Happy trip Duckquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:58 schreef PC eend het volgende:
*update, het is gelukt en er komt nog rook uit ook![]()
Witte rookquote:
och ik ben wat gewend, miisschien dat het me helpt slapen zometeen, maar voor een echte trip mot ik wat zwaarders hebben vrees ikquote:
Ligt eraan waar het uitkomtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Witte rook
Ik heb altijd geleeerd dat dat een goed teken is![]()
Zal wel ergens goed voor zijn, hoop dat het helpt voor jequote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
och ik ben wat gewend, miisschien dat het me helpt slapen zometeen, maar voor een echte trip mot ik wat zwaarders hebben vrees ik
Een keertjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:04 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ach joh een keertje, wat maakt het uit.![]()
![]()
Goed mottoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:04 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
Preciesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:04 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
Doe niet zo ironischquote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zal wel ergens goed voor zijn, hoop dat het helpt voor je![]()
Yolande een keer een joint is hetzelfde als vreemd gaanquote:
Er begon wat moois te bloeien gisteren tussen ons maar dat is nu over.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Carla Stewart en Venus Williams???![]()
Doe niet zo conservatiefquote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Yolande een keer een joint is hetzelfde als vreemd gaan![]()
![]()
Dat is ook snel? Iets moois kan wel een stootje hebben toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:07 schreef Yolande het volgende:
[..]
Er bloeide gisteren wat moois tussen ons maar dat is nu over.![]()
Ik hoef daar niet ironisch over te doenquote:
Mag ik ook ergens tegenaan schoppen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is ook snel? Iets moois kan wel een stootje hebben toch?![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Carla Stewart en Venus Williams???![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik hoef daar niet ironisch over te doenik ben er tegen
simpel
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe niet zo conservatief
Jullie hebt de jaren 60 nog meegemaakt, is het niet
Hangt er vanaf waartegen, en hoe hard het isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag ik ook ergens tegenaan schoppen?
Zelfs een stukje 55quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe niet zo conservatief
Jullie hebt de jaren 60 nog meegemaakt, is het niet
Nou als je mijn twee andere liefdes na Henk niet herken... Ik weet het niet hoor ben je dan niet te jong voor me?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is ook snel? Iets moois kan wel een stootje hebben toch?![]()
Te jong? Dat is toch niet verkeerd? Menig vrouw droomt van een groen blaadje. Nu krijg je er een op een presenteerblaadje.........quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:11 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nou als je mijn twee andere liefdes na Henk niet herken... Ik weet het niet hoor ben je dan niet te jong voor me?![]()
![]()
Ik ben nu in staat overal tegen aan te schoppen, maar als het ergens over gaat, heb ik misschien een update nodig, maar hard.... zeer zekerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waartegen, en hoe hard het is![]()
Ik heb al een jonger blaadje naast me zittenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Te jong? Dat is toch niet verkeerd? Menig vrouw droomt van een groen blaadje. Nu krijg je er een op een presenteerblaadje.........
Leef je uit, zolang het maar ver onder mijn middel blijftquote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben nu in staat overal tegen aan te schoppen, maar als het ergens over gaat, heb ik misschien een update nodig, maar hard.... zeer zeker
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik heb al een jonger blaadje naast me zitten![]()
![]()
![]()
Onder je middel, dat zijn de bestequote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Leef je uit, zolang het maar ver onder mijn middel blijft![]()
Ik had gehoopt dat jij dat wistquote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Onder je middel, dat zijn de beste, maar waar gaat het oevr?
Ja ken ik en hebben we platen vanquote:
Aan jou heb ik geen klote merk ik alquote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:16 schreef JapyDooge het volgende:
ladiedadiedadeiadieaideaiaeiaieaiaaaaaaaaaaoooooooooooooo
* JapyDooge is ook nog wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |