Bij kun je ze ook niet zien of wel?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:45 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben er wel maar zoek waar mijn foto's zijn in het foto topiciq!!!!!!!!!!!!
Ja schijt!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je op een etage in het HBB hotel zit... waar veel mensen al slapen nu
een driedubbelequote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha gelijk maar een dubbele zeker? Voor de zekerheid
Totale dans anarchie hierquote:
hoi hoiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Vergat helemaal hallo te zeggen
precies, zoals afgesprokenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:49 schreef Arliator het volgende:
Afgekeurd vanwege de nummering, Manu heeft het goede nummer
Naja kan beter met zijn handen in zijn haar zitten dan ergens andersquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Totale dans anarchie hier![]()
TL zit al met zijn handen in het haar
Whahahahahaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Naja kan beter met zijn handen in zijn haar zitten dan ergens andersof niet?
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:50 schreef A-en-M het volgende:
[..]
hoi hoi![]()
Krijgen we morgen weer kookles
Hoi FB![]()
Ze was vanavond nog wel op FBquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:50 schreef Foreverblue het volgende:
Waar is ons aller Flugel eigelijk? Die heb ik volgens mij heel de dag niet gezien hier.
quote:
Ik zie nietsquote:
Aha... okee... daar kom ik eigelijk nooitquote:
Of verhuizen we naar elders?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:53 schreef White_Pearl het volgende:
blijven we hier?
Ik zie bij jou ook niet zo'n icoon-dingetje staan waarop ik kan klikken zodat ik je fotoalbum kan komen..... zie je dat bij mij wel? Vast niet.....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik zie nietsEn geef het alweer op, zie wel een foto er onder bij de foto's zeg maar
Maar niet bij de eerste
![]()
O ja... nu zie ik het pasquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:53 schreef Arliator het volgende:
We gaan hier dus verder? We gaan terug in de tijd??
Nopequote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik zie bij jou ook niet zo'n icoon-dingetje staan waarop ik kan klikken zodat ik je fotoalbum kan komen..... zie je dat bij mij wel? Vast niet.....
Trusten liefiebeerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:54 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen lieverds slaap lekker alvast en zie jullie morgen weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, bij jou ook nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik zie bij jou ook niet zo'n icoon-dingetje staan waarop ik kan klikken zodat ik je fotoalbum kan komen..... zie je dat bij mij wel? Vast niet.....
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:54 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu alquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:54 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker lief troetelbeertjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:54 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TL ook met vakantiequote:
Slaap lekker wijffiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:54 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We blijven gewoon lekker hier... dat nummer komt straks wel weer goed.quote:
Bij jou langs?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
TL ook met vakantie
ohja, volgens mij ging Flugel vluchten naar London
Nee en bij mij nu wel, hoe het kan weet ik niet????quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Truste beertjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:54 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whahaha zou goed kunnen jaquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We blijven gewoon lekker hier... dat nummer komt straks wel weer goed.![]()
Hoe dan ook, het werkt. Ik zie allemaal rode balkjesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee en bij mij nu wel, hoe het kan weet ik niet????Mijn foto's waren te groot misschien dat??
Jaaaaaaaa!!!!! ^Het is je geluktquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee en bij mij nu wel, hoe het kan weet ik niet????Mijn foto's waren te groot misschien dat??
Toppie SuperMemquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik zie wel foto's hoor!!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Rode balkjes?? Oh jee wat heb ik nou weer verkeerd gedaan???quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:57 schreef doka het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het werkt. Ik zie allemaal rode balkjes
Was ook niet van plan om weg te gaan hoorquote:
Sorryquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Rode balkjes?? Oh jee wat heb ik nou weer verkeerd gedaan???![]()
Er staat wel iets, kijk maarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Toppie SuperMem![]()
Wrom het bij mij niet werkt dan....... foto's waren bij mij niet te groot volgens mij. Dan krijg je toch wel een melding neem ik aan?![]()
Sensationquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:01 schreef SuperMOM het volgende:
Jippieee jullie zien mij!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Kom op Sjet door proberen ik bleef maar klikken op wijzigen en zoFoto's verkleind en wijzigen en zo.....
![]()
Bloemen houden van mensen!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:01 schreef SuperMOM het volgende:
Jippieee jullie zien mij!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Kom op Sjet door proberen ik bleef maar klikken op wijzigen en zoFoto's verkleind en wijzigen en zo.....
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:53 schreef Arliator het volgende:
We gaan hier dus verder? We gaan terug in de tijd??
Favo forum: feedback?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Er staat wel iets, kijk maar
Fotoboek van Sjet
Topicnummer is 100 te laagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]![]()
allemaal (ik ga niet de hele tijd zwaaien hoor
)
Waar gaan we heen in de tijd ?![]()
Hoi hoi Henkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]![]()
)
Bedankt voor de melding... was al bekend... werk voor TL als die nog komtquote:
Leg eens uit Sjet?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Favo forum: feedback?![]()
Dacht dat dit je favo forum was Sjet
Hoi Henk... welkomquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]![]()
)
Lieverd... ik heb helemaal niks ingevuld wat feedback betreftquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Favo forum: feedback?![]()
Dacht dat dit je favo forum was Sjet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |