getverderriequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:10 schreef Casparovvv het volgende:
pfoe, ik heb nog niet eens gedouched, heel de middag gesport
Ik heb geen vriendenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:09 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
In je eentje? Nouja tis cabaret, dus er valt altijd wel wat te lachen.
ga dan maar gauw douchen!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:10 schreef Casparovvv het volgende:
pfoe, ik heb nog niet eens gedouched, heel de middag gesport
Mooi geregeld dan, vrijkaartjes zijn altijd goedquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:10 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendenmaar tis ook omdat ik vrijkaartjes kan krijgen voor mezelf
![]()
LEUK!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:13 schreef carmiie het volgende:
ik moet zo weg
oud-leerlingen avond van school
Dat was ik wel van plan jaquote:
Ik heb altijd al een soort van oud-basisschoolleerlingen reunie gewild.. nooit van gekomenquote:
Jij zal lekker ruikenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:15 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan jamja, heb al wel een schone trainingsbroek aangetrokken, die nu dus ook niet meer echt fris is
noujah, dit is geen reunie, dit is een avond waar de oud-leerlingen ons ( jong-leerlingen ofzoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een soort van oud-basisschoolleerlingen reunie gewild.. nooit van gekomen![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:17 schreef carmiie het volgende:
[..]
noujah, dit is geen reunie, dit is een avond waar de oud-leerlingen ons ( jong-leerlingen ofzo) ons vertellen over hoe hun studie is gegaan
![]()
noujah, ik ga er dus heen
adieu![]()
![]()
Veel plezierquote:
Hoe groot?quote:
19 '' Samsung Syncmaster 913Vquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:58 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Hoe groot?![]()
Ik vergeleek laatst nog een mijne CRT met de TFT van me andere pc, dat scheelt echt zo een hoop ruimte![]()
Ps. Tevens kick en hallopost van mij overigens![]()
Pss. Ook nog TVP![]()
Ik ben daar voor uitgenodigdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:22 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat is dat voor larie.
En ja, ik ruik een beetje.
Prioriteiten stellen rene, prioriteiten.quote:
zat je op dezelfde school?quote:
Valt nog mee, die unit van mij was ruim 300, maar via de zaak met korting enzoquote:
Nee, maar ik mocht wel komen volgens een leraar, om gezellig te vertellen over mijn nonboeiende opleiding.quote:
Behang of verf denk ik. Of zijn jullie zo slecht in prioriteiten stellen dat je slechts een kale beton muur hebt?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:31 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen rene, prioriteiten.
Laat ik het maar niet hebben over wat hier aan de muur hangt
Wij ook met korting, flinke korting.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:36 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Valt nog mee, die unit van mij was ruim 300, maar via de zaak met korting enzo
Goedeavondquote:
Alles goed?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij ook met korting, flinke korting.marlii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |