leef je nog?quote:
Ja, als je ziet wat die post heeft losgemaakt hierquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
OmDaT dAt EeN zWaAr FoUtE pOsT wAs.
Ik denk dat ik er tussen in hang.quote:
ook in levensjarenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
niet in levensjaren!
oud bruin, da's ook oldbier
Als je wat wil losmaken met een post moet je rond etenstijd tubgirl posten. Jij blij en wij daarna blij met je ban.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, als je ziet wat die post heeft losgemaakt hier![]()
deleider is tof !quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:21 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Hijs tof hij poste die foto van inge
mazzelaar... komt mss omdat je robot benquote:
Nee dank jequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als je wat wil losmaken met een post moet je rond etenstijd tubgirl posten. Jij blij en wij daarna blij met je ban.
of n vrouwelijke .zip postenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als je wat wil losmaken met een post moet je rond etenstijd tubgirl posten. Jij blij en wij daarna blij met je ban.
quote:Paul// wie weet puikende vakantielanden? zegt:
David zegt:
wat?
Paul// wie weet puikende vakantielanden? zegt:
laf joe
David zegt:
bah![]()
David zegt:
dit wordt een topic, dat begrijp je toch?
Paul// wie weet puikende vakantielanden? zegt:
ok
Ach, later zul je het begrijpen. Dat heb ik ook wel eens, als ik mijn posthistory doorspit, krijg ik echt de neiging om mezelf te slaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, als je ziet wat die post heeft losgemaakt hier![]()
Ach, het is vast iemand die vroeger misschien onder een andere naam postte, lang voordat ik ook maar wist dat Fok! bestondquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, later zul je het begrijpen. Dat heb ik ook wel eens, als ik mijn posthistory doorspit, krijg ik echt de neiging om mezelf te slaan.
Neuh.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het is vast iemand die vroeger misschien onder een andere naam postte, lang voordat ik ook maar wist dat Fok! bestond
je vergeet mijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:29 schreef mcDavid het volgende:
volgens mij ben ik een van de weinigen uit "mijn generatie" die nog nooit serieus onder een kloon gepost heeft...
Ik ben van een half jaartje later en ik ook nog nooitquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:29 schreef mcDavid het volgende:
volgens mij ben ik een van de weinigen uit "mijn generatie" die nog nooit serieus onder een kloon gepost heeft...
Dit is mijn 3de en langste fok accountquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:29 schreef mcDavid het volgende:
zo is het en niet andersquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok, dan zijn wij 2 van de weinigen!
* JapyDooge meldquote:
Okay, okay. "Ja".quote:
Hetzelfde geldt voor mij... generatiegenootquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:29 schreef mcDavid het volgende:
Je PI !quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:31 schreef mcDavid het volgende:
volgens mij moeten we hier een no-clone-topic van maken
heb k serieus nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pas me op msn eens je kloon
"Goh".quote:
We wisten het welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:33 schreef Chowi het volgende:
Ik geef toe dat ik het ben.
Was het zo doorzichtig?quote:
Kijk in het sub fora Fok logsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar vind ik die?
Ik ben nog niet oldbie genoeg om dat te weten geloof ik
Ik ook, weet je.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:35 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Dat zit in mijn persoonlijkheid, diep verweven met de tofheid.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:34 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Kijk in het sub fora Fok logs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |