Met mij niet zoquote:
Mja, ik dacht, als we het toch over lcd en tft hebben...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:36 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Behang of verf denk ik. Of zijn jullie zo slecht in prioriteiten stellen dat je slechts een kale beton muur hebt?![]()
![]()
In de badkamer .. juist ..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:38 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Mja, ik dacht, als we het toch over lcd en tft hebben...
[afbeelding]
En we hebben ook nog een kleintje in de badkamer, 19'' ofzo.
Ahhhquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Met mij niet zo
Ontzettend verkouden, last van mn knie, ongesteld bleeh
quote:
nette unit, zwart heeft wel watquote:
Die wou ik eerst gaan kopen, maar ik laat dat toch eeerst maar even zitten.quote:
zolang CRT nog prima kwaliteit geeft. Over 3 jaar heeft iedereen een tftscherm staan, die dingen kelderen de laatste tijd in prijs.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die wou ik eerst gaan kopen, maar ik laat dat toch eeerst maar even zitten.
Je weet dat het een TV is?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die wou ik eerst gaan kopen, maar ik laat dat toch eeerst maar even zitten.
quote:
Weet ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:45 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
zolang CRT nog prima kwaliteit geeft. Over 3 jaar heeft iedereen een tftscherm staan, die dingen kelderen de laatste tijd in prijs.
Je had het eerst over je nieuwe tft?quote:
Net hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oke
We hebben hem van 1899 voor 1520
Lolquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oke
We hebben hem van 1899 voor 1520
Leukquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:52 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Net hoor. De hele buurt hier heeft ongeveer een plasma- of lcdTV hangen, de buurman heeft een thuisbioscoop laten plaatsen door van die bose-ventjes. Mijn vader zal ook wel niet achter willen blijven, we hebben alleen een beamer die we zo nu en dan eens neerzetten voor een filmpje...
kom maar opquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:05 schreef Wiwi101 het volgende:
Zal ik dan maar wat slechts nieuws vertellen?
Da's een eindquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:08 schreef -Marlii- het volgende:
Oh btw, mn vader heeft meegedaan met de alternatieve elfstedentocht in Oostenrijk op de Weissensee. Hij heeft die 200 km nog gered ook. Na ruim 10 uur wassie binnen
Ik ging zo vandaag naar de opticien, want ik zag niet lekker uit mn ogen laatste tijd. Vroeger, lees tot een jaar geleden ofzo, kon ik heel scherp zien en uitstekend ver weg lezen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
kom maar op
Voel me toch al niet lekker, dus dat kan er ook nog wel bij
Lenzen zijn okay.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:13 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik ging zo vandaag naar de opticien, want ik zag niet lekker uit mn ogen laatste tijd. Vroeger, lees tot een jaar geleden ofzo, kon ik heel scherp zien en uitstekend ver weg lezen.
En nou met de kerst is mn school verhuisd en nu hebben we allemaal van die white boards ipv groen met krijt.
En nu kan ik die borden opeens niet meer lezen(Ik zit wel atlijd achterin ja
)
Dus ik naar de opticien en heb ik opeens -1.5 rechts en -0.75 links![]()
Nou zijn er veel mensen met brillen en lenzen enzo en die kunnen het ook aan.
Maar het is gewoon kut![]()
Aahhhquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:13 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik ging zo vandaag naar de opticien, want ik zag niet lekker uit mn ogen laatste tijd. Vroeger, lees tot een jaar geleden ofzo, kon ik heel scherp zien en uitstekend ver weg lezen.
En nou met de kerst is mn school verhuisd en nu hebben we allemaal van die white boards ipv groen met krijt.
En nu kan ik die borden opeens niet meer lezen(Ik zit wel atlijd achterin ja
)
Dus ik naar de opticien en heb ik opeens -1.5 rechts en -0.75 links![]()
Nou zijn er veel mensen met brillen en lenzen enzo en die kunnen het ook aan.
Maar het is gewoon kut![]()
Ik al sinds september 2003quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:33 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je wintben snds 20 feb 2005 actief op fok dusja
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
AahhhGa dan ook niet naar school toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |