Hadden we bijna weer een record gebroken, verpest jij het weer.quote:
Let eens niet opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Blijf je je PI's editen?
[afbeelding] -> [afbeelding] -> [afbeelding]
Wat boeit het, niksan is er.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wie was Dizzle nou ?
Net of dat zo boeiend isquote:
Niks tegen Niksan maar ze is niet meer boeiend dan elke andere userquote:
Hoe weet je dat nou, haar onlinestatus is verborgenquote:
Ja, en?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou, haar onlinestatus is verborgen? En laatst kwam ze ook nog hier toen ze al offline bij MSN was
!
Ja, dat dacht je toen ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en?
Ik weet meer dan je denkt.![]()
Dat vind jij.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Niks tegen Niksan maar ze is niet meer boeiend dan elke andere user![]()
quote:
Nee, maar ik nam aan dat jij dat zou gaan zeggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jij hebt niksan op MSN?Yeah right.
Hmm. Jaja. Ik snap je. Niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar ik nam aan dat jij dat zou gaan zeggen.
Ik ga het je ook niet uitleggen, Idols begintquote:
Daar zat ik eerlijk gezegd ook niet op te wachten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ga het je ook niet uitleggen, Idols begint.
Wat zijn we plots vijandigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat vind jij.
En laat ik nou nét geen waarde hechten aan jouw mening.
quote:
Die las ik ook welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]Helemaal niet, hoor.
! (Lees PI's enzo)
Maar je mot niet an niksan komme!
Nou dan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die las ik ook wel![]()
Naja nu is ze weg en weet ik niet wie Dizzle was![]()
Kijk jij dat ook?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:28 schreef Bupatih het volgende:
Pak me bij mijn scrotum, lieve schat.
Zuig maar aan mijn kloten, maak ze nat.
Jongleer wat met mijn ballen, maar lief, laat ze niet vallen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kijk jij dat ook?
Zo grappig vind ik het niet![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat vind jij.
En laat ik nou nét geen waarde hechten aan jouw mening.
Tsja, ze zijn niet slecht ofzo, maar het is toch het soort humor dat ik bestempel als 'simpel'.quote:
Wat ik me al een tijdje afvraag he wie is toch dat rare mannetje in jou avatar ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:53 schreef Paltos het volgende:
Mijn show op de Belgische televisie is inderdaad het best.
Eensquote:
Het is Timmy van Fairly Odd Parents!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat ik me al een tijdje afvraag he wie is toch dat rare mannetje in jou avatar ?![]()
Ik ken het ergens van maar ik kan het niet plaatsen
He wishesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jij hebt niksan op MSN?Yeah right.
Is dat van de makers van powerpuff girls ofzo?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
Het is Timmy van Fairly Odd Parents!
[afbeelding]
Ik heb de eerste aflevering gezien, maar vond het nogal saaiquote:
Niet bepaald. Dat jongetje heeft geen speciale krachten buiten dat zijn 'ouders', de elven, al zijn wensen kunnen vervullen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is dat van de makers van powerpuff girls ofzo?
Volgens mij zag dat progamma laatst in een zap moment![]()
Een jongetje dat iets doet spoken toch ?
Als ik dingen als dit hoor mis ik Ducktales en de Samurai Pizza catsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Niet bepaald. Dat jongetje heeft geen speciale krachten buiten dat zijn 'ouders', de elven, al zijn wensen kunnen vervullen.
Dit zorgt natuurlijk voor de nodige hilariteit!![]()
Zet de thermostaat wat hoger...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:13 schreef niksan het volgende:
Ik heb de eerste aflevering gezien, maar vond het nogal saai![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:06 schreef timbob het volgende:
weetje hoelang het duurt voor je zo'n ding losgeschroeft hebt.
pokkewerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |