Lijkt me niet..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:15 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Maar ik post langer in pub dan jij denk ik hoor
Is goedquote:
Vanaf het begin van Pub post ik er alquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:28 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
vertelzinlose discussie eigenlijk
![]()
Hoi asquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:28 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
vertelzinlose discussie eigenlijk
![]()
Ik denk wel dat je wintquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:29 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Vanaf het begin van Pub post ik er alIk was er al voordat pub er was...
![]()
Hoe zat dat nu met je pws? wat was er allemaal niet goed aan?quote:
Geen idee moet er afspraak over maken maar ik had er heel hard aan gewerkt en als enige op tijd af dus baalde van mn voldoendequote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoe zat dat nu met je pws? wat was er allemaal niet goed aan?
Ja snap ik.. waar deed je het over?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:43 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Geen idee moet er afspraak over maken maar ik had er heel hard aan gewerkt en als enige op tijd af dus baalde van mn voldoendehad liever een goed gehad
Mijn woonwijk de wijkvernieuwingen, ze zijn met een groots wijkvernieuwingsplan bezig ivm asocialen etc dus had ik foto;s van oud en nieuw bij elkaar gezet de nieuwe foto's zelf gemaakt etcquote:
quote:
Hmm oke, kut dat je er dan geen goedje voor gekregen hebtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:48 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Mijn woonwijk de wijkvernieuwingen, ze zijn met een groots wijkvernieuwingsplan bezig ivm asocialen etc dus had ik foto;s van oud en nieuw bij elkaar gezet de nieuwe foto's zelf gemaakt etc
Ik ga zo naar leeuwarden naar cabaretvoorstelling alleenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:59 schreef VASND het volgende:
[..]
Hmm oke, kut dat je er dan geen goedje voor gekregen hebt![]()
ga je nog wat doen dit weekend? (was in een knuffelbui las ik)
hmm wat saaai in je eentjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:59 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ga zo naar leeuwarden naar cabaretvoorstelling alleenen verder geen plannen
In je eentje? Nouja tis cabaret, dus er valt altijd wel wat te lachenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:59 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ga zo naar leeuwarden naar cabaretvoorstelling alleenen verder geen plannen
getverderriequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:10 schreef Casparovvv het volgende:
pfoe, ik heb nog niet eens gedouched, heel de middag gesport
Ik heb geen vriendenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:09 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
In je eentje? Nouja tis cabaret, dus er valt altijd wel wat te lachen.
ga dan maar gauw douchen!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:10 schreef Casparovvv het volgende:
pfoe, ik heb nog niet eens gedouched, heel de middag gesport
Mooi geregeld dan, vrijkaartjes zijn altijd goedquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:10 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendenmaar tis ook omdat ik vrijkaartjes kan krijgen voor mezelf
![]()
LEUK!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:13 schreef carmiie het volgende:
ik moet zo weg
oud-leerlingen avond van school
Dat was ik wel van plan jaquote:
Ik heb altijd al een soort van oud-basisschoolleerlingen reunie gewild.. nooit van gekomenquote:
Jij zal lekker ruikenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:15 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan jamja, heb al wel een schone trainingsbroek aangetrokken, die nu dus ook niet meer echt fris is
noujah, dit is geen reunie, dit is een avond waar de oud-leerlingen ons ( jong-leerlingen ofzoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een soort van oud-basisschoolleerlingen reunie gewild.. nooit van gekomen![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:17 schreef carmiie het volgende:
[..]
noujah, dit is geen reunie, dit is een avond waar de oud-leerlingen ons ( jong-leerlingen ofzo) ons vertellen over hoe hun studie is gegaan
![]()
noujah, ik ga er dus heen
adieu![]()
![]()
Veel plezierquote:
Hoe groot?quote:
19 '' Samsung Syncmaster 913Vquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:58 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Hoe groot?![]()
Ik vergeleek laatst nog een mijne CRT met de TFT van me andere pc, dat scheelt echt zo een hoop ruimte![]()
Ps. Tevens kick en hallopost van mij overigens![]()
Pss. Ook nog TVP![]()
Ik ben daar voor uitgenodigdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:22 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat is dat voor larie.
En ja, ik ruik een beetje.
Prioriteiten stellen rene, prioriteiten.quote:
zat je op dezelfde school?quote:
Valt nog mee, die unit van mij was ruim 300, maar via de zaak met korting enzoquote:
Nee, maar ik mocht wel komen volgens een leraar, om gezellig te vertellen over mijn nonboeiende opleiding.quote:
Behang of verf denk ik. Of zijn jullie zo slecht in prioriteiten stellen dat je slechts een kale beton muur hebt?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:31 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen rene, prioriteiten.
Laat ik het maar niet hebben over wat hier aan de muur hangt
Wij ook met korting, flinke korting.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:36 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Valt nog mee, die unit van mij was ruim 300, maar via de zaak met korting enzo
Goedeavondquote:
Alles goed?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij ook met korting, flinke korting.marlii
Met mij niet zoquote:
Mja, ik dacht, als we het toch over lcd en tft hebben...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:36 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Behang of verf denk ik. Of zijn jullie zo slecht in prioriteiten stellen dat je slechts een kale beton muur hebt?![]()
![]()
In de badkamer .. juist ..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:38 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Mja, ik dacht, als we het toch over lcd en tft hebben...
[afbeelding]
En we hebben ook nog een kleintje in de badkamer, 19'' ofzo.
Ahhhquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Met mij niet zo
Ontzettend verkouden, last van mn knie, ongesteld bleeh
quote:
nette unit, zwart heeft wel watquote:
Die wou ik eerst gaan kopen, maar ik laat dat toch eeerst maar even zitten.quote:
zolang CRT nog prima kwaliteit geeft. Over 3 jaar heeft iedereen een tftscherm staan, die dingen kelderen de laatste tijd in prijs.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die wou ik eerst gaan kopen, maar ik laat dat toch eeerst maar even zitten.
Je weet dat het een TV is?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die wou ik eerst gaan kopen, maar ik laat dat toch eeerst maar even zitten.
quote:
Weet ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:45 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
zolang CRT nog prima kwaliteit geeft. Over 3 jaar heeft iedereen een tftscherm staan, die dingen kelderen de laatste tijd in prijs.
Je had het eerst over je nieuwe tft?quote:
Net hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oke
We hebben hem van 1899 voor 1520
Lolquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oke
We hebben hem van 1899 voor 1520
Leukquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:52 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Net hoor. De hele buurt hier heeft ongeveer een plasma- of lcdTV hangen, de buurman heeft een thuisbioscoop laten plaatsen door van die bose-ventjes. Mijn vader zal ook wel niet achter willen blijven, we hebben alleen een beamer die we zo nu en dan eens neerzetten voor een filmpje...
kom maar opquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:05 schreef Wiwi101 het volgende:
Zal ik dan maar wat slechts nieuws vertellen?
Da's een eindquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:08 schreef -Marlii- het volgende:
Oh btw, mn vader heeft meegedaan met de alternatieve elfstedentocht in Oostenrijk op de Weissensee. Hij heeft die 200 km nog gered ook. Na ruim 10 uur wassie binnen
Ik ging zo vandaag naar de opticien, want ik zag niet lekker uit mn ogen laatste tijd. Vroeger, lees tot een jaar geleden ofzo, kon ik heel scherp zien en uitstekend ver weg lezen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
kom maar op
Voel me toch al niet lekker, dus dat kan er ook nog wel bij
Lenzen zijn okay.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:13 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik ging zo vandaag naar de opticien, want ik zag niet lekker uit mn ogen laatste tijd. Vroeger, lees tot een jaar geleden ofzo, kon ik heel scherp zien en uitstekend ver weg lezen.
En nou met de kerst is mn school verhuisd en nu hebben we allemaal van die white boards ipv groen met krijt.
En nu kan ik die borden opeens niet meer lezen(Ik zit wel atlijd achterin ja
)
Dus ik naar de opticien en heb ik opeens -1.5 rechts en -0.75 links![]()
Nou zijn er veel mensen met brillen en lenzen enzo en die kunnen het ook aan.
Maar het is gewoon kut![]()
Aahhhquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:13 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik ging zo vandaag naar de opticien, want ik zag niet lekker uit mn ogen laatste tijd. Vroeger, lees tot een jaar geleden ofzo, kon ik heel scherp zien en uitstekend ver weg lezen.
En nou met de kerst is mn school verhuisd en nu hebben we allemaal van die white boards ipv groen met krijt.
En nu kan ik die borden opeens niet meer lezen(Ik zit wel atlijd achterin ja
)
Dus ik naar de opticien en heb ik opeens -1.5 rechts en -0.75 links![]()
Nou zijn er veel mensen met brillen en lenzen enzo en die kunnen het ook aan.
Maar het is gewoon kut![]()
Ik al sinds september 2003quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:33 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je wintben snds 20 feb 2005 actief op fok dusja
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
AahhhGa dan ook niet naar school toe
Wen je er snel aan, als gemiddeld persoon zijnde?quote:
Ja, went snel, 1e week kon ik ze nauwelijks in krijgen, maar nu gaat het gewoon binnen 10 sec. Ik heb nooit last van mn ogen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:17 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Wen je er snel aan, als gemiddeld persoon zijnde?M'n moeder krijgt ontstoken ogen van lenzen
![]()
Och, toch altijd een storm in een glas water hierquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:24 schreef RemcoW85 het volgende:
Het is erg rustig hier, zal na de meet wel weer storm lopen.
och ja, das ook vandaag he !!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:24 schreef RemcoW85 het volgende:
iedereen zit nog in de treinquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:24 schreef RemcoW85 het volgende:
Meet?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:31 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
och ja, das ook vandaag he !!
Totaal niet aan gedacht
behalve jijquote:
Hij is al voorbijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:31 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
och ja, das ook vandaag he !!
Totaal niet aan gedacht
20 minuten van eindhoven afquote:
ja ik zou toch al niet gaan hoorquote:
quote:
En dus was het gezelligquote:
Vanzelf, natuurlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En dus was het gezelligOmdat het bier snel ging?
xbox_masterquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:40 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ik TLK snopprinses kanaiken B_boy en wat gasten uit de achterhoek
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:40 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ik TLK snopprinses kanaiken B_boy en wat gasten uit de achterhoek
Spraken jullie elkaar ook aan met de fok-namen? Wel makkelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:40 schreef kanaiken het volgende:
[..]
xbox_master
TLK
hallo_mensen
snopprinses
b_boy
ulrich? (hoe spel je dat)
en ik natuurlijk
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:41 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Spraken jullie elkaar ook aan met de fok-namen? Wel makkelijk![]()
![]()
Dat dan weer nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:41 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Spraken jullie elkaar ook aan met de fok-namen? Wel makkelijk![]()
![]()
wees geen mietjequote:
Jij komt vanavond dus niet meer thuis?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:41 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Nee zit in die engelse pub met wireless i.net hé
Dan scheeuw je zo door de kroeg:quote:
We hadden inderdaad meerdere malen lol niet met die nickquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:43 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dan scheeuw je zo door de kroeg:
He hallo mensen, biertje? Mijn rondje![]()
![]()
Dat wordt dan een dure grap![]()
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:43 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
![]()
Vandaar die "dure"quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:44 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Gelukkig maarAnders was het een slechte grap
![]()
Daar was ik wel lekker bezig in vandaagquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:44 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Gelukkig maarAnders was het een slechte grap
![]()
Vertel er nog es een danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:45 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Daar was ik wel lekker bezig in vandaag
Ik ben ze vergetenquote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik geef toe, jij had dat ook nog kunnen verzinnen.
Dat was van het fietsen, ze zaten het meerendeel van de tijd in mijn schattige C&A tasje, van bedenkelijk plastic.quote:
ik glimlachtte!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:43 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
![]()
Blijkbaar was het een werkelijk goede grapquote:
Puik!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:53 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Blijkbaar was het een werkelijk goede grap
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:53 schreef -Marlii- het volgende:
Ik ga denk ik maar weer, heb totaal geen zin eigenlijk
Om te gaan of te blijven?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:53 schreef -Marlii- het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:53 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Blijkbaar was het een werkelijk goede grap
Om te gaan, of gewoon nergens meer in?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:53 schreef -Marlii- het volgende:
t3h suicidalsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:54 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Om te gaan, of gewoon nergens meer in?
Dat laatste heb ik iig wel, en dat op een vrijdagavond. Morgenavond wordt het wel leuker schat ik zo in.
Ik heb dat eigenlijk elke door de weekse dagquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:54 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik iig wel, en dat op een vrijdagavond. Morgenavond wordt het wel leuker schat ik zo in.
Nee.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Pubjes saai was het hezonder de meeters in dit topic
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Pubjes saai was het hezonder de meeters in dit topic
om te blijven .. tjowquote:
geen zin om te blijven, nergens zin in eigenlijk, maar ook geen zin om te blijvenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:54 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Kijk mij in 1 van mijn eerdere films
Groetenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:03 schreef -Marlii- het volgende:
Maare, ben nu dus weg![]()
Missi nog wel tot morgen ofzo
moet ff kijken
quote:
quote:
quote:
Ik dacht, even droog doenquote:
Die gaat er zelfs overheenquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het is ook nooit een keer goed bij jou he
Ja denk maar goed naquote:
quote:
Zeker niet slechtquote:
Zo praat je niet over zo'n mooie vrouw!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo praat je niet over zo'n mooie vrouw!
"Zeker niet slecht"
Welkom terugquote:
quote:
Hai moppiequote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:32 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ben moe
wat drinken halen
Nou eigelijk nietquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:33 schreef Messenga het volgende:
Carmen is geil.
ja nu welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hai moppie![]()
Met mij is alles uitstekenten met jou?
![]()
![]()
logischquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:32 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ben moe
wat drinken halen
Wie is dat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:34 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn leeftijd ook nog
![]()
Remcoquote:
Jammer, dat wordt me toch een pijnigingquote:
Ik moest lachenquote:
*zich ook afvraagtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zeg! wie bij jij om je in PUB te mogen vertonen!
Hihihiquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:34 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja nu wel![]()
net naar dat oud-leerlingen ding geweest, 2 van die studies waren wel leuk, maar pedagogiek was zo saai, de studie is leuk maar hoe dat mens dat vertelde, ze stond voor de klas monotoon haar ingestudeerde praatje op te dreunen![]()
![]()
Eerst correct Nederlands leren praten/typen als je tegen mijnheer Bupatih praat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zeg! wie bij jij om je in PUB te mogen vertonen!
Ik las héél even 'Kim Holland'.quote:
ikke dat weigerenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eerst correct Nederlands leren praten/typen als je tegen mijnheer Bupatih praat.
Zeg, wie ben jij wel niet om je in PUB te mogen vertonen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eerst correct Nederlands leren praten/typen als je tegen mijnheer Bupatih praat.
Ik ben mijnheer Bupatih.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zeg, wie ben jij wel niet om je in PUB te mogen vertonen?![]()
En helaasch is het niet mijn vriendinquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik las héél even 'Kim Holland'.Ik schrok al.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hihihizo lief
als ik het zo lees had je beter hier op FOK! kunnen blijven
![]()
Ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
En wie of wat is meneer Bup haat ie?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:38 schreef carmiie het volgende:
[..]
die andere dingen waren wel leuk hoor, ook wel de moeite waardik ben aar de pabo geweest, maar dat was omdat ik met een vriendin mee ging, maar dat was ook veel leuker om aan te horen. en ik ben naar een ding gegaan, maar dat is geen studie, high school USA, dat wil ik echt heel graag gaan doen en dat was echt heel leuk om te horen, en nou heb ik er weer een argument bij om mn ouders over te halen
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
heel veel succes dan maar
, gelukkig heb je het naar je zin gehad
ik heb vanavond niet veel meer gedaan
Tof.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:44 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Mag ik het bewijs zien dat je er patent op hebt
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:45 schreef carmiie het volgende:
[..]
een avondje relaxen doet altijd wonderen, als ik heel druk ben geweest en ik word de volgende dag wakker dan moet je echt niet tegen me praten want dan ben ik echt sjaggo
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]zeker, een avond relaxen is altijd goed
ik hoop voor de zomer de zolder klaar te hebben
dan kan ik pas echt gaan relaxen
ik ben nooit zo gauw sjaggie
maar thnx voor de tip
![]()
![]()
quote:
Klopt als een bus, er komen spotjes die kunnen dimmenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:49 schreef carmiie het volgende:
[..]
word dat zo'n leuke lounge zolder? met van die banken waar je in wegzakt?
![]()
alloo maikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
Hoi mensjes
mag ik een keer langskomen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt als een bus, er komen spotjes die kunnen dimmen, en idd, met van die heerlijke banken
daarnaast een grote LCD + DVD en die helezooi erbij, damn dan wordt film kijken pas echt top
Jij mag altijd komenquote:
Ik heb zo mijn goeie kantenquote:
Nu wij nogquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:54 schreef Maikuuul het volgende:
De broer van me vriendin heeft dat fokradio gesprek ook gehoord
Hij lag in een deuk
waar kun je naar de fokradio luisteren, dat snap ik nooitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:54 schreef Maikuuul het volgende:
De broer van me vriendin heeft dat fokradio gesprek ook gehoord
Hij lag in een deuk
Gelukkig maar moppiequote:
Moe en mijn voeten zijn moequote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:58 schreef Messenga het volgende:
Hee René, hoe is het ermee?
ergens in de ether ofzoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:58 schreef carmiie het volgende:
[..]
waar kun je naar de fokradio luisteren, dat snap ik nooit![]()
FPquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:58 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Waar kan ik die 15 terug vinden?
Dat is elke maandag vanaf 20:00 tot 22:30 te horen op www.actionradio.nlquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:58 schreef carmiie het volgende:
[..]
waar kun je naar de fokradio luisteren, dat snap ik nooit![]()
quote:
Dat was op de meet wel andersquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:59 schreef Casparovvv het volgende:
drukte hier!
schoonmakenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gelukkig maar moppie![]()
![]()
![]()
wat ga jij morgen eigelijk doen?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:00 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Dat was op de meet wel anders
Had meer mogen zijn jahquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:00 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Dat was op de meet wel anders
quote:
Aaah *jou een knuffel geeftquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:00 schreef carmiie het volgende:
[..]
schoonmakenkorfbal
boodschappen
naar vriendin
![]()
dat zijn er 6quote:
* carmiie geeft SpeedyGJ ook een knuffelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aaah *jou een knuffel geeft, a korfbal
leuk!
, Boodschappen, tja dat moet ik ook, geen problemen mee
,
gezellig, en wat ga je bij je vriendin doen?
![]()
Hey binnekort komen we naar Maastricht kom je ook dan ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
Hoi mensjes
Hoer, spreek voor jezelfquote:
ulrich ofzo ookquote:
Liefquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:03 schreef carmiie het volgende:
[..]
* carmiie geeft SpeedyGJ ook een knuffel
ik ga idols kijken![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |