ja heb ik nu ook..quote:Op zondag 5 februari 2006 17:35 schreef Cheiron het volgende:
Bij mij doet hij niets meer. Bad Proxy config, of http fout, maar online komen ho maar.
En de site is ook half onbereikbaar momenteel..
welk geklooi?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:41 schreef Suikermais het volgende:
Mensen ..is het geen goed idee om voor de server gebruik te maken van Hamachi. Dan heb je als het ware lan over internet.En zit je ook niet met dat geklooi de hele tijd.
Zoals nu, is het "online" spelen vrij lastig. Ik krijg vrijwel alleen maar "bad proxy configuration" zonder dat ik een proxy heb ingesteld.quote:
'k wil 't wel even proberen, eventueel...quote:Op zondag 5 februari 2006 17:41 schreef Suikermais het volgende:
Mensen ..is het geen goed idee om voor de server gebruik te maken van Hamachi. Dan heb je als het ware lan over internet.En zit je ook niet met dat geklooi de hele tijd.
Ooo, als dat het enige isquote:Op zondag 5 februari 2006 17:54 schreef Jordy-B het volgende:
Die melding krijg je doordat de ladder op z\\\'n gat ligt.
Het enige \'lastige\' wat je doen moet is het openen van de poorten 2350 en 3450 voor zowel tcp en udp als je gebruikmaakt van een firewall of router met NAT-functie.
Gemaild. Het zijn maar kleine, dus wellicht niet geschikt.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:35 schreef kree het volgende:
Als er iemand trouwens nog een leuke track heeft, mail hem dan maar naar eeee at hetnet.nl
Dan voeg ik hem erbij.
Hebbes. Ingame dus. Jammer dat mijn naam te lang is om er [FOK!] voor te kunnen zetten.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:26 schreef Backhander het volgende:
Bij profile
afwachten of op hamachi spelenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:30 schreef HassieBassie het volgende:
Waarom doet dat kutspel het nou opeens niet meer? Ik zat net zo lekker in de swung![]()
Bad proxy, terwijl ie het 15 minuten geleden nog gewoon deed. Kan ik er iets aan doen of moet ik afwachten?
Hamachi klinkt cool. Wat is het en hoe kom ik daar?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:34 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
afwachten of op hamachi spelen
Hamachi netwerk: trackmaniafok!
Het is een programma wat een LAN-netwerk simuleert over internet.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:37 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hamachi klinkt cool. Wat is het en hoe kom ik daar?
Ok dat klinkt cool. Hoe doe je dat dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is een programma wat een LAN-netwerk simuleert over internet.
Door op een hamachi-netwerk in te loggen, kan je gewoon via de LAN-optie een spel spelen...
heeft iedereen. heb van de webmaster gehoord dat het ligt aan de masterserver. die ligt er continue uit...quote:Op zondag 5 februari 2006 18:40 schreef M.Ram het volgende:
Bad proxy wtf voor het eten werkte alles nog en nu blijft ie zeuren over Bad proxy
meer mensen met dit probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |