Dat is die knop linksboven. Training of Singleplayer hoe die ook heten mag.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:46 schreef JumperJack het volgende:
[..]
vette kar man. was nog vetter geweest als het FoK logo erop kon![]()
maar wie weet nou waar de button singleplayer in het menu staat?!?
owkee, das de training. maar kun je dus nergens een map kiezen en zeggen, die wil ik eens spelen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is die knop linksboven. Training of Singleplayer hoe die ook heten mag.
Tuurlijk wel, je hebt tracks van A tot I, van 1 tot 9.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:28 schreef JumperJack het volgende:
[..]
owkee, das de training. maar kun je dus nergens een map kiezen en zeggen, die wil ik eens spelen...![]()
Die knop het 'SOLO', en daar kan je iedere baan kiezen om te oefenen. Is wel nodig ook, anders word je online compleet gewhoopassed.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:28 schreef JumperJack het volgende:
[..]
owkee, das de training. maar kun je dus nergens een map kiezen en zeggen, die wil ik eens spelen...![]()
Ja, maar op een server oefenen is gewoon leuker! Je wordt wel keihard 'gewhoopassed' (quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:20 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Die knop het 'SOLO', en daar kan je iedere baan kiezen om te oefenen. Is wel nodig ook, anders word je online compleet gewhoopassed.
waarom zou je van nation veranderen??? je kunt ook gewoon je kar veranderen en NED blijven... (als da je probleem is).quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe kan ik van nation veranderen? Ik kan me vlag wel veranderen in me profile maar me online profile zit nog steeds op NED. Er staat ook niks op de website.
Iedereen is NED, en NED staat op nummer 2 in de wereld, dus dat is eigelijk niks aan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:01 schreef JumperJack het volgende:
[..]
waarom zou je van nation veranderen??? je kunt ook gewoon je kar veranderen en NED blijven... (als da je probleem is).![]()
Hoe krijg je dat met die auto voor elkaar? bij mij wil ie dan niet opslaan ofzo...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:36 schreef MosPos het volgende:
Dit is de MosPos FOK! auto van mij. Misschien zie je me nog wel es langs scheure!![]()
[[url=http://xs66.xs.to/pics/06054/MosPos-auto.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Trouwens nog een vraagje: kan je ook songle player rijden met andere computer tegenstanders![]()
Een kopieerbeveiliging die zich meer gedraagt als een virus dan als een beveiligingquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:33 schreef Backhander het volgende:
wat is starforce?
Of iedereen [Fok] voor zn naam zettenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:57 schreef WasQ het volgende:
Ja op TAB duwen... Ik ben trouwens in het spel Freek. Misschien wel leuk als we dat allemaal ff neerflatsen hier, dan herkennen we elkaar!
Doelloos is inderdaad een goede. Zit er de hele tijd kort achter en dan opeens lig ik er een seconde achter :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:37 schreef HassieBassie het volgende:
Vannacht zat ik in een server met de top van Nederland (o.a. Doelloos). Goddamn, die gasten zijn snel
Maar goed, nog maar es oefenen dan >:O
We staan op nummer 1 van de wereld ranglijstquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Iedereen is NED, en NED staat op nummer 2 in de wereld, dus dat is eigelijk niks aan.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:37 schreef Backhander het volgende:
ik zat net ook in een server samen met doelloos![]()
Mijn naam is trouwens CaymanS maar mijn inlog naam voor het internet is Backhander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
ik heb precies hetzelfdequote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:39 schreef Virus.NL het volgende:
Overigens kan ik sinds vanavond niet meer online spelen, bad proxy geeft ie aan![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik speelde op een server met Doelloos.
is dat zo speciaal dan???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had er vanmiddag namelijk ook een uur tegen gereden.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:37 schreef Backhander het volgende:
ik zat net ook in een server samen met doelloos![]()
Mijn naam is trouwens CaymanS maar mijn inlog naam voor het internet is Backhander.
heb jij dat bad proxy dinges nog niet gehad?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:48 schreef ZigoSOS het volgende:
Je zegt dat zelf toch net ook :`)
[..]
Moet je in een buitenlandse server gaan, ik zit nu vaak in een UK server of een finse server daar ben je trots als je het volkslied hoort want je bent daar vaak de enigste Nederlander.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:03 schreef Nevermind het volgende:
Erg gaaf spel idd... maar dat volkslied dat eeeeeelke keer weer komtIs dat uit te zetten?
Ik heet gewoon Nevermind geloof ik. In gave kleurtjes
Goed idee en zou volgens mij wel moeten kunnen.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:08 schreef MosPos het volgende:
[..]
Is het Trouwens idee om een FOK! server te maken![]()
Goed idee maar dan moet je een nieuw profiel aanmaken volgens mij en sta ik niet meer op 303. Geeft eigenlijk ook niet, sta zo weer bovenaanquote:Op zondag 5 februari 2006 10:28 schreef ZigoSOS het volgende:
En dat iedereen [Fok!] voor zn naam zet
Waar kan dat dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 10:38 schreef ZigoSOS het volgende:
Nee hoef je geen nieuw profiel voor aan te maken hoor. Je kan gewoon je nickname veranderen.
We moeten een keer een FOK! toernooi organiseren.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:00 schreef MosPos het volgende:
Hij is al weer weg, is geen hol aan in je upie![]()
ik heb em gister ook geinstalleerd en kon gewoon oefenenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
Geinstalleerd, maar als ik \'t spel opstart krijg ik \'n venster met \'t geluid van \'t spel en verder zie ik nix in \'t venster. Dat neemt elke keer de achtergrond van wat ik daarvoor gebruikt heb aanHeb java gewoon met de laatste versie enzo, wat kan \'t probleem zijn?
Oh, dan moet ik eerst uitvinden hoe ik mijn scores kan laten meetellenquote:Op zondag 5 februari 2006 10:40 schreef MosPos het volgende:
ALERT: België is Nederland voorbij!!!
Trouwens ik maak nu een Server aan als het lukt, en hij heet [FOK!] in NED.
KOMT ALLEN![]()
Dat had ik ook. Eerst had ik 'm opnieuw geinstalleerd e.d. maar als je een tijdje wachtte dan kwam het menu vanzelf. De game wil namelijk contact leggen met de masterserver en tot die tijd krijg je niks te zien. Pas bij een timeout gaat ie verder (soms krijg je wel Please wait te zien, dan weet je tenminste dat ie wat doet). Als het goed is zou het menu dus na een tijdje moeten komen.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:55 schreef bonke het volgende:
[..]
ik heb em gister ook geinstalleerd en kon gewoon oefenen
nadat ik afgesloten had en het ff later weer wilde proberen kreeg ik wel het eerste gedeelte te zien maar daarna ook alleen maar een zwart scherm met de muziek van het spel
met alt ctrl en del moest ik er weer uit
ik heb het spel opnieuw geinstalleerd maar daarna precies hetzelfde, wel geluid maar zwart beeld![]()
wie heeft hier de oplossing voor ?
Ja die was van mij.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:44 schreef Jordy-B het volgende:
\'k kan ook niet connecten op [FoK!] - custom tracks -
de genoemde poorten (2350 en 3450) openzetten in je NAT/firewall...quote:Op zondag 5 februari 2006 15:30 schreef kree het volgende:
hmm geen idee wat ik daarvoor moet veranderen.
Maargoed als ie werkt is het best toch
Zat vanmiddag bij jou in de serverquote:Op zondag 5 februari 2006 15:36 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik heb vandaag ook trackmania geinstalleerd en online gespeeld.
Het ging echt super slecht
Ik ga zometeen maar verder met oefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |