipknots het volgende:
Edit: Heb al wel mensen met custom cars zien rijden maar krijg het zelf nog niet voor elkaar :/.
Er zit idd geen programma bij de installatie, wel is het spel beveiligd met Starforce. Sommigen vinden dit een vervelende (kopieer-)beveiliging.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:39 schreef Floepsje het volgende:
Zat hier niet zo'n kut programmatje bij de installatie?
Op een nederlandse server is dat niet meer zo bijzonder.. Dat doet er wel afbreuk aan. Op Duitse servers daarentegenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat ik nou zo leuk vind is dat je je volkslied krijgt te horen als je hebt gewonnen!!
Oh? Ik weet niet wat je precies bedoelt, maar je kan dus niet finishen als je de checkpoints niet haalt.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:52 schreef BroesWillems het volgende:
cheat gevoelig spelletje, je kunt zo binnendoor en dan van de andere kant door de finish....
heb het net een half uurtjes gespeeld en had ik dus allemaal banen zonder checkpoints........quote:Op maandag 30 januari 2006 16:54 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Oh? Ik weet niet wat je precies bedoelt, maar je kan dus niet finishen als je de checkpoints niet haalt.
Dan is de track gewoon slecht in elkaar gezetquote:Op maandag 30 januari 2006 16:56 schreef BroesWillems het volgende:
heb het net een half uurtjes gespeeld en had ik dus allemaal banen zonder checkpoints........
ik kon zo de auto in de achteruit zetten en onder de baan door rijden naar de finish
Bedenk me net dat dat nu juist de reden was dat ik gestopt ben met TM: Sunrise. Er kwamen steeds meer trackcreators die het leuk vonden om een zo achterlijk en moeilijk mogelijke baan te maken. In plaats een baan met een goede flow en een hoge moeilijkheidsgraad bestonden deze banen alleen maar uit een moeilijkheidsgraad en elk buildingblock ademde onnadenkendheid uit. Jammerquote:Op maandag 30 januari 2006 17:45 schreef VoreG het volgende:
Hele leuke banen zitten er tussen.
Haha, owned.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:22 schreef renz0r het volgende:
NOUJA! heb het gedownload en wil het installeren, krijg ik meteen de melding:
The setupfiles are corrupted. Please obtain a new copy of the program
Je hebt zeker geen snelle PC nodig. Hij draaide eerst helemaal vreselijk maar toen deed ik shader quality op de laagste niveau en hij draait geweldig.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Kan iemand wat nuttigs zeggen of de systeemeisen?
Die is voor sunrise. Dit gaat over Nationsquote:Op maandag 30 januari 2006 19:16 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Even downloaden dan maar.
Edit: Is het nodig de extreme Patch te downloaden?
Het lukte niet echt dus nu zitten we op deze server:quote:Op maandag 30 januari 2006 19:16 schreef kipknots het volgende:
Ik weet niet wie hier de BoF / Fok! server draait, maar je moet volgens mij een poort op je firewall/router open gooien.
Uit de manual:quote:Op maandag 30 januari 2006 18:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
hmm, die gaan we eens proberen.
Kan iemand wat nuttigs zeggen of de systeemeisen?
spatiebalk rammen en dan je verhaal tikken...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:49 schreef Stressbal het volgende:
Hoe kun je online chatten binnen het spel?
Alle knoppen geprobeerd behalve spatiebalk.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:00 schreef Suikermais het volgende:
[..]
spatiebalk rammen en dan je verhaal tikken...
hoehhh, dat moet lukken.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:23 schreef aswin het volgende:
[..]
Uit de manual:
Minimum configuration:
Windows 98/2000/ME/XP
Pentium III 500 MHz
128 MB RAM
16 MB 3-D accelerator card compatible with DirectX 9
16-bit sound card
4x CD-ROM drive
900 MB available on hard disk
DirectX version 9.0b (or higher)
Recommended configuration:
Windows 98/2000/ME/XP
Pentium IV 2 GHz
512 MB RAM
64 MB 3-D accelerator card compatible with DirectX 9
Dat is juist het meest verslavende.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:44 schreef Tackleberry het volgende:
Aardig verslavend moet ik zeggen, heb alleen nog niet het online gedeelte geprobeerd.
Das alleen de expansionquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:07 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ga die origenele trackmania maar downloaden, lijkt me veel leuker
http://www.trackmaniasunrise.com/indexUk.php#
oh ja ik zie het. ik zoek eigenlijk wat normalere parcourses want al die custom made tracks zijn vet kut.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:57 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Das alleen de expansion![]()
Heb je het origineel dus nog voor nodig
Zoals voorspeldquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:03 schreef jimjim1983 het volgende:
oh ja ik zie het. ik zoek eigenlijk wat normalere parcourses want al die custom made tracks zijn vet kut.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:16 schreef Yngwie het volgende:
Iemand al last gehad van de starforce drivers?
http://www.kotaku.com/gam(...)this-game-151652.php
Vrij agressieve beveiliging. Ik heb er geen problemen mee gehad (Zit op TM Sunrise) maar ik weet wel dat deze ontzettend lastig te kraken is. Er kwamen truckjes met het uitschakelen van virtuele drives en het loshalen van je IDE kabels enz. maar die werkte nooit 100%. OP TM Nations zal die wel niet zitten, het spel is immers gratisquote:
huh? ik snap niet waar je het over hebt. in dat bericht staat toch dat er malware geinstalleerd wordt als je TM nations installeerd? die malware heeft een agressieve beveiliging?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Vrij agressieve beveiliging. Ik heb er geen problemen mee gehad (Zit op TM Sunrise) maar ik weet wel dat deze ontzettend lastig te kraken is. Er kwamen truckjes met het uitschakelen van virtuele drives en het loshalen van je IDE kabels enz. maar die werkte nooit 100%. OP TM Nations zal die wel niet zitten, het spel is immers gratis
malware is toch ook gewoon een soort spyware? vind het niet zo vreemd dat het er op zit dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:28 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik had het niet gelezenWat ik nog weet van StarForce is dat het werd gebruikt om TM Sunrise te beschermen tegen illegale copys. Vreemd dat het er nu bij zit alhoewel ik de benamingen uit het artikel wel erg overdreven vind. Als men een beveiliging niet kan kraken dan is het meteen het meest slechte stuk software ooit, de duivel itself. Ik heb er iig nog geen problemen mee gehad en de mogelijke problemen die aangekaart worden als veroorzaakt door StarForce zijn volgens mij wel extreme situaties maar goed het blijft vreemd dat het op een gratis te downloaden spel zit
# Malware is een verzamelnaam voor kwaadaardige en/of schadelijke software.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:31 schreef jimjim1983 het volgende:
malware is toch ook gewoon een soort spyware? vind het niet zo vreemd dat het er op zit dan.
Dat first person camera is automatisch.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:57 schreef JumperJack het volgende:
soms gaat de camera van mn auto opeens op 1st person, hoe krijg ik die dan weer normaal?!?
of is er gewoon een knop voor camera?!?
verder: SUPERVET spel![]()
Voor je het weet is het kwart over tweequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:09 schreef Intergalactrick het volgende:
Wat een leuk spellejt zeg voor je het weet ben je weer 2 uur verder.
hoe kun je die naam op je car plakken. had het ook geprobeerd, maar wilde niet werken. en kun je de stickers ook veranderen van kleur?!?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:52 schreef Shakermaker het volgende:
Leuke race-game. En helemaal mooi dat ie gratis is.
Aanschouw de Shaker-mobiel:
[afbeelding]
pff. had gemerkt dat er een kutmuziekje aan het eind zat, bleek na 2 uur (zonder headset, soo...) van iemand te horen of ik het wilhelmus ff uit wou zetten. had zo mn kop bij het racen dat het me na 2 uur nog niet was opgevallenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat ik nou zo leuk vind is dat je je volkslied krijgt te horen als je hebt gewonnen!!
- het is met niets te vergelijkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:27 schreef MosPos het volgende:
Lijk me ook wel een vet spel maar waar kan ik hem downloaden, en heb ik dan het hele spel? Hoe groot is de download? En met welk spel kan ik het ongeveer vergelijken?
Veel vragen maarje...![]()
Je kan je naam invoeren aan het rechterkant van het scherm. Bij het groene knopje. De kleur kan je aanpassen net zoals je de kleur van je lak bepaalt. Het is alleen een beetje jammer dat alleen mensen die TrackMania of TrackMania Sunrise hebben, met hun skin online kunnen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:24 schreef JumperJack het volgende:
hoe kun je die naam op je car plakken. had het ook geprobeerd, maar wilde niet werken. en kun je de stickers ook veranderen van kleur?!?![]()
Doe geen moeite. Om de een of andere reden mogen Nederlanders niet meedoen. Zie de FP voor meer info.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:45 schreef Rainboww het volgende:
Hoe zit dat met die Wordcup waar je die 14.000 dollar/euro mee kunt winnen?
Voor de derde avond op rij ben ik bij Eeruku's custom server op bezoek geweest. Bizarre stuntmaps en Eeruku is een aardige dude.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:14 schreef MosPos het volgende:
In welke server zitten de fokkers?
Tsja het is en blijft natuurlijk een gratis produkt en ze kunnen niet hun eigen games gaan wegconcurreren. Zeer terecht dit juist wmbquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:22 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Je kan je naam invoeren aan het rechterkant van het scherm. Bij het groene knopje. De kleur kan je aanpassen net zoals je de kleur van je lak bepaalt. Het is alleen een beetje jammer dat alleen mensen die TrackMania of TrackMania Sunrise hebben, met hun skin online kunnen.
ik heb anders ook een custom painted car en iedereen ziet diequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:22 schreef Shakermaker het volgende:
Je kan je naam invoeren aan het rechterkant van het scherm. Bij het groene knopje. De kleur kan je aanpassen net zoals je de kleur van je lak bepaalt. Het is alleen een beetje jammer dat alleen mensen die TrackMania of TrackMania Sunrise hebben, met hun skin online kunnen.
nope, ga naar deze linkquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:05 schreef JumperJack het volgende:
[..]
- het is met niets te vergelijken
- de download is ongeveer 273 MB
- en ja, dan heb je het hele spel: training/multiplayer/lan/internet
- ga ff naar games.fok.nl en naar demo's![]()
- je moet je eigen vaderland vertegenwoordigen, wat echt een heel tof idee is!!!
- het is een verbeterde versie van de oude TM Nations!!!
Ik zie er de logica wel achter maar het blijft natuurlijk jammer,quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:12 schreef washandje het volgende:
Tsja het is en blijft natuurlijk een gratis produkt en ze kunnen niet hun eigen games gaan wegconcurreren. Zeer terecht dit juist wmb
En dat zeg je nu pas.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:26 schreef Virus.NL het volgende:
Waarschuwing: Dit spel werkt verslavend
Aah kijk, die weet ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:41 schreef JumperJack het volgende:
belangrijke vraag:weet IEMAND hoe je singleplayer kunt spelen, want ik heb alleen maar de mogelijkheid voor training en hot seat (en dat is vanaf 2 spelers). PLSPLSPLS SOMEONE HELP ME!!!!!!!!!!
waar zit die button dan, want ik heb die nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:14 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Aah kijk, die weet ik
Bij mij werkt het prima als ik op de button 'Singleplayer' klik![]()
vette kar man. was nog vetter geweest als het FoK logo erop konquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:36 schreef MosPos het volgende:
Dit is de MosPos FOK! auto van mij. Misschien zie je me nog wel es langs scheure!![]()
[[url=http://xs66.xs.to/pics/06054/MosPos-auto.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Trouwens nog een vraagje: kan je ook songle player rijden met andere computer tegenstanders![]()
Dat is die knop linksboven. Training of Singleplayer hoe die ook heten mag.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:46 schreef JumperJack het volgende:
[..]
vette kar man. was nog vetter geweest als het FoK logo erop kon![]()
maar wie weet nou waar de button singleplayer in het menu staat?!?
owkee, das de training. maar kun je dus nergens een map kiezen en zeggen, die wil ik eens spelen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is die knop linksboven. Training of Singleplayer hoe die ook heten mag.
Tuurlijk wel, je hebt tracks van A tot I, van 1 tot 9.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:28 schreef JumperJack het volgende:
[..]
owkee, das de training. maar kun je dus nergens een map kiezen en zeggen, die wil ik eens spelen...![]()
Die knop het 'SOLO', en daar kan je iedere baan kiezen om te oefenen. Is wel nodig ook, anders word je online compleet gewhoopassed.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:28 schreef JumperJack het volgende:
[..]
owkee, das de training. maar kun je dus nergens een map kiezen en zeggen, die wil ik eens spelen...![]()
Ja, maar op een server oefenen is gewoon leuker! Je wordt wel keihard 'gewhoopassed' (quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:20 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Die knop het 'SOLO', en daar kan je iedere baan kiezen om te oefenen. Is wel nodig ook, anders word je online compleet gewhoopassed.
waarom zou je van nation veranderen??? je kunt ook gewoon je kar veranderen en NED blijven... (als da je probleem is).quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe kan ik van nation veranderen? Ik kan me vlag wel veranderen in me profile maar me online profile zit nog steeds op NED. Er staat ook niks op de website.
Iedereen is NED, en NED staat op nummer 2 in de wereld, dus dat is eigelijk niks aan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:01 schreef JumperJack het volgende:
[..]
waarom zou je van nation veranderen??? je kunt ook gewoon je kar veranderen en NED blijven... (als da je probleem is).![]()
Hoe krijg je dat met die auto voor elkaar? bij mij wil ie dan niet opslaan ofzo...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:36 schreef MosPos het volgende:
Dit is de MosPos FOK! auto van mij. Misschien zie je me nog wel es langs scheure!![]()
[[url=http://xs66.xs.to/pics/06054/MosPos-auto.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Trouwens nog een vraagje: kan je ook songle player rijden met andere computer tegenstanders![]()
Een kopieerbeveiliging die zich meer gedraagt als een virus dan als een beveiligingquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:33 schreef Backhander het volgende:
wat is starforce?
Of iedereen [Fok] voor zn naam zettenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:57 schreef WasQ het volgende:
Ja op TAB duwen... Ik ben trouwens in het spel Freek. Misschien wel leuk als we dat allemaal ff neerflatsen hier, dan herkennen we elkaar!
Doelloos is inderdaad een goede. Zit er de hele tijd kort achter en dan opeens lig ik er een seconde achter :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:37 schreef HassieBassie het volgende:
Vannacht zat ik in een server met de top van Nederland (o.a. Doelloos). Goddamn, die gasten zijn snel
Maar goed, nog maar es oefenen dan >:O
We staan op nummer 1 van de wereld ranglijstquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Iedereen is NED, en NED staat op nummer 2 in de wereld, dus dat is eigelijk niks aan.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:37 schreef Backhander het volgende:
ik zat net ook in een server samen met doelloos![]()
Mijn naam is trouwens CaymanS maar mijn inlog naam voor het internet is Backhander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
ik heb precies hetzelfdequote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:39 schreef Virus.NL het volgende:
Overigens kan ik sinds vanavond niet meer online spelen, bad proxy geeft ie aan![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik speelde op een server met Doelloos.
is dat zo speciaal dan???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had er vanmiddag namelijk ook een uur tegen gereden.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:37 schreef Backhander het volgende:
ik zat net ook in een server samen met doelloos![]()
Mijn naam is trouwens CaymanS maar mijn inlog naam voor het internet is Backhander.
heb jij dat bad proxy dinges nog niet gehad?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:48 schreef ZigoSOS het volgende:
Je zegt dat zelf toch net ook :`)
[..]
Moet je in een buitenlandse server gaan, ik zit nu vaak in een UK server of een finse server daar ben je trots als je het volkslied hoort want je bent daar vaak de enigste Nederlander.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:03 schreef Nevermind het volgende:
Erg gaaf spel idd... maar dat volkslied dat eeeeeelke keer weer komtIs dat uit te zetten?
Ik heet gewoon Nevermind geloof ik. In gave kleurtjes
Goed idee en zou volgens mij wel moeten kunnen.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:08 schreef MosPos het volgende:
[..]
Is het Trouwens idee om een FOK! server te maken![]()
Goed idee maar dan moet je een nieuw profiel aanmaken volgens mij en sta ik niet meer op 303. Geeft eigenlijk ook niet, sta zo weer bovenaanquote:Op zondag 5 februari 2006 10:28 schreef ZigoSOS het volgende:
En dat iedereen [Fok!] voor zn naam zet
Waar kan dat dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 10:38 schreef ZigoSOS het volgende:
Nee hoef je geen nieuw profiel voor aan te maken hoor. Je kan gewoon je nickname veranderen.
We moeten een keer een FOK! toernooi organiseren.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:00 schreef MosPos het volgende:
Hij is al weer weg, is geen hol aan in je upie![]()
ik heb em gister ook geinstalleerd en kon gewoon oefenenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
Geinstalleerd, maar als ik \'t spel opstart krijg ik \'n venster met \'t geluid van \'t spel en verder zie ik nix in \'t venster. Dat neemt elke keer de achtergrond van wat ik daarvoor gebruikt heb aanHeb java gewoon met de laatste versie enzo, wat kan \'t probleem zijn?
Oh, dan moet ik eerst uitvinden hoe ik mijn scores kan laten meetellenquote:Op zondag 5 februari 2006 10:40 schreef MosPos het volgende:
ALERT: België is Nederland voorbij!!!
Trouwens ik maak nu een Server aan als het lukt, en hij heet [FOK!] in NED.
KOMT ALLEN![]()
Dat had ik ook. Eerst had ik 'm opnieuw geinstalleerd e.d. maar als je een tijdje wachtte dan kwam het menu vanzelf. De game wil namelijk contact leggen met de masterserver en tot die tijd krijg je niks te zien. Pas bij een timeout gaat ie verder (soms krijg je wel Please wait te zien, dan weet je tenminste dat ie wat doet). Als het goed is zou het menu dus na een tijdje moeten komen.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:55 schreef bonke het volgende:
[..]
ik heb em gister ook geinstalleerd en kon gewoon oefenen
nadat ik afgesloten had en het ff later weer wilde proberen kreeg ik wel het eerste gedeelte te zien maar daarna ook alleen maar een zwart scherm met de muziek van het spel
met alt ctrl en del moest ik er weer uit
ik heb het spel opnieuw geinstalleerd maar daarna precies hetzelfde, wel geluid maar zwart beeld![]()
wie heeft hier de oplossing voor ?
Ja die was van mij.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:44 schreef Jordy-B het volgende:
\'k kan ook niet connecten op [FoK!] - custom tracks -
de genoemde poorten (2350 en 3450) openzetten in je NAT/firewall...quote:Op zondag 5 februari 2006 15:30 schreef kree het volgende:
hmm geen idee wat ik daarvoor moet veranderen.
Maargoed als ie werkt is het best toch
Zat vanmiddag bij jou in de serverquote:Op zondag 5 februari 2006 15:36 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik heb vandaag ook trackmania geinstalleerd en online gespeeld.
Het ging echt super slecht
Ik ga zometeen maar verder met oefenen
Ik had je trouwens verslagenquote:Op zondag 5 februari 2006 15:59 schreef Jordy-B het volgende:
Nog steeds geen UDP-verbinding mogelijk, trouwens.
Ga ik ook even naar kijken. één zal wel op UDP moeten staan ipv TCPquote:Op zondag 5 februari 2006 15:59 schreef Jordy-B het volgende:
Nog steeds geen UDP-verbinding mogelijk, trouwens.
Ik denk dat zeven minuten meer dan genoeg is. Zeker als je er nog wat meer banen in gooit.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:31 schreef Jordy-B het volgende:
nice...
Misschien nog even wat minder tijd per baan instellen... Elf minuten is behoorlijk lang...
ja heb ik nu ook..quote:Op zondag 5 februari 2006 17:35 schreef Cheiron het volgende:
Bij mij doet hij niets meer. Bad Proxy config, of http fout, maar online komen ho maar.
En de site is ook half onbereikbaar momenteel..
welk geklooi?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:41 schreef Suikermais het volgende:
Mensen ..is het geen goed idee om voor de server gebruik te maken van Hamachi. Dan heb je als het ware lan over internet.En zit je ook niet met dat geklooi de hele tijd.
Zoals nu, is het "online" spelen vrij lastig. Ik krijg vrijwel alleen maar "bad proxy configuration" zonder dat ik een proxy heb ingesteld.quote:
'k wil 't wel even proberen, eventueel...quote:Op zondag 5 februari 2006 17:41 schreef Suikermais het volgende:
Mensen ..is het geen goed idee om voor de server gebruik te maken van Hamachi. Dan heb je als het ware lan over internet.En zit je ook niet met dat geklooi de hele tijd.
Ooo, als dat het enige isquote:Op zondag 5 februari 2006 17:54 schreef Jordy-B het volgende:
Die melding krijg je doordat de ladder op z\\\'n gat ligt.
Het enige \'lastige\' wat je doen moet is het openen van de poorten 2350 en 3450 voor zowel tcp en udp als je gebruikmaakt van een firewall of router met NAT-functie.
Gemaild. Het zijn maar kleine, dus wellicht niet geschikt.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:35 schreef kree het volgende:
Als er iemand trouwens nog een leuke track heeft, mail hem dan maar naar eeee at hetnet.nl
Dan voeg ik hem erbij.
Hebbes. Ingame dus. Jammer dat mijn naam te lang is om er [FOK!] voor te kunnen zetten.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:26 schreef Backhander het volgende:
Bij profile
afwachten of op hamachi spelenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:30 schreef HassieBassie het volgende:
Waarom doet dat kutspel het nou opeens niet meer? Ik zat net zo lekker in de swung![]()
Bad proxy, terwijl ie het 15 minuten geleden nog gewoon deed. Kan ik er iets aan doen of moet ik afwachten?
Hamachi klinkt cool. Wat is het en hoe kom ik daar?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:34 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
afwachten of op hamachi spelen
Hamachi netwerk: trackmaniafok!
Het is een programma wat een LAN-netwerk simuleert over internet.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:37 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hamachi klinkt cool. Wat is het en hoe kom ik daar?
Ok dat klinkt cool. Hoe doe je dat dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is een programma wat een LAN-netwerk simuleert over internet.
Door op een hamachi-netwerk in te loggen, kan je gewoon via de LAN-optie een spel spelen...
heeft iedereen. heb van de webmaster gehoord dat het ligt aan de masterserver. die ligt er continue uit...quote:Op zondag 5 februari 2006 18:40 schreef M.Ram het volgende:
Bad proxy wtf voor het eten werkte alles nog en nu blijft ie zeuren over Bad proxy
meer mensen met dit probleem
tnx we wachten geduldig afquote:Op zondag 5 februari 2006 19:02 schreef JumperJack het volgende:
[..]
heeft iedereen. heb van de webmaster gehoord dat het ligt aan de masterserver. die ligt er continue uit...maar ze zijn hard bezig om het probleem op te lossen...
![]()
Hamachi downloaden en installeren... even de tutorial volgen (krijg je automatisch bij de eerste keer starten), inloggen op een netwerk, trackmania starten en LAN kiezen... vervolgens kun je zien welke spellen er gestart zijn en meespelen.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:58 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ok dat klinkt cool. Hoe doe je dat dan?
Ach ja, ze werken deraan dus lijkt me een beetje nutteloos om dat nu te gaan downloaden.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hamachi downloaden en installeren... even de tutorial volgen (krijg je automatisch bij de eerste keer starten), inloggen op een netwerk, trackmania starten en LAN kiezen... vervolgens kun je zien welke spellen er gestart zijn en meespelen.
Dat gaat in het begin vanzelf weg en daarna kun je gewoon solo doen volgens mij hoor..quote:Op zondag 5 februari 2006 19:17 schreef Intergalactrick het volgende:
Kan nu zelfs helemaal geen singleplayer meer spelen, blijft bij een zwart scherm.
Heb ik ook, en ik maar denken dat het aan mn pc lag?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:17 schreef Intergalactrick het volgende:
Kan nu zelfs helemaal geen singleplayer meer spelen, blijft bij een zwart scherm.
Hier hetzelfde, ik hoor wel muziek op de achtergrondquote:Op zondag 5 februari 2006 19:17 schreef Intergalactrick het volgende:
Zo speciaal is dat niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:35 schreef freiss het volgende:
Net het auteursrecord verbroken van D-7 :\')
Ik heb alleen de original gespeeld.. en daarna niks meer enzoquote:Op zondag 5 februari 2006 21:33 schreef UnleashMitch het volgende:
Denk dat Nadeo getroffen is door het enorme succes. Blijkt maar weer dat ze wellicht meer hun best hadden moeten doen om TM Sunrise te promoten, die is nml vele malen leuker dan Nations
Ben ik 't niet mee eens...quote:Op zondag 5 februari 2006 21:33 schreef UnleashMitch het volgende:
Denk dat Nadeo getroffen is door het enorme succes. Blijkt maar weer dat ze wellicht meer hun best hadden moeten doen om TM Sunrise te promoten, die is nml vele malen leuker dan Nations
Eens, Nations is een gestripte versie van Sunrise met een iets betere MP.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:33 schreef UnleashMitch het volgende:
Hier ben ik het maar deels mee eens. Ja, sunrise is een stuk uitgebreider met meerdere environments/auto's, maar ik vind de auto uit nations eigenlijk fijner dan één van de auto's uit sunrise. Bovendien is het gratis en zijn er (zeker nu nog) meer mensen online.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:33 schreef UnleashMitch het volgende:
Het is wel een goede promotie voor hen dus moet haast wel - zeker als velen het gaan spelen voor de fun en voor de ESWCquote:Op zondag 5 februari 2006 21:54 schreef Jordy-B het volgende:
Dat het gratis is, hè... is dat \\\'n cadeautje van nvidia, ofzo?
Voorlopig wordt ik echt helemaal gek van het gedoe bij het inloggen. Ben nu al 20 minuten bezig. Steeds gezeik met bad proxy configuration of http errors.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:46 schreef existenz het volgende:
Eens, Nations is een gestripte versie van Sunrise met een iets betere MP.
\quote:Op zondag 5 februari 2006 22:49 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Voorlopig wordt ik echt helemaal gek van het gedoe bij het inloggen. Ben nu al 20 minuten bezig. Steeds gezeik met bad proxy configuration of http errors.![]()
Het lukte eerder vanavond vrij vlot. Nu gaat het zo traag als dikke stront door een zeef in de winter. Ben nog steeds niet binnen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:58 schreef kree het volgende:
ik heb al de hele avond niet kunnen inloggen
Bij mij deed dat het trouwens eerst niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Is er een actief Hamachi netwerk op dit moment ? Ik wil met JP graag online spelen en met meerdere Fok!kers zou dat leuk zijn
Gevonden
Network: trackmaniafok!
Pass : fok!
Pass was niet gepost maar was goed te gokken
zodra het weer een beetje werkt start ik me dedicated linux server weer opquote:Op zondag 5 februari 2006 23:01 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Het lukte eerder vanavond vrij vlot. Nu gaat het zo traag als dikke stront door een zeef in de winter. Ben nog steeds niet binnen.
quote:Als je nu even Hamachi download en het netwerk Trackmania-GoT met als password tweakers joined, dan kunnen wij tweakers tegen elkaar spelen via LAN. Hamachi zorgt voor een virtueel private network (vpn), waardoor het net lijkt alsof je op een lan zit
quote:Jup ik maak wel een nieuwe aan naam van het netwerk word: GoT-tweakers
pass word : tweakers
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
Bij mij deed dat het trouwens eerst niet.
maar ik heb daarvoor een oplossing gevonden.
Hamachi aan - LAN uit -> spel starten ->alt-tab naar windows - lan weer aan -> terug naar spel.
Dan moet het werken
tof FJD. zal ook eens een keer komen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Is er een actief Hamachi netwerk op dit moment ? Ik wil met JP graag online spelen en met meerdere Fok!kers zou dat leuk zijn
Gevonden
Pass was niet gepost maar was goed te gokken
Via Hamachi heb ik een wedstrijd gestart. Ikzelf rijd overdag niet mee, maar als het goed is kan iedereen wel meedoen met deze wedstrijd via LAN (met gebruik dus van Hamachi).quote:
Ik heb het gedownlaod en heb trackmaniafok geopend, en nu staat er een lijst in mn beeld, en nuquote:Op maandag 6 februari 2006 11:42 schreef aswin het volgende:
[..]
Via Hamachi heb ik een wedstrijd gestart. Ikzelf rijd overdag niet mee, maar als het goed is kan iedereen wel meedoen met deze wedstrijd via LAN (met gebruik dus van Hamachi).
Hamachi downloaden en installeren
De tutorial volgen
Inloggen op een netwerk m.b.v. Hamachi
Trackmania starten en LAN kiezen
Dan kun je zien welke spellen er gestart zijn en meespelen. Ik host het spel fok!, ik speel zelf overdag niet mee, maar als het goed is werkt het ook met mij als toeschouwer gewoon.
Veel plezier.
btw: Dit is dus een alternatief zolang het spelen via internet niet werkt. Punten voor de ladder kun je op deze manier niet halen.
laat maar zitten... t lag niet aan mijn firewall dat ik niet online kon gamen. Ik denk dat de server ff eruit lag of overvol was.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:41 schreef Dacide het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe ik een poort kan open zetten met zone alarm 6.1 (dus niet de pro versie)
Die lijst bestaat waarschijnlijk uit de leden van het trackmaniafok!-netwerk.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:07 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik heb het gedownlaod en heb trackmaniafok geopend, en nu staat er een lijst in mn beeld, en nu![]()
Voor het beste resultaat kan je het beste even poorten 2350 en 3450 openen (zowel tcp als udp), maar zonealarm heeft 'n prima handleiding online staan.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:17 schreef Dacide het volgende:
[..]
laat maar zitten... t lag niet aan mijn firewall dat ik niet online kon gamen. Ik denk dat de server ff eruit lag of overvol was.
Dan krijg ik een leeg beeld. Hoe moet ik dat veranderrenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die lijst bestaat waarschijnlijk uit de leden van het trackmaniafok!-netwerk.
Nu kan je trackmania openen en kies je in het welkomstmenu de optie "LAN'.
Ik heb dat probleem (nog) niet gehad, maar dit stond hierboven in het forum, misschien heb jij er ook wat aan...?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:58 schreef MosPos het volgende:
[..]
Dan krijg ik een leeg beeld. Hoe moet ik dat veranderren![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
Bij mij deed dat het trouwens eerst niet.
maar ik heb daarvoor een oplossing gevonden.
Hamachi aan - LAN uit -> spel starten ->alt-tab naar windows - lan weer aan -> terug naar spel.
Dan moet het werken
Het speelt anders verdomd goed hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:33 schreef Neverstop het volgende:
Ik baal er echt stevig van dat dit spel StarForce gebruikt, het was namelijk best leuk om te spelen.
Wat is je probleem met Starforce?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:33 schreef Neverstop het volgende:
Ik baal er echt stevig van dat dit spel StarForce gebruikt, het was namelijk best leuk om te spelen.
Is dat zo? Ook flauw dan. Maar hoe kan het dan dat ik na 1 dag op plaats 303 sta? Of zijn er gewoon zo weinig spelersquote:Op maandag 6 februari 2006 14:51 schreef VoreG het volgende:
Die ranking wordt bepaald op speeltijd. Beetje jammer.
Je krijgt punten per gereden rit. Hoe meer ritten hoe meer punten. Hoe hoger in de rit hoe hoger de punten.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:54 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Is dat zo? Ook flauw dan. Maar hoe kan het dan dat ik na 1 dag op plaats 303 sta? Of zijn er gewoon zo weinig spelers
Ja ok, dat leek mij dus ook. Een kwestie van een Noob server vinden en die keihard ownen dus.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je krijgt punten per gereden rit. Hoe meer ritten hoe meer punten. Hoe hoger in de rit hoe hoger de punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |