Niksan.quote:
Ja, maar dat mensen mij willen nadoen, is oud nieuws.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Sven heeft toch JOUW avatar
Dan wil Sven jou nadoen![]()
Sommigen trapten erin.quote:Sven valt toch door de mand
Daar IS het me juist om te doenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:54 schreef niksan het volgende:
Sven
Je onlinestatus
Dat valt me van je tegen, als je Bupa na wilt doen, moet je het ook goed doen![]()
Maar daar gaat het hem juist om.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:54 schreef niksan het volgende:
Sven
Je onlinestatus
Dat valt me van je tegen, als je Bupa na wilt doen, moet je het ook goed doen![]()
Jij was vroeger ook zo'n toffe peer die zo'n blauw plusje hadquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar daar gaat het hem juist om.Ik moet van hem mijn onlinestatus niet langer verbergen
.
Wat is het thema van Idols vanavond, Sven??quote:
Oh, dus jij let alleen op het uiterlijk?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij was vroeger ook zo'n toffe peer die zo'n blauw plusje had.
Hits van deze eeuw.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat is het thema van Idols vanavond, Sven??
Je snapt het niet, ik wil Bupa niet nadoen, want dan had ik m'n sig ook wel veranderd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:56 schreef niksan het volgende:
Wheehee!
Nou Sven, dat ga je niet redden
Ik kijk altijd eerst naar Bupa's onlinestatus, dan pas naar zijn avatar
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:56 schreef niksan het volgende:
Ik kijk altijd eerst naar Bupa's onlinestatus, dan pas naar zijn avatar
Oneens.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dus jij let alleen op het uiterlijk?![]()
!
Ik ben zonder plusje nog stééds een toffe peer!![]()
Ik ben tof. Uniek. Ongeëvenaard. Creatief. Vernieuwend. En in het bezit van een gezonde dosis zelfkennis.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oneens.
Vroeger zou je precies hetzelfde hebben gedaan als ik nu doe.
oeh!quote:
Hela! Daar vroeg ik niet omquote:
Het sloeg dan ook vooral terug op de avatar.quote:
O.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben tof. Uniek. Ongeëvenaard. Creatief. Vernieuwend. En in het bezit van een gezonde dosis zelfkennis.
O.quote:Dat kan ik van jou niet zeggen.
Ohquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het sloeg dan ook vooral terug op de avatar.
ijsklontje erbij??quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niksan.
alleen als ze ijs- en ijskoud is.
I love it when you call me Svensationalquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:07 schreef Bupatih het volgende:
Oude tijden herleven.![]()
niksan in ShowChat en Svensational is weer even irritant als vroeger.
Lekker, ijklontjes.quote:
plus die "s"quote:
Ja, ik had het net al geëdit in de quote.quote:
Goed zoquote:
Uhuhquote:
Het duurde even, maar je snapte hemquote:
NIETquote:
Je slaat de spijker op mijn kop.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:14 schreef niksan het volgende:
[..]
Het duurde even, maar je snapte hem
Je bent echt al een Bupa
Waarom moet je dan zonodig je onlinestatus verbergen? Hè?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
NIET! IK VOEL ME VIES EN SMERIG NU
Om tochquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom moet je dan zonodig je onlinestatus verbergen? Hè?
Zie bovenstaandequote:Je vindt er toch niks aan, waarom doe je het dan?
Jawel hoorquote:Kun je niet zélf iets beslissen?
Ook welquote:Waar je volledig achterstaat?
De meute met een plusje is nog altijd groter.quote:Nee, meneer moet zo nodig achter de meute aanlopen
Leer je mede-users kennen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:20 schreef Svensational het volgende:
Dat was mijn alter ego Bupatih.
Het ging mij erom dat jij ook vaak op alles ingaat wat Dada zegt, iets wat je ook bij Duiveltja hebtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leer je mede-users kennen.
Ik gebruik haast tot nooit de "".
En ik maak ook nooit gebruik van debiele zinnetjes als "Om toch."
True, ik bezig wel eens debiele zinnen, maar die zijn dan van een ander kaliber (toffer)
Doe het dan goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat jij ook vaak op alles ingaat wat Dada zegt, iets wat je ook bij Duiveltja hebt.
Welke verzameling?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:24 schreef Svensational het volgende:
Kun je 'm ook niet voor een paar minuten terug doen, Buup?Dan kan ik die in mijn blauwe-plusjes-verzameling doen.
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:24 schreef Svensational het volgende:
mijn blauwe-plusjes-verzameling
Op zo'n stomme vraag zou ik die PI niet gebruiken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Mijn blauwe-plusjes-verzameling"
*Skaai knuffelt*quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:30 schreef Skaai het volgende:
Hé, het is zaterdag, ga eens knuffelen ofzo
My ideaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:30 schreef Skaai het volgende:
Hé, het is zaterdag, ga eens knuffelen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |