TT.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:38 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik sta nog steeds vooraan in de OP
Totdat wij, de mods of yvonne het zat zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:47 schreef Misstique het volgende:
Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.
PI PI PIquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:06 schreef Flyga het volgende:
Wtf ...
Netjes op tijd ook he?quote:
Koud was het he?!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jah!
gaf dat ff een warm gevoel op dat koude peron!
ik zie geen frikandellen hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:55 schreef Intxaurraga het volgende:
Dit begint een veredeld BEF te worden, zo'n beetje.
In ONZ? Geloof je t zelf?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee. dit is een inhoudelijk topic voor diepgaande gesprekken!
[img][/img]quote:
Ik hou helemaal niet zo van bier ende frituurquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:55 schreef Intxaurraga het volgende:
Dit begint een veredeld BEF te worden, zo'n beetje.
Ik wel. Maar als ik behoefte zou hebben om daarover met virtuele gelijkgestemden gedachten uit te wisselen, zou ik dat in die andere reeks doen. En zo hoort het ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet zo van bier ende frituur
Dat vind ik ook, ik haal dat plaatje dan maar wegquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:04 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik wel. Maar als ik behoefte zou hebben om daarover met virtuele gelijkgestemden gedachten uit te wisselen, zou ik dat in die andere reeks doen. En zo hoort het ook.
Met een bal gehakt?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:23 schreef cerror het volgende:
Ik moest het doen met andijvie vandaag.
is goed, dan edit ik tevens mijn quotequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, ik haal dat plaatje dan maar weg
Helaas, ik had rookworst van de keurslager.quote:
Stoer: 2 bockworstenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:26 schreef mcDavid het volgende:
ik had vandaag aardappeltjes, boontjes en 2 bockworsten
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:28 schreef DaMart het volgende:
Ik heb pannenkoeken gegeten!![]()
of mag je hier niet posten als je naam niet in de TT staat?
Pasta met tomatensaus met daarin wat tonijn. En champignons!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hoi!
tonijnpasta... daar zit vis in man!
champignons, nog erger!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Pasta met tomatensaus met daarin wat tonijn. En champignons!
Alles om maar zoveel mogelijk de vis te camoufleren
Er staat een spelfout in je sigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
champignons, nog erger!
kibbeling... dat gaat nog!
En dan appelmoes erbij om de champignons te camoufleren?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Pasta met tomatensaus met daarin wat tonijn. En champignons!
Alles om maar zoveel mogelijk de vis te camoufleren
Appelmoes bij de pasta?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan appelmoes erbij om de champignons te camoufleren?
dat is geen spelfout, dat is mcDavidsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, als er vis en champignons in zitten, dan moet er voor mij iets in om die smaken te camoufleren...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Appelmoes bij de pasta?
Champignons zijn lekker
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:52 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Chriz.
3 knofloken!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, als er vis en champignons in zitten, dan moet er voor mij iets in om die smaken te camoufleren...
Die taal ken ik nog nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat is geen spelfout, dat is mcDavids![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Er zat wel ui inquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die taal ken ik nog niet![]()
[..]In het mcDavids mag het allebei, maar ik heb het toch aangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zalm?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar da's nie genoeg om zowel de zalm als de champignons te camoufleren!
je moeder!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat een rip-off wannabee bier reeks!
bierquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
Overduidelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom hang je hier dan rond, als je het niks vindt?quote:
Dat zeg jij!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das moeilijk aangezien dit topic al nergens over gaat
Vet lauw kapot vers topicquote:
Boh gekquote:
Maikuuul heeft nog niet gepostquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:29 schreef Donnie.Darko het volgende:
Welgeteld tweemaal [afbeelding] in dit topic.
Valt mee.
Doe eens niet!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:20 schreef JapyDooge het volgende:
dat was dus weer een [afbeelding] en nu nog een :p
Dan zal ik me maar warm inpakken zoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goeiemorgen
Verleidelijk zonnetje, maar als je een teen naar buiten steekt vriest 'ie er acuut af
* oorwarmers bij je opzetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:59 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Dan zal ik me maar warm inpakken zo
En hoe voelt het?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:03 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik ben trouwens niet vaak wakker op dit uur van de dag
Toch weer eens wat anders.
Lekker he??quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:03 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik ben trouwens niet vaak wakker op dit uur van de dag
Toch weer eens wat anders.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:04 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik moest gister trouwens aan je denken, ik zag He Loves Me, He Loves Me Not met Audrey Tatou
Volgens mij begint het hier alweer te dooien... heel lichtjes danquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goeiemorgen
Verleidelijk zonnetje, maar als je een teen naar buiten steekt vriest 'ie er acuut af
Net op de temperatuurdinges in de auto was het -4quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij begint het hier alweer te dooien... heel lichtjes dan
Hm, hier geeft de thermometer ook weer iets onder nul aan. Waarschijnlijk had de sensor even last van de dampen die uit de droogtrommel kwamen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Net op de temperatuurdinges in de auto was het -4
En er staat een heel naar windje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |