Bij kun je ze ook niet zien of wel?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:45 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben er wel maar zoek waar mijn foto's zijn in het foto topiciq!!!!!!!!!!!!
Ja schijt!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je op een etage in het HBB hotel zit... waar veel mensen al slapen nu
een driedubbelequote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha gelijk maar een dubbele zeker? Voor de zekerheid
Totale dans anarchie hierquote:
hoi hoiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Vergat helemaal hallo te zeggen
precies, zoals afgesprokenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:49 schreef Arliator het volgende:
Afgekeurd vanwege de nummering, Manu heeft het goede nummer
Naja kan beter met zijn handen in zijn haar zitten dan ergens andersquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Totale dans anarchie hier![]()
TL zit al met zijn handen in het haar
Whahahahahaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Naja kan beter met zijn handen in zijn haar zitten dan ergens andersof niet?
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:50 schreef A-en-M het volgende:
[..]
hoi hoi![]()
Krijgen we morgen weer kookles
Hoi FB![]()
Ze was vanavond nog wel op FBquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:50 schreef Foreverblue het volgende:
Waar is ons aller Flugel eigelijk? Die heb ik volgens mij heel de dag niet gezien hier.
quote:
Ik zie nietsquote:
Aha... okee... daar kom ik eigelijk nooitquote:
Of verhuizen we naar elders?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:53 schreef White_Pearl het volgende:
blijven we hier?
Ik zie bij jou ook niet zo'n icoon-dingetje staan waarop ik kan klikken zodat ik je fotoalbum kan komen..... zie je dat bij mij wel? Vast niet.....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik zie nietsEn geef het alweer op, zie wel een foto er onder bij de foto's zeg maar
Maar niet bij de eerste
![]()
O ja... nu zie ik het pasquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:53 schreef Arliator het volgende:
We gaan hier dus verder? We gaan terug in de tijd??
Nopequote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik zie bij jou ook niet zo'n icoon-dingetje staan waarop ik kan klikken zodat ik je fotoalbum kan komen..... zie je dat bij mij wel? Vast niet.....
Trusten liefiebeerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:54 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen lieverds slaap lekker alvast en zie jullie morgen weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, bij jou ook nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik zie bij jou ook niet zo'n icoon-dingetje staan waarop ik kan klikken zodat ik je fotoalbum kan komen..... zie je dat bij mij wel? Vast niet.....
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:54 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu alquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:54 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker lief troetelbeertjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:54 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TL ook met vakantiequote:
Slaap lekker wijffiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:54 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We blijven gewoon lekker hier... dat nummer komt straks wel weer goed.quote:
Bij jou langs?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
TL ook met vakantie
ohja, volgens mij ging Flugel vluchten naar London
Nee en bij mij nu wel, hoe het kan weet ik niet????quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Truste beertjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:54 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whahaha zou goed kunnen jaquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We blijven gewoon lekker hier... dat nummer komt straks wel weer goed.![]()
Hoe dan ook, het werkt. Ik zie allemaal rode balkjesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee en bij mij nu wel, hoe het kan weet ik niet????Mijn foto's waren te groot misschien dat??
Jaaaaaaaa!!!!! ^Het is je geluktquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee en bij mij nu wel, hoe het kan weet ik niet????Mijn foto's waren te groot misschien dat??
Toppie SuperMemquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik zie wel foto's hoor!!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Rode balkjes?? Oh jee wat heb ik nou weer verkeerd gedaan???quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:57 schreef doka het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het werkt. Ik zie allemaal rode balkjes
Was ook niet van plan om weg te gaan hoorquote:
Sorryquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Rode balkjes?? Oh jee wat heb ik nou weer verkeerd gedaan???![]()
Er staat wel iets, kijk maarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Toppie SuperMem![]()
Wrom het bij mij niet werkt dan....... foto's waren bij mij niet te groot volgens mij. Dan krijg je toch wel een melding neem ik aan?![]()
Sensationquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:01 schreef SuperMOM het volgende:
Jippieee jullie zien mij!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Kom op Sjet door proberen ik bleef maar klikken op wijzigen en zoFoto's verkleind en wijzigen en zo.....
![]()
Bloemen houden van mensen!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:01 schreef SuperMOM het volgende:
Jippieee jullie zien mij!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Kom op Sjet door proberen ik bleef maar klikken op wijzigen en zoFoto's verkleind en wijzigen en zo.....
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:53 schreef Arliator het volgende:
We gaan hier dus verder? We gaan terug in de tijd??
Favo forum: feedback?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Er staat wel iets, kijk maar
Fotoboek van Sjet
Topicnummer is 100 te laagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]![]()
allemaal (ik ga niet de hele tijd zwaaien hoor
)
Waar gaan we heen in de tijd ?![]()
Hoi hoi Henkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]![]()
)
Bedankt voor de melding... was al bekend... werk voor TL als die nog komtquote:
Leg eens uit Sjet?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Favo forum: feedback?![]()
Dacht dat dit je favo forum was Sjet
Hoi Henk... welkomquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]![]()
)
Lieverd... ik heb helemaal niks ingevuld wat feedback betreftquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Favo forum: feedback?![]()
Dacht dat dit je favo forum was Sjet
Ik wist dat jij het al wist, ik reageerde alleen op Henk, die wist het nog niet, maar nu weet hij het wel, wat jij ook al wistquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bedankt voor de melding... was al bekend... werk voor TL als die nog komt
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]![]()
)
Er staat daar feedback schat... heb je die gegevens zelf niet ingevuld dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
Lieverd... ik heb helemaal niks ingevuld wat feedback betreft![]()
Maar ik heb dus wel een fotoalbum??
Ik ben blij dat jij wist dat ik het wist en dat Henk het nu ook weetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het al wist, ik reageerde alleen op Henk, die wist het nog niet, maar nu weet hij het wel, wat jij ook al wist![]()
Daar hebben meer mannen vrouwen last van dat ze niks invullenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
Lieverd... ik heb helemaal niks ingevuld wat feedback betreft![]()
Maar ik heb dus wel een fotoalbum??
En nu wis ik deze boodschapquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij wist dat ik het wist en dat Henk het nu ook weet![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij wist dat ik het wist en dat Henk het nu ook weet![]()
Staat je goedquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:08 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zie mijn post aan ForeverCaps
Moet ik die Burka ook verklaren?![]()
ik heb een Burka aan
![]()
Jij verdient wel makkelijk biertjes zegquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:08 schreef teamlead het volgende:
zo.. verbinding hersteld... TT aangepast..
biertje verdiend volgens mij
Ja ik had zelfs mijn schoenmaat ingevuld...... maar die staat er niet. En het onderdeel 'favoriet forum' heb ik niet eens gezienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Er staat daar feedback schat... heb je die gegevens zelf niet ingevuld dan?
Eerder te hoog, Anita was al bekend toen Fok er nog niet was, toen vond ik het de leukste van de meisjes van de Dolly Dotsquote:
Waarom heb jij en burka aan Sjet. Verklaar je naderquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:08 schreef Sjet het volgende:
[..]
ik heb een Burka aan
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij verdient wel makkelijk biertjes zeg![]()
quote:
Fetishquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom heb jij en burka aan Sjet. Verklaar je nader![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee hoor lieverd, pak jij maar lekker een biertje
Had je het koudquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:08 schreef Sjet het volgende:
[..]
ik heb een Burka aan
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:08 schreef teamlead het volgende:
Dank je Team... je bent geweldigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:08 schreef teamlead het volgende:
even lief aankijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ben altijd benieuwd wat er onder de burka zit![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:11 schreef Snaptnix het volgende:
Het was weer gezellig mensen, maar duik nu toch m'n bed in. Tot later allemaal![]()
Trusten Snaptnixquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:11 schreef Snaptnix het volgende:
Het was weer gezellig mensen, maar duik nu toch m'n bed in. Tot later allemaal![]()
Je weet wat die Hiddema heeft gezegd over vrouwen in Burka's Die hebben last van achtervolgings waanzin... ze kunnen niet naar achteren kijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:08 schreef Sjet het volgende:
[..]
ik heb een Burka aan
![]()
Welterusten Snappiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:11 schreef Snaptnix het volgende:
Tot later, slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:11 schreef Snaptnix het volgende:
He wat jammer nou... je bent naar bed..... verklaar ik het een andere keer okay?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom heb jij en burka aan Sjet. Verklaar je nader![]()
Slaap lekker lieve Snappiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:11 schreef Snaptnix het volgende:
Slaapsequote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:15 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben er ook vandoor!!![]()
Morgen een nagel afspraak
hihi Fijne nacht nog en tot morgen
![]()
![]()
Hallo allemaal en allemaal en White_Pearlquote:
Droom fijn MOMquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:15 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:16 schreef PC eend het volgende:
zwaaai alleen terug als je niet bezopen bent![]()
* Arliator zoekt zijn zwaaihand, potverdorie, ben ik hem alweer kwijtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:16 schreef PC eend het volgende:
Now you've lost me.... wie is Hiddema? Een burka-gluurder?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je weet wat die Hiddema heeft gezegd over vrouwen in Burka's Die hebben last van achtervolgings waanzin... ze kunnen niet naar achteren kijken
De een drinkt en de andere nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:05 schreef het volgende:
Hoi Henk!!!![]()
Ja Sjet had ik net ook?? Jij bent zwart en ikke blauw?? Waar zijn de modjes???
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:18 schreef PC eend het volgende:
Zwaai alleen terug als je denkt dat ik nog een biertje kan gebreuiken![]()
Nog meer?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:18 schreef PC eend het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
* Arliator zoekt zijn zwaaihand, potverdorie, ben ik hem alweer kwijt![]()
Trusten SuperMemquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:15 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
Bij deze op jou adviesquote:
kan jij dat ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:18 schreef PC eend het volgende:
Oe jij bent net zo ver achter met lezen als ikquote:
Fuck teruglezen ik vermaak me primaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oe jij bent net zo ver achter met lezen als ik![]()
![]()
Neuh, niet dood, alleen op hetzelfde niveau als mijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bij deze op jou advies![]()
Jij wilt me zeker dood hebben![]()
Doeiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:11 schreef Snaptnix het volgende:
Bemoei je er niet meequote:
Nee, strafpleiter te Maastricht... was toen in 'dit was het nieuws'quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
Now you've lost me.... wie is Hiddema? Een burka-gluurder?![]()
Val je bijna om?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Neuh, niet dood, alleen op hetzelfde niveau als mij![]()
Ik zoek me leesbrilquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oe jij bent net zo ver achter met lezen als ik![]()
![]()
Hoi Henkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
De en drinkt en de andere niet![]()
Hallo allemaal![]()
en SuperMOM
Dat was een knipoog, een poging van mij om je te verleiden tot uitspraken aangaande je huidige klederdrachtquote:
Ik ben in onderhandeling met een kledinghandel over achteruitkijkspeigels voor Burka'squote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je weet wat die Hiddema heeft gezegd over vrouwen in Burka's Die hebben last van achtervolgings waanzin... ze kunnen niet naar achteren kijken
Tis nooit te laat Bier Eendjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee![]()
het is nu al te laat
Ik ben al een paar keer opgeraapt, dus je moet eerst een paar keer vallen voordat je je met mij kan metenquote:
He die Pc eendquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:16 schreef PC eend het volgende:
Heb ik die keer zeker gemist....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, strafpleiter te Maastricht... was toen in 'dit was het nieuws'
Tot MORGENquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:22 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... hoewel het heel gezellig is... is het bijna half 4. Ik wens een ieder alvast een lekker slapen toe. Tot morgen weer![]()
Trusten ForeverCapsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:22 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... hoewel het heel gezellig is... is het bijna half 4. Ik wens een ieder alvast een lekker slapen toe. Tot morgen weer![]()
Heb je geen mailtje gehad dat je je fotoboek misschien moet activeren?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Trusten SuperMemje hebt het toch maar mooi even geflikt
![]()
Of hij is al uit zijn stoel geflikkerdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:27 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga ook slapen, slaap lekker allemaal en tot morgen![]()
Eend veel plezier met je biertje
Truste Manu, tot de brunchquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:27 schreef Manu82 het volgende:
Truste Manuquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:27 schreef Manu82 het volgende:
Ongeveer net zoveel als die dooie waterkip die we langs de weg zagen liggenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fuck teruglezen ik vermaak me prima
is er nog wat op de streams?
Doka flikker op man, hoe kom je aan mijn ipquote:
Dat weet je niet meer? Dus al die hot monkey-love was ook voor niets?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doka flikker op man, hoe kom je aan mijn ip
Doka geeft BB een andere dimensiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga zelfs jou steeds grappiger vindenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ongeveer net zoveel als die dooie waterkip die we langs de weg zagen liggen![]()
Sommige mensen noemen dat een dimentiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Doka, geeft BB een andere dimensie
Hahahaha, sommige mensen wel ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:32 schreef doka het volgende:
[..]
Sommige mensen noemen dat een dimentie![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:31 schreef doka het volgende:
[..]
Dat weet je niet meer? Dus al die hot monkey-love was ook voor niets?![]()
Oh dan kruip je uit de kelderquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga zelfs jou steeds grappiger vinden
Lekkere binnenkomer Lizzyquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voorproefjes![]()
ze heeft morgen toch niet weer die badjas aan hèquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voorproefjes![]()
Deminsiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:32 schreef doka het volgende:
[..]
Sommige mensen noemen dat een dimentie![]()
Oh ik dacht dat het een voorbeeld gaf van grootpraatquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voorproefjes![]()
He, alleen maar om jou de SC in te krijgen en het is nog gelukt ook, zatte aapquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:37 schreef PC eend het volgende:
Heb godverdomme helemaal zelf de streams moeten starten om te zien dat er niks is, jullie zeggen ook niks![]()
Je hebt ook niks gevraagd, welke jojo gaat er op dit tijdstip dan ook de streams aanzetten?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:37 schreef PC eend het volgende:
Heb godverdomme helemaal zelf de streams moeten starten om te zien dat er niks is, jullie zeggen ook niks![]()
De laatste beweging staat in de SVquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:37 schreef PC eend het volgende:
Heb jij ze uit staan danquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je hebt ook niks gevraagd, welke jojo gaat er op dit tijdstip dan ook de streams aanzetten?![]()
Erbij blijven is niet je sterkste punt op dit momentquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:37 schreef PC eend het volgende:
Ik weet zeker dat ik het gevraagd heb, maar ik kan het niet meer terugvindenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je hebt ook niks gevraagd, welke jojo gaat er op dit tijdstip dan ook de streams aanzetten?![]()
Ja, dat klopt, maar mijn adsllijn slijt te snel als ik streams aanzet waar niks op te zien isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb jij ze uit staan dan't is toch 24/7 gratis livestreams
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik het gevraagd heb, maar ik kan het niet meer terugvinden![]()
![]()
En ik weet niet zeker of ik die post heb gelezen, dus zal het wel aan jou liggenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik het gevraagd heb, maar ik kan het niet meer terugvinden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wij zien je dagen niet meer?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:43 schreef PC eend het volgende:
ik ga proberen een joint t edraaien, tot oevr 15 minuten zou Coos zeggen.... en dan zie je hem uren niet meer![]()
Dizzy ik mis de grote witte bal, daar had ik Viooltje wel eens af willen zien rollen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij gaat zelfs mijn provider zeiken als ik boven de 300 gig per maan zitquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar mijn adsllijn slijt te snel als ik streams aanzet waar niks op te zien is![]()
Ik sta geen bal meer af!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:44 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dizzy ik mis de grote witte bal, daar had ik Viooltje wel eens af willen zien rollen.![]()
De laatste junk die ik dat hoorde zeggen zit voor 10 jaar vast in Duitslandquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:43 schreef PC eend het volgende:
ik ga proberen een joint t edraaien, tot oevr 15 minuten zou Coos zeggen.... en dan zie je hem uren niet meer![]()
Die slijtage komt vast door de foto's die dizzy nu plaatstquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar mijn adsllijn slijt te snel als ik streams aanzet waar niks op te zien is![]()
Heb ik nog nooit last van gehad, neem dan een echte providerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij gaat zelfs mijn provider zeiken als ik boven de 300 gig per maan zit
Dan ben je nog een van de weinigequote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
maar vindt haar nog wel een lieve meid hoor![]()
Ik henb het nog nooit gehaaldquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit last van gehad, neem dan een echte provider![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan ben je nog een van de weinige![]()
Neuh, wel 150 GBquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik henb het nog nooit gehaald![]()
jij wel?![]()
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik het nog zeggen, het gaat niet om de grootte..............![]()
Ik vind Gerard leuker als Chantal en dan ben ik geeneens een homoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Speciaal voor jou dan![]()
Echte junks roken niet , die spuitenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
De laatste junk die ik dat hoorde zeggen zit voor 10 jaar vast in Duitsland![]()
![]()
![]()
![]()
wacht maar tot je Gerard GnaGnaGna hoort zingenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik vind Gerard leuker als Chantal en dan ben geeneens een homo![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:44 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dizzy ik mis de grote witte bal, daar had ik Viooltje wel eens af willen zien rollen.![]()
Of inhalerenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Echte junks roken niet , die spuiten![]()
Nou deze gebruikte meer dan goed voor hem was en nu gaat hij clean (hoop ik voor hem dan, verder maakt het mij niet uit)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Echte junks roken niet , die spuiten![]()
morgen Yolandequote:
Ben maar blij dat er daar een vrouw opligt en geen Henk Kquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als ik deze foto zie, ga ik ook zo'n ding aanschaffen![]()
Ben nog steeds druk met ze bezig.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
morgen Yolande![]()
![]()
Hoe is het met Rod en Robbie afgelopen
Mij ook nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou deze gebruikte meer dan goed voor hem was en nu gaat hij clean (hoop ik voor hem dan, verder maakt het mij niet uit)![]()
Was dat nu net Sjet???quote:
Dan had ik deze gedachtes ook niet gehadquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:54 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ben maar blij dat er daar een vrouw opligt en geen Henk K![]()
Muisquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
Dit is toch ook een oudbewoner. wel bekend van de "hagelslag" op de bank![]()
Ik snapte er gister al niks van, nu nog steeds niet, wie zijn dat?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:54 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ben nog steeds druk met ze bezig.![]()
![]()
Dank je welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik heb je fotoboek bekeken... leuke honden heb je![]()
Nu Sjet zelf nogquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik heb je fotoboek bekeken... leuke honden heb je![]()
Dus is nog ff geduld hebben voor je ze vastgeplakt hebtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:54 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ben nog steeds druk met ze bezig.![]()
![]()
Stewart en Williamsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik snapte er gister al niks van, nu nog steeds niet, wie zijn dat?
Die rook moet er niet uitkomen. Die moet er inquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:58 schreef PC eend het volgende:
*update, het is gelukt en er komt nog rook uit ook![]()
Rod Stewart en Robbie Williams, concerten heb ik opgenomen en die ben ik aan het bewerken zodat ik ze zonder reclame op dvd kan zetten en op mijn pda'tje. Maar het gaat niet zo snel omdat ik diverse dingen fout doe en ik daarna weer opnieuw moet beginnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik snapte er gister al niks van, nu nog steeds niet, wie zijn dat?
Wite rook??? Een nieuwe pausquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:58 schreef PC eend het volgende:
De fik mot erin en dat lukt aardig, het lijkt wel een fakkelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:59 schreef doka het volgende:
[..]
Die rook moet er niet uitkomen. Die moet er in
Juist daar zit ik ook op te wachten, weten we tegen wie we aan het kletsen zijn.quote:
Happy trip Duckquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:58 schreef PC eend het volgende:
Witte rookquote:
och ik ben wat gewend, miisschien dat het me helpt slapen zometeen, maar voor een echte trip mot ik wat zwaarders hebben vrees ikquote:
Ligt eraan waar het uitkomtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Witte rook
Ik heb altijd geleeerd dat dat een goed teken is![]()
Zal wel ergens goed voor zijn, hoop dat het helpt voor jequote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
och ik ben wat gewend, miisschien dat het me helpt slapen zometeen, maar voor een echte trip mot ik wat zwaarders hebben vrees ik
Een keertjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:04 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ach joh een keertje, wat maakt het uit.![]()
![]()
Goed mottoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:04 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
Preciesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:04 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
Doe niet zo ironischquote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zal wel ergens goed voor zijn, hoop dat het helpt voor je![]()
Yolande een keer een joint is hetzelfde als vreemd gaanquote:
Er begon wat moois te bloeien gisteren tussen ons maar dat is nu over.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Carla Stewart en Venus Williams???![]()
Doe niet zo conservatiefquote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Yolande een keer een joint is hetzelfde als vreemd gaan![]()
![]()
Dat is ook snel? Iets moois kan wel een stootje hebben toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:07 schreef Yolande het volgende:
[..]
Er bloeide gisteren wat moois tussen ons maar dat is nu over.![]()
Ik hoef daar niet ironisch over te doenquote:
Mag ik ook ergens tegenaan schoppen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is ook snel? Iets moois kan wel een stootje hebben toch?![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Carla Stewart en Venus Williams???![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik hoef daar niet ironisch over te doenik ben er tegen
simpel
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe niet zo conservatief
Jullie hebt de jaren 60 nog meegemaakt, is het niet
Hangt er vanaf waartegen, en hoe hard het isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag ik ook ergens tegenaan schoppen?
Zelfs een stukje 55quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe niet zo conservatief
Jullie hebt de jaren 60 nog meegemaakt, is het niet
Nou als je mijn twee andere liefdes na Henk niet herken... Ik weet het niet hoor ben je dan niet te jong voor me?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is ook snel? Iets moois kan wel een stootje hebben toch?![]()
Te jong? Dat is toch niet verkeerd? Menig vrouw droomt van een groen blaadje. Nu krijg je er een op een presenteerblaadje.........quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:11 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nou als je mijn twee andere liefdes na Henk niet herken... Ik weet het niet hoor ben je dan niet te jong voor me?![]()
![]()
Ik ben nu in staat overal tegen aan te schoppen, maar als het ergens over gaat, heb ik misschien een update nodig, maar hard.... zeer zekerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waartegen, en hoe hard het is![]()
Ik heb al een jonger blaadje naast me zittenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Te jong? Dat is toch niet verkeerd? Menig vrouw droomt van een groen blaadje. Nu krijg je er een op een presenteerblaadje.........
Leef je uit, zolang het maar ver onder mijn middel blijftquote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben nu in staat overal tegen aan te schoppen, maar als het ergens over gaat, heb ik misschien een update nodig, maar hard.... zeer zeker
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik heb al een jonger blaadje naast me zitten![]()
![]()
![]()
Onder je middel, dat zijn de bestequote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Leef je uit, zolang het maar ver onder mijn middel blijft![]()
Ik had gehoopt dat jij dat wistquote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Onder je middel, dat zijn de beste, maar waar gaat het oevr?
Ja ken ik en hebben we platen vanquote:
Aan jou heb ik geen klote merk ik alquote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:16 schreef JapyDooge het volgende:
ladiedadiedadeiadieaideaiaeiaieaiaaaaaaaaaaoooooooooooooo
* JapyDooge is ook nog wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |