TT.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:38 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik sta nog steeds vooraan in de OP
Totdat wij, de mods of yvonne het zat zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:47 schreef Misstique het volgende:
Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.
PI PI PIquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:06 schreef Flyga het volgende:
Wtf ...
Netjes op tijd ook he?quote:
Koud was het he?!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jah!
gaf dat ff een warm gevoel op dat koude peron!
ik zie geen frikandellen hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:55 schreef Intxaurraga het volgende:
Dit begint een veredeld BEF te worden, zo'n beetje.
In ONZ? Geloof je t zelf?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee. dit is een inhoudelijk topic voor diepgaande gesprekken!
[img][/img]quote:
Ik hou helemaal niet zo van bier ende frituurquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:55 schreef Intxaurraga het volgende:
Dit begint een veredeld BEF te worden, zo'n beetje.
Ik wel. Maar als ik behoefte zou hebben om daarover met virtuele gelijkgestemden gedachten uit te wisselen, zou ik dat in die andere reeks doen. En zo hoort het ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet zo van bier ende frituur
Dat vind ik ook, ik haal dat plaatje dan maar wegquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:04 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik wel. Maar als ik behoefte zou hebben om daarover met virtuele gelijkgestemden gedachten uit te wisselen, zou ik dat in die andere reeks doen. En zo hoort het ook.
Met een bal gehakt?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:23 schreef cerror het volgende:
Ik moest het doen met andijvie vandaag.
is goed, dan edit ik tevens mijn quotequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, ik haal dat plaatje dan maar weg
Helaas, ik had rookworst van de keurslager.quote:
Stoer: 2 bockworstenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:26 schreef mcDavid het volgende:
ik had vandaag aardappeltjes, boontjes en 2 bockworsten
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:28 schreef DaMart het volgende:
Ik heb pannenkoeken gegeten!![]()
of mag je hier niet posten als je naam niet in de TT staat?
Pasta met tomatensaus met daarin wat tonijn. En champignons!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hoi!
tonijnpasta... daar zit vis in man!
champignons, nog erger!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Pasta met tomatensaus met daarin wat tonijn. En champignons!
Alles om maar zoveel mogelijk de vis te camoufleren
Er staat een spelfout in je sigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
champignons, nog erger!
kibbeling... dat gaat nog!
En dan appelmoes erbij om de champignons te camoufleren?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Pasta met tomatensaus met daarin wat tonijn. En champignons!
Alles om maar zoveel mogelijk de vis te camoufleren
Appelmoes bij de pasta?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan appelmoes erbij om de champignons te camoufleren?
dat is geen spelfout, dat is mcDavidsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, als er vis en champignons in zitten, dan moet er voor mij iets in om die smaken te camoufleren...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Appelmoes bij de pasta?
Champignons zijn lekker
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:52 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Chriz.
3 knofloken!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, als er vis en champignons in zitten, dan moet er voor mij iets in om die smaken te camoufleren...
Die taal ken ik nog nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat is geen spelfout, dat is mcDavids![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Er zat wel ui inquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die taal ken ik nog niet![]()
[..]In het mcDavids mag het allebei, maar ik heb het toch aangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zalm?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar da's nie genoeg om zowel de zalm als de champignons te camoufleren!
je moeder!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat een rip-off wannabee bier reeks!
bierquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
Overduidelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom hang je hier dan rond, als je het niks vindt?quote:
Dat zeg jij!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das moeilijk aangezien dit topic al nergens over gaat
Vet lauw kapot vers topicquote:
Boh gekquote:
Maikuuul heeft nog niet gepostquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:29 schreef Donnie.Darko het volgende:
Welgeteld tweemaal [afbeelding] in dit topic.
Valt mee.
Doe eens niet!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:20 schreef JapyDooge het volgende:
dat was dus weer een [afbeelding] en nu nog een :p
Dan zal ik me maar warm inpakken zoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goeiemorgen
Verleidelijk zonnetje, maar als je een teen naar buiten steekt vriest 'ie er acuut af
* oorwarmers bij je opzetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:59 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Dan zal ik me maar warm inpakken zo
En hoe voelt het?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:03 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik ben trouwens niet vaak wakker op dit uur van de dag
Toch weer eens wat anders.
Lekker he??quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:03 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik ben trouwens niet vaak wakker op dit uur van de dag
Toch weer eens wat anders.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:04 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik moest gister trouwens aan je denken, ik zag He Loves Me, He Loves Me Not met Audrey Tatou
Volgens mij begint het hier alweer te dooien... heel lichtjes danquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goeiemorgen
Verleidelijk zonnetje, maar als je een teen naar buiten steekt vriest 'ie er acuut af
Net op de temperatuurdinges in de auto was het -4quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij begint het hier alweer te dooien... heel lichtjes dan
Hm, hier geeft de thermometer ook weer iets onder nul aan. Waarschijnlijk had de sensor even last van de dampen die uit de droogtrommel kwamen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Net op de temperatuurdinges in de auto was het -4
En er staat een heel naar windje.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, hier geeft de thermometer ook weer iets onder nul aan. Waarschijnlijk had de sensor even last van de dampen die uit de droogtrommel kwamen.
Ik ging net douchen, maar kreeg in de badkamer een soort schildpad effectquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ging net douchen, maar kreeg in de badkamer een soort schildpad effect![]()
Raam stond nog open![]()
Centrale verwarming johquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kun je nagaan, hier is alleen de woonkamer verwarmd
Hûûûû!
Heb ik nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Centrale verwarming joh![]()
![]()
Moet je um wel aanzetten![]()
Kopenquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kopen![]()
Ik kan het wel voor je aanleggen, maar het is wat prijzig![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gaskachel hier. Volstaat prima, alleen er zou er ook wel eentje in de keuken mogen staan van mij
Correctquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:48 schreef Intxaurraga het volgende:
Eindelijk een discussie over kachels zonder verwijzingen naar de Edisonstraat. De hype is over.
Da's zo 2005quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Correct![]()
En daar komt bij, dat ik niet met vrouwen in discussie ga over kankerkachels![]()
Nee, maar de Eneco kost wel een drol helaasquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:44 schreef Biogarde het volgende:
Waarom koop je dan niet zo'n electrisch ding![]()
Kosten echt een drol![]()
Zoiets jaquote:
Geenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:29 schreef JapyDooge het volgende:
[za jan 28 2006] [15:19:18] Bijnaam freakstar\schaatsen staat nu bekend als freakstar.
[za jan 28 2006] [15:19:23] <freakstar> ik heb geen schaatsen :|
ga slapen johquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:33 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik ga maar eens wat bijslapen denk ik... ben echt kapot
Watjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:33 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik ga maar eens wat bijslapen denk ik... ben echt kapot
dat jij nou zo'n poldermeid benquote:
Dat jij nou geen humor hebtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:36 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
dat jij nou zo'n poldermeid ben
echte polderjongens gebruiken geen PIquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat jij nou geen humor hebt
En je vergeet weer je PI
Wat doe je hier dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:39 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
echte polderjongens gebruiken geen PI
postenquote:
Doen ze bij de AIVD ookquote:
quote:
Ja, het toelatingsexamen voor de andere reeksen was te moeilijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:40 schreef Pluto_Nium het volgende:
Jullie zijn je eigen reekje begonnen hier![]()
soms pis ik wel eens jaquote:
Het is geen reekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:40 schreef Pluto_Nium het volgende:
Jullie zijn je eigen reekje begonnen hier![]()
+squote:
Zie de post die ik gequote hebquote:
zo dom dat je dezelfde typo nog een keer maaktquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zie de post die ik gequote heb
Wel opletten he?
Laat maarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:55 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
zo dom dat je dezelfde typo nog een keer maakt![]()
![]()
![]()
waarom kun je geen PI's in de quick reply modequote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie het van de positieve kant: hij gebruikt nu tenminste wel PI's!
Dat is dan ook werkelijk het enige lichtpuntje in deze volstrekte duisternisquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie het van de positieve kant: hij gebruikt nu tenminste wel PI's!
* JapyDooge tastquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is dan ook werkelijk het enige lichtpuntje in deze volstrekte duisternis
Dat is inderdaad best irritant ja. Moet je je post weer gaan editten en zoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:01 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
waarom kun je geen PI's in de quick reply mode
mja ik vind het gewoonquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best irritant ja. Moet je je post weer gaan editten en zo
Nee, Robijn intensief!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:03 schreef DeLeider het volgende:
Is dit weer nieuw?
wowquote:
Die blouse!quote:
Ah gelukkig, ik dacht eventjes een groepje wannabe oldbies, maar het valt dus mee.quote:
Dat zijn oldbiesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:08 schreef mcDavid het volgende:
whoei! ik ben bij opa en oma geweest!
Koest!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik dacht eventjes een groepje wannabe oldbies, maar het valt dus mee.
Wist je trouwens dat ze die vent van die reclame onlangs weer opgegraven hebben? Ze wilden even kijken of hij al verkleurd wasquote:
ja!quote:
Frank Goversquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat ze die vent van die reclame onlangs weer opgegraven hebben? Ze wilden even kijken of hij al verkleurd was
Excuses voor deze zeer flauwe bijdrage
Ja, die zitten nog maar net in hun midlife crisisquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja!
in vergelijking daamee zijn die Dave en Jogy en Yvonne en weet ik wie allemaal maar nepperts!
met forumtools schijnt het wel te kunnen!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best irritant ja. Moet je je post weer gaan editten en zo
Dan ging het over jou, -=B=-.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:13 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Ik hoorde iets over oldbies.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die zitten nog maar net in hun midlife crisis![]()
Veteranen.quote:
echte oldbies, niet die Midlifebies zoals jijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:13 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Ah, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:14 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dan ging het over jou, -=B=-.
Hey, ik mag dan misschien wel/niet oud zijn, maar ik heb nog steeds het lichaam van een jonge blonde god.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
echte oldbies, niet die Midlifebies zoals jij
En nu voel jij je aangesproken, ondanks dat je nog geen jaar geregistreerd bent hier?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:13 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
maar je voelde je wel aangesproken toen het over opa's en oma's gingquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:16 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Hey, ik mag dan misschien wel/niet oud zijn, maar ik heb nog steeds het lichaam van een jonge blonde god.
Ooit ga je spijt krijgen van deze post.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu voel jij je aangesproken, ondanks dat je nog geen jaar geregistreerd bent hier?
Je bedoelt als iemand mijn posthistorie gaat doorbladeren als ik eens doe alsof ik hier al jaren zit?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:18 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ooit ga je spijt krijgen van deze post.
Whehehhe. Ik lach je uit. Jou ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu voel jij je aangesproken, ondanks dat je nog geen jaar geregistreerd bent hier?
Nouja, "zoiets".quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt als iemand mijn posthistorie gaat doorbladeren als ik eens doe alsof ik hier al jaren zit?
Hey nepleiderquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:18 schreef DeLeider het volgende:
h_m, tlk, nostalgie.
Ik stem vóór.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:20 schreef JapyDooge het volgende:
ok...
ik heb net een slaperige foto van mezelf gemaakt...
zal ik em posten?
Het handje van je ava wijst hem aan en hij zo als robin: "Hahaha goeie grap DaMart".quote:
OmDaT dAt EeN zWaAr FoUtE pOsT wAs.quote:
Of je kunt het zien alsof de heidenen worden aangepakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zitten heel wat frustraties zo te lezen
Robots hebben heul geen handen!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het handje van je ava wijst hem aan en hij zo als robin: "Hahaha goeie grap DaMart".
"Dus".quote:
leef je nog?quote:
Ja, als je ziet wat die post heeft losgemaakt hierquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
OmDaT dAt EeN zWaAr FoUtE pOsT wAs.
Ik denk dat ik er tussen in hang.quote:
ook in levensjarenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
niet in levensjaren!
oud bruin, da's ook oldbier
Als je wat wil losmaken met een post moet je rond etenstijd tubgirl posten. Jij blij en wij daarna blij met je ban.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, als je ziet wat die post heeft losgemaakt hier![]()
deleider is tof !quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:21 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Hijs tof hij poste die foto van inge
mazzelaar... komt mss omdat je robot benquote:
Nee dank jequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als je wat wil losmaken met een post moet je rond etenstijd tubgirl posten. Jij blij en wij daarna blij met je ban.
of n vrouwelijke .zip postenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als je wat wil losmaken met een post moet je rond etenstijd tubgirl posten. Jij blij en wij daarna blij met je ban.
quote:Paul// wie weet puikende vakantielanden? zegt:
David zegt:
wat?
Paul// wie weet puikende vakantielanden? zegt:
laf joe
David zegt:
bah![]()
David zegt:
dit wordt een topic, dat begrijp je toch?
Paul// wie weet puikende vakantielanden? zegt:
ok
Ach, later zul je het begrijpen. Dat heb ik ook wel eens, als ik mijn posthistory doorspit, krijg ik echt de neiging om mezelf te slaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, als je ziet wat die post heeft losgemaakt hier![]()
Ach, het is vast iemand die vroeger misschien onder een andere naam postte, lang voordat ik ook maar wist dat Fok! bestondquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, later zul je het begrijpen. Dat heb ik ook wel eens, als ik mijn posthistory doorspit, krijg ik echt de neiging om mezelf te slaan.
Neuh.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het is vast iemand die vroeger misschien onder een andere naam postte, lang voordat ik ook maar wist dat Fok! bestond
je vergeet mijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:29 schreef mcDavid het volgende:
volgens mij ben ik een van de weinigen uit "mijn generatie" die nog nooit serieus onder een kloon gepost heeft...
Ik ben van een half jaartje later en ik ook nog nooitquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:29 schreef mcDavid het volgende:
volgens mij ben ik een van de weinigen uit "mijn generatie" die nog nooit serieus onder een kloon gepost heeft...
Dit is mijn 3de en langste fok accountquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:29 schreef mcDavid het volgende:
zo is het en niet andersquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok, dan zijn wij 2 van de weinigen!
* JapyDooge meldquote:
Okay, okay. "Ja".quote:
Hetzelfde geldt voor mij... generatiegenootquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:29 schreef mcDavid het volgende:
Je PI !quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:31 schreef mcDavid het volgende:
volgens mij moeten we hier een no-clone-topic van maken
heb k serieus nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pas me op msn eens je kloon
"Goh".quote:
We wisten het welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:33 schreef Chowi het volgende:
Ik geef toe dat ik het ben.
Was het zo doorzichtig?quote:
Kijk in het sub fora Fok logsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar vind ik die?
Ik ben nog niet oldbie genoeg om dat te weten geloof ik
Ik ook, weet je.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:35 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Dat zit in mijn persoonlijkheid, diep verweven met de tofheid.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:34 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Kijk in het sub fora Fok logs
Heb je daar nog een rede voor ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:37 schreef Chowi het volgende:
Zit toch niet zo te dollen met die arme knul.
... zei de user die maar 3 maanden langer geregistreerd is dan ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:36 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
O wacht daar kan je nog niet kijken
daar moet je n oldbie voor zijn
Dat is nét het verschil tussen , wel kunnen kijken in Fok Logsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
... zei de user die maar 3 maanden langer geregistreerd is dan ik![]()
Oh shit, zeker weer een post waar ik spijt van ga krijgen![]()
Ik heb er begrip voorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:39 schreef mcDavid het volgende:
kutcomputer... doet fucking 1 minuut over een F5
vandaar dat ik af-en-toe geen PI heb... het spijt me mensen!
alleen userts tot en met 42000 mogen daar in!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
... zei de user die maar 3 maanden langer geregistreerd is dan ik![]()
Oh shit, zeker weer een post waar ik spijt van ga krijgen![]()
Maar ja, ik ga eten... tot later!
Heb ik een reden nodig?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:38 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Heb je daar nog een rede voor ?![]()
Post anders de lijst evenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
alleen userts tot en met 42000 mogen daar in!
de troonrede!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:38 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Heb je daar nog een rede voor ?![]()
We moeten praten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:42 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
http://forum.fok.nl/forum/90
quote:
saai daarbinnenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:42 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
http://forum.fok.nl/forum/90
jupquote:
iddquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als je een quote doet is geen enkel excuus geldig om géén PI aan te klikken
Wat is mijne ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:45 schreef mcDavid het volgende:
mên, ik zit nu bij iedereen te kijken wat hun user-nummer is
Ik had de eerste PI !quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als je een quote doet is geen enkel excuus geldig om géén PI aan te klikken
Geen pi hé!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:47 schreef mcDavid het volgende:
mijn mams heeft vandaag heerlijke snert gemaakt die we straks gaan opeten!
36789quote:
slechte smoesquote:
MIjne is tofquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:47 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
36789wtf
die is cool
enne: PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI![]()
![]()
![]()
dit is geen reeksquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Is dit een nieuwe reeks ?
ja!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja de postopkrikreeks , laat maar bestaa nquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
SUbtiel +8quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja!
alleen is het geen reeks, dus het mag
oke tofquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:50 schreef JapyDooge het volgende:
* JapyDooge gaat alvast de OP voor de volgende niet-reeks maken
neequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:49 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ja de postopkrikreeks , laat maar bestaa n
geen fratsen in de OP!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:50 schreef JapyDooge het volgende:
* JapyDooge gaat alvast de OP voor de volgende niet-reeks maken
komt goedquote:
Klopt , laat tlk nou dat andere denken , DEKMANTEL DEKMANTELquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee
het gaat louter om inhoudelijke posts!
PIquote:
okquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:49 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ja de postopkrikreeks , laat maar bestaa n
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |