quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:32 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ben moe
wat drinken halen
Nou eigelijk nietquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:33 schreef Messenga het volgende:
Carmen is geil.
ja nu welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hai moppie![]()
Met mij is alles uitstekenten met jou?
![]()
![]()
logischquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:32 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ben moe
wat drinken halen
Wie is dat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:34 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn leeftijd ook nog
![]()
Remcoquote:
Jammer, dat wordt me toch een pijnigingquote:
Ik moest lachenquote:
*zich ook afvraagtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zeg! wie bij jij om je in PUB te mogen vertonen!
Hihihiquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:34 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja nu wel![]()
net naar dat oud-leerlingen ding geweest, 2 van die studies waren wel leuk, maar pedagogiek was zo saai, de studie is leuk maar hoe dat mens dat vertelde, ze stond voor de klas monotoon haar ingestudeerde praatje op te dreunen![]()
![]()
Eerst correct Nederlands leren praten/typen als je tegen mijnheer Bupatih praat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zeg! wie bij jij om je in PUB te mogen vertonen!
Ik las héél even 'Kim Holland'.quote:
ikke dat weigerenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eerst correct Nederlands leren praten/typen als je tegen mijnheer Bupatih praat.
Zeg, wie ben jij wel niet om je in PUB te mogen vertonen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eerst correct Nederlands leren praten/typen als je tegen mijnheer Bupatih praat.
Ik ben mijnheer Bupatih.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zeg, wie ben jij wel niet om je in PUB te mogen vertonen?![]()
En helaasch is het niet mijn vriendinquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik las héél even 'Kim Holland'.Ik schrok al.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hihihizo lief
als ik het zo lees had je beter hier op FOK! kunnen blijven
![]()
Ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
En wie of wat is meneer Bup haat ie?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:38 schreef carmiie het volgende:
[..]
die andere dingen waren wel leuk hoor, ook wel de moeite waardik ben aar de pabo geweest, maar dat was omdat ik met een vriendin mee ging, maar dat was ook veel leuker om aan te horen. en ik ben naar een ding gegaan, maar dat is geen studie, high school USA, dat wil ik echt heel graag gaan doen en dat was echt heel leuk om te horen, en nou heb ik er weer een argument bij om mn ouders over te halen
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
heel veel succes dan maar
, gelukkig heb je het naar je zin gehad
ik heb vanavond niet veel meer gedaan
Tof.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:44 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Mag ik het bewijs zien dat je er patent op hebt
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:45 schreef carmiie het volgende:
[..]
een avondje relaxen doet altijd wonderen, als ik heel druk ben geweest en ik word de volgende dag wakker dan moet je echt niet tegen me praten want dan ben ik echt sjaggo
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]zeker, een avond relaxen is altijd goed
ik hoop voor de zomer de zolder klaar te hebben
dan kan ik pas echt gaan relaxen
ik ben nooit zo gauw sjaggie
maar thnx voor de tip
![]()
![]()
quote:
Klopt als een bus, er komen spotjes die kunnen dimmenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:49 schreef carmiie het volgende:
[..]
word dat zo'n leuke lounge zolder? met van die banken waar je in wegzakt?
![]()
alloo maikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
Hoi mensjes
mag ik een keer langskomen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt als een bus, er komen spotjes die kunnen dimmen, en idd, met van die heerlijke banken
daarnaast een grote LCD + DVD en die helezooi erbij, damn dan wordt film kijken pas echt top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |