He die Pc eendquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:16 schreef PC eend het volgende:
zwaaai alleen terug als je niet bezopen bent![]()
Heb ik die keer zeker gemist....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, strafpleiter te Maastricht... was toen in 'dit was het nieuws'
Tot MORGENquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:22 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... hoewel het heel gezellig is... is het bijna half 4. Ik wens een ieder alvast een lekker slapen toe. Tot morgen weer![]()
Trusten ForeverCapsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:22 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... hoewel het heel gezellig is... is het bijna half 4. Ik wens een ieder alvast een lekker slapen toe. Tot morgen weer![]()
Heb je geen mailtje gehad dat je je fotoboek misschien moet activeren?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Trusten SuperMemje hebt het toch maar mooi even geflikt
![]()
Of hij is al uit zijn stoel geflikkerdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:27 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga ook slapen, slaap lekker allemaal en tot morgen![]()
Eend veel plezier met je biertje
Truste Manu, tot de brunchquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:27 schreef Manu82 het volgende:
Truste Manuquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:27 schreef Manu82 het volgende:
Ongeveer net zoveel als die dooie waterkip die we langs de weg zagen liggenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fuck teruglezen ik vermaak me prima
is er nog wat op de streams?
Doka flikker op man, hoe kom je aan mijn ipquote:
Dat weet je niet meer? Dus al die hot monkey-love was ook voor niets?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doka flikker op man, hoe kom je aan mijn ip
Doka geeft BB een andere dimensiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga zelfs jou steeds grappiger vindenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ongeveer net zoveel als die dooie waterkip die we langs de weg zagen liggen![]()
Sommige mensen noemen dat een dimentiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Doka, geeft BB een andere dimensie
Hahahaha, sommige mensen wel ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:32 schreef doka het volgende:
[..]
Sommige mensen noemen dat een dimentie![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:31 schreef doka het volgende:
[..]
Dat weet je niet meer? Dus al die hot monkey-love was ook voor niets?![]()
Oh dan kruip je uit de kelderquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga zelfs jou steeds grappiger vinden
Lekkere binnenkomer Lizzyquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voorproefjes![]()
ze heeft morgen toch niet weer die badjas aan hèquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voorproefjes![]()
Deminsiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:32 schreef doka het volgende:
[..]
Sommige mensen noemen dat een dimentie![]()
Oh ik dacht dat het een voorbeeld gaf van grootpraatquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voorproefjes![]()
He, alleen maar om jou de SC in te krijgen en het is nog gelukt ook, zatte aapquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:37 schreef PC eend het volgende:
Heb godverdomme helemaal zelf de streams moeten starten om te zien dat er niks is, jullie zeggen ook niks![]()
Je hebt ook niks gevraagd, welke jojo gaat er op dit tijdstip dan ook de streams aanzetten?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:37 schreef PC eend het volgende:
Heb godverdomme helemaal zelf de streams moeten starten om te zien dat er niks is, jullie zeggen ook niks![]()
De laatste beweging staat in de SVquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:37 schreef PC eend het volgende:
Heb jij ze uit staan danquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je hebt ook niks gevraagd, welke jojo gaat er op dit tijdstip dan ook de streams aanzetten?![]()
Erbij blijven is niet je sterkste punt op dit momentquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:37 schreef PC eend het volgende:
Ik weet zeker dat ik het gevraagd heb, maar ik kan het niet meer terugvindenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je hebt ook niks gevraagd, welke jojo gaat er op dit tijdstip dan ook de streams aanzetten?![]()
Ja, dat klopt, maar mijn adsllijn slijt te snel als ik streams aanzet waar niks op te zien isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb jij ze uit staan dan't is toch 24/7 gratis livestreams
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik het gevraagd heb, maar ik kan het niet meer terugvinden![]()
![]()
En ik weet niet zeker of ik die post heb gelezen, dus zal het wel aan jou liggenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik het gevraagd heb, maar ik kan het niet meer terugvinden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wij zien je dagen niet meer?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:43 schreef PC eend het volgende:
ik ga proberen een joint t edraaien, tot oevr 15 minuten zou Coos zeggen.... en dan zie je hem uren niet meer![]()
Dizzy ik mis de grote witte bal, daar had ik Viooltje wel eens af willen zien rollen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij gaat zelfs mijn provider zeiken als ik boven de 300 gig per maan zitquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar mijn adsllijn slijt te snel als ik streams aanzet waar niks op te zien is![]()
Ik sta geen bal meer af!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:44 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dizzy ik mis de grote witte bal, daar had ik Viooltje wel eens af willen zien rollen.![]()
De laatste junk die ik dat hoorde zeggen zit voor 10 jaar vast in Duitslandquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:43 schreef PC eend het volgende:
ik ga proberen een joint t edraaien, tot oevr 15 minuten zou Coos zeggen.... en dan zie je hem uren niet meer![]()
Die slijtage komt vast door de foto's die dizzy nu plaatstquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar mijn adsllijn slijt te snel als ik streams aanzet waar niks op te zien is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |