Heb ik nog nooit last van gehad, neem dan een echte providerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij gaat zelfs mijn provider zeiken als ik boven de 300 gig per maan zit
Dan ben je nog een van de weinigequote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
maar vindt haar nog wel een lieve meid hoor![]()
Ik henb het nog nooit gehaaldquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit last van gehad, neem dan een echte provider![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan ben je nog een van de weinige![]()
Neuh, wel 150 GBquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik henb het nog nooit gehaald![]()
jij wel?![]()
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik het nog zeggen, het gaat niet om de grootte..............![]()
Ik vind Gerard leuker als Chantal en dan ben ik geeneens een homoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Speciaal voor jou dan![]()
Echte junks roken niet , die spuitenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
De laatste junk die ik dat hoorde zeggen zit voor 10 jaar vast in Duitsland![]()
![]()
![]()
![]()
wacht maar tot je Gerard GnaGnaGna hoort zingenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik vind Gerard leuker als Chantal en dan ben geeneens een homo![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:44 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dizzy ik mis de grote witte bal, daar had ik Viooltje wel eens af willen zien rollen.![]()
Of inhalerenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Echte junks roken niet , die spuiten![]()
Nou deze gebruikte meer dan goed voor hem was en nu gaat hij clean (hoop ik voor hem dan, verder maakt het mij niet uit)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Echte junks roken niet , die spuiten![]()
morgen Yolandequote:
Ben maar blij dat er daar een vrouw opligt en geen Henk Kquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als ik deze foto zie, ga ik ook zo'n ding aanschaffen![]()
Ben nog steeds druk met ze bezig.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
morgen Yolande![]()
![]()
Hoe is het met Rod en Robbie afgelopen
Mij ook nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou deze gebruikte meer dan goed voor hem was en nu gaat hij clean (hoop ik voor hem dan, verder maakt het mij niet uit)![]()
Was dat nu net Sjet???quote:
Dan had ik deze gedachtes ook niet gehadquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:54 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ben maar blij dat er daar een vrouw opligt en geen Henk K![]()
Muisquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
Dit is toch ook een oudbewoner. wel bekend van de "hagelslag" op de bank![]()
Ik snapte er gister al niks van, nu nog steeds niet, wie zijn dat?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:54 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ben nog steeds druk met ze bezig.![]()
![]()
Dank je welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik heb je fotoboek bekeken... leuke honden heb je![]()
Nu Sjet zelf nogquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik heb je fotoboek bekeken... leuke honden heb je![]()
Dus is nog ff geduld hebben voor je ze vastgeplakt hebtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:54 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ben nog steeds druk met ze bezig.![]()
![]()
Stewart en Williamsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik snapte er gister al niks van, nu nog steeds niet, wie zijn dat?
Die rook moet er niet uitkomen. Die moet er inquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:58 schreef PC eend het volgende:
*update, het is gelukt en er komt nog rook uit ook![]()
Rod Stewart en Robbie Williams, concerten heb ik opgenomen en die ben ik aan het bewerken zodat ik ze zonder reclame op dvd kan zetten en op mijn pda'tje. Maar het gaat niet zo snel omdat ik diverse dingen fout doe en ik daarna weer opnieuw moet beginnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik snapte er gister al niks van, nu nog steeds niet, wie zijn dat?
Wite rook??? Een nieuwe pausquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:58 schreef PC eend het volgende:
*update, het is gelukt en er komt nog rook uit ook![]()
De fik mot erin en dat lukt aardig, het lijkt wel een fakkelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:59 schreef doka het volgende:
[..]
Die rook moet er niet uitkomen. Die moet er in
Juist daar zit ik ook op te wachten, weten we tegen wie we aan het kletsen zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |